Vzbudil jsem se vedle Shira. Divím se, že na té mokré posteli usnul. Jeho ruka mě objímala kolem pasu a jeho ústa se smála. Proč o tom vůbec přemýšlím?? Vždyť ho nemám rád!! No, možná trošku. Vysoukal jsem se z postele a zamířil do koupelny. Sundal jsem ze sebe oblečení a osprchoval se.
...
Shiro odešel už před hodinou. Řekl mi, že dokud si neujasním, co k němu cítím, zůstanu tady. To je nefér!! Díval jsem se po pokoji a nevěděl co dělat. Shiro mě tu dokonce i zamčel. Kruci!! Všiml jsem si, že tu Shiro nechal košili. Vzal jsem ji a přičichnul k ní. Najednou jsem ve dveřích uslyšel klíče. Pohlédl jsem na ně. Objevila se zde Shirova hlava. Otočil jsem se k němu zády. Nechtěl jsem s ním mluvit. Hlavně ne teď!!
,,Už jsi se rozmyslel??" řekl a přešel ke mě.
,,Jak jsem řekl. Je to nechutné!!!" řekl jsem drze.
,,Ano? Tak proč držíš moji košili?? A proč jsi tak rudý, když se mnou mluvíš??"
Zase se červenám??!! Lehl jsem si a zakryl svoji tvář jeho košilí. Ucítil jsem, jak mě bere za rameno a přetáčí na záda. Pořád jsem měl košili před obličejem. Nechtěl jsem, aby viděl, jak je mi trapně. Sedl si na mě obkročmo. I přes košili jsem věděl, že se směje. Chtěl mi košili vzít, ale já ji pustit nechtěl! Nechci ho teď vidět!
,,Vzdej to, je čas." zašeptal a sebral mi košili.
Celý rudý jsem se na něj podíval. Naklonil se ke mě a skousnul mi lalůček ouška.
,,Chci tě Kyuke!!" zašeptal.
Tělem mi projela husina. Začal mě líbat na krku a jemně sát. Vytvořil mi tak par cucfleků. Jeho ruka zamířila k mému rozkroku a začala mě dráždit.
,,Shiro...pře..staň!!" vysoukal jsem ze sebe.
Po téhle větě ještě víc přidal.
,,Kdyby jsi to nechtěl, zastavil by jsi mě." zašeptal a začal mi na krku tvořit mokré cestičky.
To je sice pravda, ale..... Nějak nechci. Nějak mi jeho dotek příjemný. Ale není to tak, že bych ho miloval. To ne já jen... Z myšlenek mě vyrušil vlastní sten, protože mě Shiro lehce skousnul bradavku. Ani jsem si nevšimnul, že mi sundal tričko. Lehce moji bradavku vsál. Vpletl jsem mu svoje prsty do vlasů. Jeho ruka mi pomalu začala sundávat kalhoty. Začal mě pomalu opečovávat. Běžnými polibky se dostal až k mé chloubě. Sundal mi trenky a vzal ho do úst. Nejdřív hýbal hlavou pomalu, ale po chvíli zrychlil. Prohl jsem se v zádech. Začínal jsem si tu slast užívat. Netrvalo dlouho a já se mu udělal do pusy. Bylo slyšet, jak všechno spolknul. Najednou se natáhl ke mě a začal mě líbat. Dal mi tak ochutnat svoji nadílku. Ucítil jsem, jak do mě strčil jeden prst. Chvíli čekal, a pak přidal druhý a třetí prst. Chvíli hledal moje citlivé místo. Když ho našel, hlasytě jsem zasténal. Vytáhl ze mě prsty a nachystal už dost natěšeného kamaráda.
,,Můžu??" zeptal se.
Lehce jsem kývl a nechal ho, ať do mě vstoupí. Nejdřív to bolelo, ale po chvíli jsem si zvyknul. Hned na to začal přirážet. Hlasytě jsem vyjadřoval svůj vděk. Nevěděl jsem, že by to mohlo být takové. Netrvalo dlouho a já se mu udělal na břicho a on hned po mě do mě. Svalil se vedle mě. Vážně jsem to udělal??
Tak a další díl je tu. Omlouvám se za svoji nečinost. Ale teď už tu povídku dopíšu. ;) Děkuji vám za podporu. Budu se snažit napsat díl ještě dneska. :)
ČTEŠ
Povinnost šéfa gangu
RomanceKyuke Kuro je dvacetiletý muž s černými havranímy vlasy a červenýma očima a je to šéf gangu ,,Černí panteři,,. Netrvá dloho co potká Okami Shira. Je to dvaadvacetiletý muž s jasně bílými vlasy a zelenýma očima, který je šéf gangu ,,Bílí psy,,. Kyuke...