Capitolul 11 - Intalnirea

156 13 3
                                    

- Eu zic ca arat bine asa, spun si privesc in oglinda.

Port un tricou gri, o pereche de blugi albastru inchisi mulati si cizme negre de cauciuc. M-am asortat cu o geanta neagra si cu un ceas auriu, dar nelipsind ceva rosu, am ales o esarfa rosie cu dungi negre. Ma tot invarteam prin camera si asteptam ca Louis sa imi spuna cum arat. Nu stie ca ies la intalnire cu Harry, dar o sa ii zic eu candva, la momentul potrivit.

- Da si eu zic ca arati superb, adica imi place cand te imbraci asa mai ....lejer, spune si ma prinde de mana facand o pirueta.

- Nu eu trebuia sa fac pirueta? Zic chicotind atunci cand il observa pe Lou rotindu-se.

- Nup, spune si continua.

Ma dau cu putin parfum, iau guma oferita de Louis si o bag in gura, imi pun telefonul in geanta si iesim deodata din camera. Inchid usa in urma noastra si ne indreptam spre lift, iar acesta se deschide, in el fiind Harry si o roscata.

- Ahm...zic si ma uit uimita la ei.

- Parteneri de afaceri, spune Harry. Trebuie sa ii dau ceva dupa ne intalnim la parter, zice rapid, dupa care liftul urca la etajul 12.

Usile se deschid, dar cand vroiam sa vad ceva, Louis ma ia in brate si ma strange atat de tare incat nu pot face nimic. Sunt mica pe langa el asa ca (,) capul meu statea fix in pieptul lui. La un moment dat, m-a lasat sa ma desprind din imbratisare, eu punandu-mi o mana pe piept si una pe peretele liftului stand aplecata si respirand greu.

- Pentru ce...a fost...asta?intreb greu.

- Poate daca imi ziceai ca esti cu Harry, atunci nu o mai primeai, spune si zambeste.

- Dar nu sunt cu el, zic si imi reiau pozitia dreapta.

Louis POV

- Dar nu sunt cu el, spune si isi regleaza respiratia, stand din nou drept.

Deci nu pot sa cred.

- Eu cobor aici, spun si cobor la etajul 8.

- Okay Louis, pa!spune Jess si ma imbratiseaza.

Ies din lift si intru in altul, urc pana la etajul 12, iar cand liftul se deschide fug repede acolo unde e Harry, dau buzna si evident ca il gasesc pe Harry acolo.

- Ce dracu cauti tu aici? Intreaba ridicandu-si privirea catre mine.

- Imi pare rau vulpe dar trebuie sa pleci, spun si ii inmanez lucrurile si o scot afara din camera urmarind-o pana ajunge la lift.

- Acum imi poti zice ce cauti tu aici si ce tot crezi ca faci? Intreaba Harry nervos.

- Deci nici macar nu esti cu ea? Tu doar o folosesti? Nu ma enerva din nou Styles!urlu la el stand in picioare nervos.

- Louis, suntem la inceput! Doar nu crezi ca o sa o iau de manuta, o sa ii declar iubire vesnica si apoi o fut intr-o baie piblica! Zice acesta si se ridica si el in picioare.

- Evident ca nu cred! Deoarece tu nu ii spui niciunei persoane ca o iubesti! Harold nu te-am auzit sa ii zici asta nici mamei tale! Doar odata s-a intamplat!

MineUnde poveștirile trăiesc. Descoperă acum