,,Jen zkoumám."
Řekl a já se lekl.
Měl jsem totiž pod vanou schovanou jednu kameru pro případ, že by se mi tamta zničila. A navíc je to G-pro. Takže je spíše na cesty.
,,No tak.... otevřiii..." Žadonil jsem.
,,Ne e. Proč bych měl? Co tady máš?'' Zeptal se s naději, že se něco dozvl.
,,Nic. Jen rodiče tam schovávaj opotřebované kondomy. A nechceš se jich dotknou nebo aspoň vidět" Řekl jsem a on ihned vyběhl z koupelny. Začal jsem se smát?
,,Ty jsi si dělal srandu, že?" Zeptal se s úsměvem.
,,To bych rád, ale ne." Odpověděl jsem.
,,Takže oni tam maj....'' Zeptal se vyjeveně.
,,Jo." Odpověděl jsem mu a pokračoval.
,,Zachvíli by jsme měli jít do školy." On na to jen protočil oči v sloup.
,,Ok. Kdy jede bus?" Zeptal se mě.
,,Za dvacet minut." Odpověděl jsem klidně.
,,Cože?!" Vyjekl a ihned se běžel připravit. Lítal tady jak blázen. Ještě že rodiče někam odjeli. Nevím kam a ani na jak dlouho. A popravdě? Popravdě je mi to jedno.
Já mezitím šel na balkon. Nandal jsem si mikinu a zavřel za sebou dveře. Podíval jsem se přes dveře jestli tam není někde Jirka. Nebyl.
Dal jsem si pravou ruku do kapsy u mikiny a vytáhl již z poloviny prázdnou krabičku cigaret, ve které byl i zapalovač.
Asi bych vám měl říct, že nejsem závislí, že to nepotřebuju,.. Ale to bych lhal. Nejen vám, ale hlavně sám sobě. Takže ano, kouřím a pravidelně. Dříve to bylo málo. Krabička mi vydržela i dva až čtyři měsíce, ale teď... Teď mi vydrží přinejlepším na dva dny. A asi se teď chcete zeptat, proč tak najednou hodně? Odpověď je jednoduchá. ON.
Zapálil jsem si cigaretu a zhluboka vdechl kouř. S každým dalším vdechnutím, ze mě padaly problémy. Strach z toho co bude a z toho, co bylo.
,,Vojtáno, asi by jsme měli už jít." Řekl za mnou Jirka a já se zarazil. On neví, že kouřím. Vlastně to neví nikdo.
,,Jo." Řekl jsem a típl cigaretu, kterou jsem odhodil ven. Nevšiml s toho.
Prošel jsem kolem něho a nic. Oddechl jsem si. Vždy jsem kouřil brzo ráno, po škole a po mučírně.
Šli jsme dolů do chodby a nandali si boty.
Chtěl jsem otevřít dveře, ale někdo mě k nim přitlačil zády, když mě otočil. Najednou jsem ucítil jeho rty na těch mých. Bylo to rychlé, vášnivé a mě se nechtělo přestat. Najednou se odtáhl. Podíval se na mě, takovým tím pohledem, co to kurva, a já nechápal co se děje.
Šli jsme mlčky kus od sebe. Snažil jsem se jít za nim co nejdál, ale nešlo to.
Čím víc jsme se blížili ke škole, tím víc jsem byl nervózní. Najednou jsem uviděl svou zkratku. Skrz park. Zastavil jsem se a podíval se před sebe na Jirku. Šel dál. Rychle jsem se rozešel k parku.
Vyndal jsem klepající se rukou mobil. Deset minut do začátku hodiny. To stihnu.
Zastrčil jsem ho zpátky do kapsy a z druhé vyndal ,krábu'.
Rychle jsem si zapálil a zhluboka potáhl. Cítil jsem jak jsem se celý uklidnil. Ruce se pomalu přestávali klepat a celé tělo povolilo.
,,Ehm.." Ozvalo se za mnou, když jsem měl cigaretu skoro dokouřenou.
Hned jsem poznal, kdo to je. Jirka. A podle mluvení dalších osob, jsem poznal, že není sám.
Otevřel jsem oči a pomalu jsem se otočil. ,,Nechceš něco proti kašli?" Zeptal jsem se s klidem.
Jirka se podíval na mou pravou ruku, v níž jsem držel cigaretu.
,,No... Nechci. Co to máš v ruce?!" Zeptal se hnusně. Já se jen falešně usmál.
,,Cigaretu. Dáte si?" Zeptal jsem se nejen jeho, ale i jeho party.
Všichni zakroutili hlavou, že ne. Jen jsem pokrčil rameny a znovu popotáhl kouř do plic.
,,Nikdo z nás nekouří. Hnusí se nám to." Řekl už naštvaně Jirka. Ten kývl na své ,,kamarády''.
Ti ke mě přišli. Chytli mi ruce a dali mi je za záda. Jeden nich mi vzal Cigaretu z ruky a podal ji Jirkovi, kterou se snažil ji chytit tak, aby se ji co nejméně dotýkal. Pak mi vyhrnuli rukávy. Pochopil jsem co chtějí udělat, snažil jsem se jim vyvlíknout. Nešlo to. Jirka mi vzal ruku a típl mi cigaretu o kůži. Bolelo to a proto jsem sykl.
