Dolabın içinden giymek için bir şeyler arıyordum. Gözüm bir anda saate kaydı ve çoktan 7.30 otuz olmuştu. Daha da hızlı bir şekilde elime ilk geçen tişörtü giydim. Tezgahın üstünde duran tostu aldım motosikletimin anahtarlarını aradım. Bulduğum gibi dışarı çıktım ve motora bindim.
Okula vardım ve Deniz'in Belinay diye çığlığıyla arkama döndüm. Her sabah bu şekilde karşılanmak sıkıcı bir hal almıştı. Yanına gittim ve:
-Günaydınn millet.
-Bomba haberlar var Bel.
- Ne gibi Den?
-Den mi? Bir kahkaha attı.
-Sen bana Bel dersen bende sana Den diye bilirim.
- Tatlım Bel güzel ama Den değil. Neyse önemli olan haberler. Ve hazırsan söylüyorum artık derslerimizi ortak işleyeceğimiz arkadaşlarımız var. Ve bil bakalım bu kişilerin içinde kim var ?
- Tahmin edemiyeceğim için söylemelisin bence.
- Babür!
-Babür mü? Olamaz ve bir kez daha olamaz. Midem ayağa kalkmıştı. Babür okulun en havalı beylerindendir ve herkes onu beğenir buna bende dahil olmak üzere. Mutlu mu olmuştum yoksa şaşırmışmıydım bilemiyorum. Ve tekrar Deniz'e döndüm:
- Ne zaman başlıyormuş bu değişik iş?
- Şimdi. Yani ilk ders başlarız. Acele edelim. Kim biyoloji dersini kaçırmak ister ki !
-Tabiki. Dedim ve sınıfa doğru yürüdük. Kapıdan girdim ve ne göriyim. Babür ve tayfası bizim sıramızı kaplamış. Uzun bir süre tepki vermedim ve ardından cesaretimi toplayıp yanlarına gittim.
-Affedersiniz ama burası bizim sıramız.
Babür hafifçe doğruldu ve mavi gözlerini bana çevirdi.
- Ama şuan burda bizden başka kimseyi göremiyorum.
- Eğer kalkarsan ve bende kendi sırama oturabilirsem görmüş olursun.
Hafif bir kahkaha.
- Artık bizde bu sınıfın öğrencisi olduğumuza göre istediğim yere oturabilirim.
-Bak. Burası dışında boş yerler var.
- Madem boş yer olduğunu görebiliyorsun o zaman oraya oturabilirsin.
- İlk günün hatrına uzatmadım diyelim.
Sinirden ellerim buz kesilmiş halde iki sıra arkaya geçtim. Kitaplarımı sıranın altında bıraktığım aklıma geldi ve maalesef tekrar kalktım. Usulca yürüdüm ve parmağımla kitapları işaret ettim.
-Şimdiki sorun ne sinirli kız?
Sorun mu ve ayrıca ben sinirli değilimdir. Evet biraz sert tepki vermiş olabilirim ama bu benim sinirli olduğum anlamına gelmez.
- Kitaplarım sıranın altında kalmış ve ayrıca benim bir ismim var.
- Aa şey Belinay mıydı?
-Evet. Şimdi kitapları alabilirmiyim ?
-İşte burda sinirli kız.
Kitapları yüzüne bakmadan aldım ve sırama geçtim.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
LEKELİ BEYAZ
Teen FictionHayat sıkıcı bir halde devam ederken bir şeyler garipleşti. Evren her yerde işaretler vermeye başladı. Ve her zaman beklenen o kişi beklenmeyen zamanda geliverdi.