Čusák!!! ( ne nekopíruju Hoggyho, vlastně ho ani nemusím a nekoukám na něj) Vítám vás u další kapitoly. Až dočtete napištemi zdajste pochopili souvislost mezi obrázkem a textem. Děkuji všem kdo to splní!!!
Než odešel za šel mi něco z čeho mi nahnal hrůzu.
,,Vojtíšku..." pokračoval.
,,Jseš můj. Ať se ti to líbí nebo ne."Od té doby se to jen víc a víc zhoršovalo. Nenáviděl jsem se za svůj strach. Strach z mých ,milých a vstřícných' spolužáků. A hlavně z Jirky.
Po asi čtrnácti dnech mě začal využívat i k jiným účelům. Nemůžu říct, že se mi to hnusilo. Spíše to jak se mnou zacházel. Jako k nějaké otravné rozbité hračce. Nutil mě se chovat jak on chtěl a dělat jen to co mi dovolil.
Po asi měsíci si našel holku. Což jsem nechápal proč holku, ale nechal jsem to být. Díky tý holce, že s ním je, jelikož na mě neměl tolik času. Ale vždy si našel hoďku obden.
Jednou když jsem hrál GTA, jsem se rozhodl, že to začnu natáčet na youtube. A to byl ten nějlepší nápad v životě.
Nějakou dobu jsem přemýšlel zda se budu i natáčet, ale po chvíli jsem to zavrhl. Jen by mi to zhoršilo život. A teď jméno. Teda spíše pseudonym. Nakonec jsem se rozhodl pro jméno Gejmr.
Ve škole to bylo stejné. Stejné urážky, lidé co do mě mlátili. Jirka je stále stejnej čůrák jako vždy.
Jediné co se změnilo je ti, že se všuchni začali bavit o Gejmrovi. Dokonce i Jirka.
Dokonce jdyž jsem Jirkovi kouřil, řekl jedno jméno. Mé druhé jméno.
,,Gejmre!!!" A s výkřikem tohoto jména si udělal do mé pusy a já už zkušeně vše spolknul. A toto se opakovalo čím dál častěji.
A vždy když jsem s ním něco měl, tak ve mě kousek trpěl a poté bolestivě zemřel.
Nezapomeňte na můj úkol!! (poznat souvislost mezi obrázkem a příběhem!) Omlovám se ta nezáživný díl! ;)
ČTEŠ
Gejmr: Minulost,součastnost,budoucnost
FanfictionObsahuje sprostá slova a někdy i nepěkné obrázky! Gejmr: -začátek jeho kariéry až po jeho konec. Gejmr jde na novou školu, kde se hned objeví člověk, který mu (z)ničí život. A nebo ne??? youtubeři, jež se zde objevují: Gejmr, Jirka Král, MenT,...