,,Ahoj lidičko!!!" Zakřičel hned jak jsem to zvedl.
,,Ehm... Ahoj." Řekl jsem a tváře mi zčervenaly. Naštěstí to nebyl videohovor. A ani nikdy nebude.
,,Tak jak! Natočíme něco k tobě a příště něco ke mě?" Zeptal se.
,,Jsem pro."
,,Ok." Řekl, zapli jsme Minecraft a já začal nahrávat.
,,Takže. Zdravím všechny Gejmrovce a Gejmrovkyně...."
A tak jsem měl napilno další asi dvě hoďky. Už jsme skončily nahrávání a jen si povídali, co by jsme mohli dál udělat nebo postavit.
Najednou jsem uslyšel bouchání na dveře. Bylo mi jasné, kdo to je a proto jsem to ignoroval. Po třetím ,klepání' si toho všiml i MenT.
,,Neměl bys tam jít? Zdá se to docela důležité." Řekl vážně. Wau. MenT řekl něco vážně!!!
,,Ne. To je..." Nedořekl jsem to, protože se zase ozvalo klepání.
,,Hele. Já už musím. Napiš." Řekl a než jsem stihl jakkoli zareagovat, byl pryč. Vypl to.
,,Ach jo." Zamumlal jsem a pomalu se zvedl se židle. Vyjekl jsem bolestí.
Vzal jsem si aspoň na sebe mikinu. Zrovna to byla má snad největší a nejpohodlnější a tak nebyl problém si ji nandat.
Pomalu jsem vyšel z pracovny, zamkl za sebou a šel opatrně dolů. Byl jsem skoro u dveří, když se opětovně ozvalo klepání nebo spíše bouchání na dveře. Protočil jsem oči. Nemůže chvilku počkat, co?
Podíval jsem se do kukátka a opravdu stál tam Jirka. Zhluboka jsem se nadechl a šel otevřít.
Šel jsem otevřít. Stál tam Jirka. Tvářil se chladně. Z jeho výrazu jsem nevyčetl vůbec nic.
,,Co tady chceš?!" Zeptal jsem se nevrle. Neměl jsem náladu. Na nic ani na nikoho.
,,Já... Nechal jsi mě u sebe tak..."
,,Počkej." Řekl jsem a běžel nahoru, kde jsem vzal jeho tašku s věcmi, posbíral vše co bylo okolo a naházel to do ní.
Přišel jsem k němu s taškou a hodil mu ji o nohám.
,,Sbohem." Řekl jsem rázně a zabouchl mu před nosem aniž by stačil cokoliv říct.
Sesunul jsem po dél dveří ignorujíc bouchání a člověka jenž za nimi na mě mluvil.
Seděl jsem se slzama asi dvě hodiny. Jirka už odešel a já se dobelhal do postele.
Uauauauá.... Pardon, že nevycházel dlouho díl, ale něco se u mě stalo a teď to potřebuji vyřešit, ale snad to bzde do konce týdne v poho. Snad.
No nic.
Jak se Vám část líbí? Co Vás zaujalo a co myslíte, že se stane dál? O Vaše nápady se podělte do kom.
A toto je konec mého supr čupr monologu, který stejně nikdo nečte.
Takže, čtěte, pište, komentujte a hlavně, smějte se!!!!! :•)Papapá!!!!! ❤👋👋👋❤
ČTEŠ
Gejmr: Minulost,součastnost,budoucnost
FanfictionObsahuje sprostá slova a někdy i nepěkné obrázky! Gejmr: -začátek jeho kariéry až po jeho konec. Gejmr jde na novou školu, kde se hned objeví člověk, který mu (z)ničí život. A nebo ne??? youtubeři, jež se zde objevují: Gejmr, Jirka Král, MenT,...