Bölüm 5

1 0 0
                                    

Otele geliyoruz aklıma motordayken Can a sarılışım geliyor ve bir an gülümsüyorum. Can geliyor;
-Girmiyormuyuz ?
-Giriyoruz.
Otele girdiğimizde ilk önce heyecanlanıyorum ama yanımda Can ın olması beni biraz daha rahatlatıyor nedense ona karşı yakın hissediyorum.basın ın olduğu yere geldiğimizde gözlerim açılıyor Can korktuğumu ve heyecanlandığımı farkediyor ben o korkmuş halimdeyken sıcak bir el yüzüme dokunuyor Can ın eli "Konuşmanı yap ve yanıma gel" diyor ve gülümsüyor elini yüzümden çektiğinde mutlu ve daha özgüvenli bir şekilde kürsüye çıkıyorum konuşmaya başladığım ve ezberimi iyi yaptığımı ispatladıktan sonra Can ın bana oradan bakan mavi gözlerini görüyorum konuşmam bittiğinden birkaç soruyu cevaplıyorum Can daha fazlasına gerek kalmadığını düşünerek elimden tutuyor ve beni oradan çıkartıyor. Orada o konuşmayı yaptığım için rahatlıyorum motorun yanına geldiğimizde Can kaskımı takıyor "Önce güvenlik"diyerek motora binmeme yardımcı oluyor.
***
Eve geldiğimizde yüzüm yine asılıyor o eve hiç girmek istemiyorum beni biraz daha motorunla dolaştırırmısım diye soruyorum Can a gülümsüyor ;
-Eve girmekmi istemiyorsun ?
-Evet
-Pekala o zaman atla seni bir yere götüreyim
Biniyorum motora ve bütün bu ağaçların yanımdan geçiyoruz etrafı seyrediyorum mutluyum ama onla o evdekilerle değil.
Gideceğimiz yere varıyoruz. Etrafta bir kaç tane ağaç ve yeşillikten başka birşey yok motordan çıkarttığı bir kaç şeyle birlikte yanıma geliyor sandviç yiyor ve sohbet ediyoruz ona bakarken sanki ilk gördüğüm zamanki adamın olmadığını fark ediyorum
-Herkeze karşı niye bu kadar sert gözükmeye çalışıyorsun ?
-Çalışmıyorum öyleyim
-Hayır değilsin
-Beni tanımıyorsun Deniz
-Evet seni tanımıyorum henüz ama iyi birine benziyorsun çok komik ve eğelencelisin.
-Bunları birkaç günde mi fark ettin ?
-Evet
Gülümsüyor ve sandviç ini yemeye devam ediyordu..

KORUYUCUHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin