Charakter ask

220 7 7
                                    

Pro Gejmra =Vojtu:

∆Opravdu miluješ JK? I potom, co ti udělal?
Ano. Nevím proč, ale opravdu k němu něco silného cítím. Snažil jsem se, aby to přestalo, ale časem jsem pochopil jedno: lásce neporučíš.

∆Jak myslíš, že se k tobě bude chovat ve škole?
Netuším. Možná jako ke kamarádovi, příteli,.. Ale moc si nefandím. Spíš to bude jako dřív, možná jen o trochu menší to šikanování...
Nevím. Hodlám tak jako tak chodit s hlavou hrdě vztyčenou.

Proč máš tolik identit? (=osobností)
Aby mohla být alespoň nějaká část mého pravého nachvíli sama sebou.

∆Hodláš se někdy někomu ukázat? (pozn. autorky: pro ty co četli první díl, bavíme se teď o tom, co se stalo dříve než v 1. díle:D, ani jedna z postav nic neví a netuší;))
Někomu určitě. Možná ne dnes nebo zítra, ale někomu a někdy ano.

Pro Jirku Krále

•Miluješ Vojtu?
No... Ano. Nechápu to. Proč, ze všech lidí na zemi, zrovna on? Proč? Bolí , když vidím jak ho někdo mlátí. O to je to horší když mu sám ubližuju.

•Proč máš holku?
Víte, když jsem doma řekl, že jsem gay, byl problém. Máma to vzala celkem v klidu. Jen táta... Byl nepříjemný, krutý a zlý.
Dodnes si pamatuju, jak dotáhl do mého pokoje a tam zmlátil a znásilnil. Straší to ve dne v noci.
Poté mi otec našel holku a donutil s chodit. Jestli se tomu tak říkat.

Máš rád svého tátu?
Ano. I přes to všechno, co mi udělal. Nejde jen tak někoho ze dne na den nenávidět. I kdyby jste chtěli.
Budu na něj myslet jen a jen v dobrém.

Gejmr: Minulost,součastnost,budoucnostKde žijí příběhy. Začni objevovat