Rvačka, co mi změnila život

418 29 4
                                    

Takže jak už víte, podvolil jsem se Shirovi. A z nějakého důvodu se každé ráno budím vedle něj. Už celý měsíc! Jdu spát sám a budím se vedle něj! To není normální!! Rozhlédl jsem se po pokoji. Byl pořád stejný. Od té doby, co tu jsem, se nic nezměnilo. Ani mě nenapadlo něco měnit. Uslyšel jsem někoho nepřetržitě mlátit na dveře. Můj panter Kuro si stoupnul a bránil nás. Shiro se náhle vzbudil, vstal a šel otevřít. Co to sakra zase dělá??

,,Shiro honem, napadli nás členové Kiri!" uslyšel jsem koho si řvát.

Shiro nečekal a hned vyběhl z pokoje. Rozhodl jsem se vstát a jít za nimi. Hodil jsem na sebe první oblečení, co jsem měl po ruce a vyběhl za nimi. Hledal jsem podle ran a křiku. Doběhl jsem k hlavní ,,bráně" a zděsil se. Co to sakra je?? Proč je tu tolik mrtvých? Vždyť bojují teprve chvíli! Rozhlédl jsem se po Shirovi. Díkibohu je v pořádku. Ucítil jsem, jak na mě někdo míří zbraní. Byl hned za mnou takže jsem jen lehce kopnul dozadu jak kůň a zbraň mu odbavil. Se staženýma ušima se na mě podíval a utekl. Uslyšel jsem výstřel. Naštěstí nebyl na mě, ale byl od nás. Jeden člen z našeho gangu zabil dva chlapy. Shiro byl kupodivu v pořádku. Všiml si mě až teď. Přeběhl rychle ke m, chytil mě za zápěstí a táhl někam pryč.

,,Shiro, co to děláš??" snažil jsem se na něj zařvat mezi jednotlivými nádechy.

,,Proč jsi tam chodil!??"

,,Rvat se umím, tak proč ne??"

Neodpověděl, jen zrychlil. Nestíhal jsem už popadat dech, když jsme se dostali až někam daleko za skrýš. Zastavil se a přitiskl mě k blízkému stromu. Olízl mi ucho po celé délce. Zamrazilo mě, když mi začal šeptat do ucha.

,,Nechci tě ztratit. Miluju tě!!" zašeptal.

Nevěděl jsem co na to říct. Byl jsem zaskočený. Nechal svůj gang kvůli mě. Kvůli mě všechno ztratil. Ale já mu nic nedal. Vlastně ano. Dal jsem mu sebe.

...

O dva roky později:

Ležím v posteli a čekám. Čekám, až Shiro přijde. Už jsou to dva roky, co stratil gang, co se mnou utekl. Hned jak jsme se dostali do města, našli jsme si starý byt a to a má se na chvíli usadili. Nějak se to zvrtlo a my se tu zabydely. Stala se z nás nájemná zabijácká dvojice. Opravdu jsem nečekal, že takhle skončím. Ve dveřích se ozvali klíče. Shiro byl doma. Vylezl jsem z postele a šel k němu. Zabouchnul dveře, chytil mě za zápěstí a protiskl na dveře. Pořád si zvykám. Ale začíná mi to být příjemné. Obejmul jsem ho a nechal se líbat na a krku. Pomalu přisál a udělal mi cucflek. Nechal jsem se líbat po celém těle.

,,Miluju tě." vypadlo ze mě.

Nikdy jsem nečekal, že by to ze mě někdy vypadlo.

,,Já tebe taky." zašeptal a políbil mě.

Takže tohle je teď můj život. Život gaye zabijáka. Aspoň můžu zůstat se Shirem, kterého nejspíš začínám milovat.

Tak a se s vámi loučím. Děkuji za podporu a omlouvám se, že jsem přes víkend nenapsala, měla jsem celovíkendovou návštěvu. Děkuji a papa. :)

Povinnost šéfa ganguKde žijí příběhy. Začni objevovat