Bölüm 4

1 0 0
                                    

1 hafta geçti bu eve alışmaya çalışıyorum ama olmuyor Can nereye gitsem yanımda geliyor korumam olarak ailem yurtdışında neyseki onlara nasıl söyleyeceğimi hiç bilmiyorum çünkü bu iş nasıl olacak onu hiç bilmiyorum.
Benim için yeni bir oda yeni bir kimlik ve yeni bir sürü şey hazırlamışlar iş yerine gidemiyorum ordaki herkes beni tanıyor çünkü beni tanıyan hiçkimseyle konuşamam yasak!!
Bu yüzden yeni bir yere taşındılar İSTANBUL hep gitmek istediğim bir yerdi ve sonunda geldim evet geldim ama mutlu değilim.
Bundan sonra ilk işim bir basına açıklama yapmakmış yeni buldukları kız evlatları oldum yarın gelecek olan basına ne diyeceğimi söylediler bende mecbur olarak kabul ettim.
Can bana karşı çok soğuk ona olan sinirimde geçmedi zaten bana yaptıkları çok korkunçtu kendiside çok korkunç zaten.
***
-Uyan deniz !
Can ın bu sözleriyle kalktım ve bana bakan mavi gözlerindeki sertlik yine beni ürküttü.
-Çok geç uyanıyorsun artık bu huyundan vazgeçmen gerek Mehmet bey ve Esra hanım bu huyundan hoşlanmıyor.
-Onlar umrumda değiller umrumda olacak birşeyler söylemeyeceksen beni daha fazla meşgul etme.
-Herneyse kalk ve hazırlan otele gitmemiz lazım geç kalmayı sevmem.
-Ne oteli ?
-basınla randevun var.
-Olamaz ben onu tamamen unuttum hemen hazırlanıyorum.
Hazılanıyorum ve Can la birlikte malikanenin büyük bahçesine çıkıyoruz orada araba nerede diye bakınırken Can ın beni çağırdığını görüyorum
-Hadi deniz
-Nereye arabayı göremiyorum
-Arabayla gitmiyoruz zaten
Can bunu dedikten sonra yanıma motoruyla geliyor
-Motor kullandığını bilmiyordum
-Daha hiç birşey bilmiyorsun hadi atla.

KORUYUCUHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin