MME -2.Bölüm "STALK ZAMANI "

2 Gündür gezip dolaşmaktan öldüm .Duygu evden beni zorla alıp avm'ye götürmüştü .bizim grubun kızları vardı .Sema ,Seda , Duygu ,Aysu ve ben. Ben ne güzel kıçımı yayıp o iki gün de kore dizilerimi izliyecektim  :( . Bugün pazartesi yani kamp günü . Kampa gitmek için hazırlanmaya başladım .Dolaptan bir beyaz pantolon bir pembe bluz alıp giymeye başladım .

Dolaptan bir beyaz pantolon bir pembe bluz alıp giymeye başladım

Oops! Bu görüntü içerik kurallarımıza uymuyor. Yayımlamaya devam etmek için görüntüyü kaldırmayı ya da başka bir görüntü yüklemeyi deneyin.

Banyoya girip rutin işlerimi hallettim . Kahküllü saçlarımı at kuyruğu yapıp kahküllerimi düzelttim .

Spor ayakkabılarımı giydim sırt çantamı alıp içine bir kaç eşya tıkıştırıp telefonumu elime aldım .Odamdan çıkıp kapımı kapattım .Merdivenlere yöneldim .

Aşağı inip , Çantamı koltuğun üzerine koyup yemek masasına yöneldim .

"Günaydın Fatma Sultan hiç kimse yok mu ? " Fatma sultan çayımı doldurktan sonra bana baktı " Annen işe gitti ameliyatı varmış ,Baban ve abin hiç gelmedi kuzum " ," peki Fatma Sultan " diyip yemeğimi yedim . Her gün aynı sahne aynı olaydı ...

Yine gelmemiştiler .Birkaç tane börek yiyip kalktım " Eline sağlık Fatma sultan hepsi çok güzel olmuş " diyip bağırdım .Yanıma geldiğinde " Afiyet olsun kuzum ,şimdi mi gideceksin" dediğinde kafamı sallayarak " Evet fatma sultan şimdi gideceğim " diyip sarıldım sırtımı okşayıp yüzümü avuçladı gülümseyerek " Dikkatli olun kuzum " diyip yanaklarımdan öptü bende onun yanaklarından öpüp vedalaştım .

" Tamam fatma sultan sen de dikkatli ol" diyerek gülümsedim .Koltuğun üstünden çantamı alıp taktım .

" Bavulların arabada kızım "dediğinde  "Tamam "diyerek karşılık verdim .

"Hadi güle güle git güle güle gel kuzum Allah'a emanet ol "dediğinde el salladım arabaya bindiğimde saat 08.45 'di.

Okula doğru gittik .Okula vardığımızda arabadan indim " Güle güle mehmet amca " dediğimde " güle güle kızım "Bavulları indirip otobüsün bagajına yerleştirdi .Sonra vedalaşıp gitti .Kızların yanına gittim . "Naber ?"dediğimde " iyi " dediler .Anons geldiğinde hepimiz otobüslere yöneldik .Herkesinki karışıktı sema , andıç ,bora ,batu ve bizim okuldan bir kaç kişi vardı .Karşı okuldan kaya,anıl,demir ,barış ,su , nehir ,mavi , selcan  , selcan ile yakın arkadaşız ve birkaç kişi daha vardı .Biz en arka koltuğun bir önüne oturduk .Cam kenarında ben vardım .Önümüzde batu ve arkadaşı arkamızda kayagil vardı .

Andıç ve bora önlere oturmuşlardı . Telefonumu açıp kulaklığımı taktım müzik listemden 'TWİCE- TT'Yİ açtım.(Multimedya )Göz kapaklarım ağırlaşmıştı gözlerimi kapattım

Bir süre sonra bir hayvan kolumu deşerek uyandırmaya çalışıyordu. Bunun sema olduğunu anlamak çok da zor değildi .Gözlerimi açıp , kapadım . Tekrar açtığımda sema'ya sert bir şekilde baktım ." Hihihi, uyandığğ,kanka geldik hadi inelim " dediğinde otobüse baktığımda sadece biz vardık kalkıp çantamı aldım ve aşağı indim ardından sema da indi . Herkes sıra olmuştu .Biz de sıraya geçip Hocaları  dinlemeye başladık .

