Razele soarelui intra timid pe geam, iar eu ma trezesc si imi dau parul de pe fata. Imi deschid somnoros ochii si ma uit prin camera. Ce camera frumoasa, nu seamana deloc cu a mea. Oare a cui e?
Ma ridic din pat si ma indrept spre geam. Ma uit cat de frumos e afara, iar cand ma intorc spre pat, raman socata. Louis statea cu o perna in brate si dormea. Deci iar am adormit? Am inceput sa rad si sa il trezesc pe Louis. A marait ceva in perna dupa care si-a deschis si el ochii urmat de un cascat.
- De ce razi? Intreaba el cu vocea putin ragusita.
- Iar am adormit, spun si incepe si el sa rada.
- Acum nu te-am mai putut duce in camera pentru ca daca nu ma insel, am adormit deodata, adauga si rade cu mine.
- Dar cat e ... E 9:00?!? Spun speriata.
- E cat? Urla Louis usor panicat.
- E 9:00 Lou! E 9:00! Ii raspund panicata nestiind ce sa fac.
- Oh, doamme! Imi raspundsi se ridica (,) ca ars din pat.
Se indreapta spre dulapul sau, iar eu spre usa.
- Ne vedem jos! Tip si dau sa ies afara.
- Sigur! Adauga cu (,) capul in dulap.
Ajung repede in camera si o deschid. Fug la baie pentru a-mi face rutina si la cum imi statea parul, nu stiu cum de nu s-a speriat Louis. Dupa ce m-am spalat pe dinti si pe fata, mi-am pieptanat parul si l-am prins intr- o coada de cal. Ma dau cu putin gri pe pleoape si un pic de contur negru.
Ma indrept grabita spre dulap si imi iau uniforma de menajera pe mine. O sa sar peste micul dejun. In 20 de minute am fost gata si am coborat. M-am intalnit jos cu Louis care tinea cheile in mana.
- Etajul 3, vin! Spun, iar Louis rade, sorbind din cafeaua lui.
Fug repede la lift bucurandu-ma ca sunt doar eu. Nu pot sa cred ca eu si Lou suntem asa buni prieteni. Adica .. El e manager, eu menajera, adica sunt niste nivele intre noi. El e sus, iar eu jos. Inseamna ca are o inima buna si chiar ma bucura asta. Imi plac genul asta de oameni si faptul ca sunt prietena cu unul, ma face sa sar si sa tip de fericire, sa nu mai zic (,) ca ma face sa rad mereu.
Un sunet s-a auzit, semn ca am ajuns la etajul 3. Am pasit pe covor verzui asezat pe podea si m-am indreptat spre prima camera, camera 301.( N/A M-am hotarat sa nu zic la fiecare etaj ce face pentru ca nu e asa de interesant asa ca voi trece peste curatare. Lectura placuta!)
******
- Nu cred! Spun si continui sa rad.
- Ba da! Si sa ii fii vazut fata cand am cumparat o placa de par! Adauga Louis si rade.
Ne indreptam spre Mc Donald's din nou. Nu am mancat o zi intreaga si mi-ar prinde bine putina mancare. Dupa catva timp in care am vorbit de Harry, am ajuns la Mc. Ne-am dus spre niste locuri libere, eu am ramas la masa, iar Lou si William au mers sa comande.
Imi pare destul de interesant Harry, adica nu il prea vad. Il vad doar uneori pe holurile hotelului si si atunci e grabit. Nu apuc nici sa il salut. E frumos si desi arata foarte tanar, nu e, dar nici batran nu e. Nu am apucat sa ii vad toate trasaturile dar freza si ochii lui ma omoara.
CITEȘTI
Mine
Fanfiction- Opreste-te! Urlu la el, dar in zadar. Nu stiu cat va mai tine asta. - Taci si rabda daca asa ai vrut! - Eu am vrut? Asa s-a nimerit! Daca era dupa mine, nu alegeam slujba asta niciodata! - Se pare ca e destinul iubito. All rights reserved An orig...