Začal se mi hrabat v kapsách až našel to,co hledal. Vyhodil ji a vzal si novou. Zapálil jí a znovu jí típl o mojí kůži.
Zazvonilo, ale oni neodešli. Pokračovali, dokud neměli celou moji ruku ,dodělanou'. Měl jsem to i na dlani. Měl jsem zatnuté čelisti, abych tam nebrečel.
Pak mě pustili. Selhali mi nohy a já upadl. Začali se smát a já se na ně s odporem podíval. Hlavně na něj.
Začali do mě kopat. Smáli se u tohoto jak mamrdi.
Pak mě ty dva zase zvedli, aby si ještě Jiříček domlátil. Přišel ke mě. Podíval jsem se mu do očí a já v nich viděl smutek, starost a snad i lítost?
,,Promiň.. " A zašeptal a poté mě zmátil. A to tak, že mi dal několikrát pěstí do obličeje, břicha,..
Už jsem to nevydržel a rozbrečel se. Po asi cca deseti minutách mě pustili a já spadl na zem. Odešli a já tam zůstal sám, snažíc se dostat co nejrychleji domů.
Dostal jsem se tam asi po dvou hodinách bolestivé chůze. Hned jak jsem za sebou zavřel dveře jsem se svalil na zem v chodbě. Zhluboka jsem se snažil dýchat. Měl jsem mžitky před očima a než jsem usnul vysílením, vzpomněl jsem si na toho kreténa, jenž mi neustále ničí život,a kterého miluju.
Vzbudil jsem se stále na zemi. Už mě to tolik nebolelo. Jen se mi chtělo umřít. Opatrně jsem vyndal z kapsy mobil. Dvě hodiny. Pomalu jsem se zvedl a došel do koupelny. Sundal jsem si tričko i mikinu a tím se mi naskytl pohled na mé vypracované, ale přesto zdeformované břicho . Páni...
Moje břicho mělo všude snad všechny barvy. Hlavně fialovou a červenou. Vyndal jsem lékárničku a pomalu si to začal čistit. Bolelo to. A to hodně.
Všechnu krev jsem umyl, rány vydezinfikoval a modřiny nechal být.
Opatrně jsem došel do pokoje a zapnul pc.
Začal jsem hrát jednu online hru i minecraftu a asi po dvaceti minutách se mi objevilo ve zprávách.
Tady je jejich chat. Osoba normálně a Gejmr kurzivou.
×
Ahoj Vaše výslosti, Gejmre. : )Ehm... Známe se?
Jasnačka ; )
Fakt? A kdo jsi?
Tvůj Král batmane. ;)
????
Jen zelená to můj být!!!!
Co to meleš?!
Myslím, že koukáš na moje videa.
Sorry, ale nepamatuju si tě. : (
Aha :(
Ale když my o sobě něco řekneš, třeba si vzpomenu!!! ; )
No... Mám rád minecraft, dělám hlavně lets playe, natáčím s Jirkou Králem. A na minecraftu se jmenuju svým youtube jménem a rok, ve kterým jsem se narodil, 1997!!!!!
Ehm...MenTe?
No konečně!!!! :D
Copak potřebuješ?
Nic. Jen jsem tě tu potkal. Nechceš něco natočit?
Oki. Co třeba něco tady? : )
Super nápad! Dej mi svůj skype ať si můžeme volat. ; )
Oki. Tady je: Gej Mr
Díky ;)
(Konec jejich chatu)Najel jsem na skype. Měl jsem tam jen lidi z youtube.
Najednou se mi ukázal příchozí hovor od: MenT97. Přijal jsem to.
,,Ahooooojky lidičko!!!" Zakřičel hned, jak jsem to zvedl.Uauauá.... Tak todle je můj nejdelší dip vůbec. Přes 1180 slov!!!! Je to PODĚKOVÁNÍ ZA PŘEKROČENÍ 1 K PŘEČTENÍ!!!!!!!! : D :D
Bože můj, pořád z toho nemůžu!!!! Jste zlatí!!!!! ; ) ; )
Promiň moje milovaná korektorko, že jsem ti to nedalana opravu, ale já se tak těším na VÁŠ NÁZOR!!!!
A omlouvám se za dlouho nepřidanou část, ale jsme na dovče u moře a předtím jsem neměla možnost to vydat, jelikož jsem to neměla napsané, jen vymyšlené. : ) :)
Co si o tomto díle nebo storce myslíte? Přemýšlela jsem, zda to neodstranit, ale najednou mě začalo psaní této storky nehorázně bavit!!!! : ) : ) (<-- jo a to je můj smajlííík!!!! ))Takže toto je konec mého monologu. Čtěte, pište, komentujte a hlavně, smějte se!!!!!
ČTEŠ
Gejmr: Minulost,součastnost,budoucnost
FanfictionObsahuje sprostá slova a někdy i nepěkné obrázky! Gejmr: -začátek jeho kariéry až po jeho konec. Gejmr jde na novou školu, kde se hned objeví člověk, který mu (z)ničí život. A nebo ne??? youtubeři, jež se zde objevují: Gejmr, Jirka Král, MenT,...