" Herkes odada kız-kız ,erkek- erkek şekilde kalacak . 4-5 kişi kalabilirsiniz ,Her odada bir klima , küçük banyo , mini buzdolabı ve minik mutfak var ayrıca her yatağın yanında bir komodin ve giysi dolabı vardır.Birkaç gün sonra yapacaklarımızı açıklayacağız -Eliyle binayı gösterip - Şu büyük binada müdürler - hocalar ve spor salonları gibi odalar bulunmaktadır .Yemek saatlerimiz ;Sabahları kahvaltı saatlerimiz 08.30 - 09.30 arası , öğle yemek saatlerimiz 12.30 -13.30 , Akşam yemek saatlerimiz 17.00-18.30 arasıdır . Yemekleriniz açık büfeden alcaksınız .Yemekhane ve kafe - eliyle büyük binanın çaprazında olan binayı gösterdi oda büyüktü - bu binadadır .Herkesin kalacağı odaların numaraları mesaj yoluyla iletilecektir .Oda anahtarlarınız evlerinizde olacak .İyi tatiller !"Telefonumu açtığımda mesaj gelmişti 13 nolu odaydı . Odamı aramaya başladım .Ama onun haricinde bütün odalara vardı sonunda odayı bulduğumda içeri girdim ve bizim kızlar vardı hepsi de yayılmış yataklara ellerinde bir telefon bana duvar kenarını bırakmışlardı ."Cık,Cık,cık"'ladığımda hepsi gülmüştü .Bende yatağıma atlayıp yayıldım .

Duvarda anahtarlık bölümünde  tane anahtar vardı .

Yatağıma atlayıp yayıldım .Saat 10 olmuştu .

Telefonumu elime alıp instagrama fake hesabıma girdim .Stalk zamanıydı .

"Kızlar " dedim , Hepsi Aynı anda " hı " dediler .Gözlerimi devirdim .

"Stalk başlasın " dediğimde sinsice sırıtıp fake hesaplarına geçtiler . Sema herzaman ki gibi Yiğiti yani gelecekteki eniştemizi stalklıyordu . Aysu Umut'u , Bizde herkesi stalklıyorduk . Batu'nun profiline girip yorumlara ve takipçilerine baktım . Aynı şekilde Yağız'a ,Kaya'ya yaptım .Düşman okulumuzu stalklarken Sema " Kızlar.." dediğinde hepimiz aynı anda ona döndük " He " dediğimizde yutkundu ve "Ben Yiğiti stalklarken yanlışıkla Yiğit'İn fotoğrafını beğendim ."

Biz gözlerimizi pörtleterek  " Ne " diye tepki vermiştik . Semaydı bu herşeyi beklerdik.

Birkaç sanşye sonra hepimiz birbirimize bakıyoduk sonra kahkaha atmaya başladık , Sema bize hem utançla yanakları kızarmış halde hem de sinirle bize bakıyordu .

" Gülmesenize yaaağ!"dediğinde bize teker teker baktı .

" iNŞALLAH size de aynısı olur . Bana güldüğünüz için sevgiliniz sizin ilk öpücüğünü alırken onun üstüne kusarsınız İNŞALLAH .Amin " dediğinde biz hala gülüyorduk .

Bize trip atmaya başladığında ve beddualarına devam ettiğinde bizim gülmemiz birazda olsun durmuştu ..

-----------------------

Gecikmelerden dolayı özür dilerim . Yazım hatam varsa kusura bakmayın umarım beğenmişsinizdir . ♥♥♥♥

ilerleyen bölümlerde sizi eğlence bekliyor hadi size spoi verdim çaktırmayın :D