- Deci dupa cum spuneam, chiar m-ai ajuta, adauga dupa ce termina povestea.
E grav, si nasol. Verisoara lui a avut un accident urat ultima data. Mai avea putin si cadea in mainile mortii.
- Dar daca stie ca isi face rau singura, atunci de ce continua?intreb.
- Asta as dorii si eu sa stiu. De aceea trebuie sa ma ajuti, te rog, spune si ma ia de mana.
- Bine, spun rapid.
- Multumesc mult!zice si se repezeste pentru a-mi oferii o imbratisare.
Dupa ce am mancat, mi-am luat telefonul si l-am deschis.Un mesaj imi apare pe ecran.
Sarah : Imi place.
Imi place ? Blochez telefonul si ies din restaurant. Hotarasc sa ma duc in camera. Ar merge un film.
*******
- Aici ?intreb.Locul asta e imens e ora 11 p.m., iar eu si Zayn suntem in locul unde sora lui isi face de cap.
- Ea e ! spune Zayn si ma trage dupa el.
- Tu ce cauti aici ?intreaba fata care semana perfect cu el.
- Maya te rog nu incepe iar, spune si imi lasa bratul.
- Sa incep din nou ? Daca m-ai lasa in pace ....
- Nu o sa te las Maya intelege ca nu e ok ce faci, spune si isi pune mana pe spatele meu. Ea e Jessica.
- Hei Maya, spun zâmbind.
- Acum aia adus alta fata care sa ma faca sa ma las de curse ?
- Maya deja esti chiar penibila, spune Zayn si isi da ochii peste cap. Tu te auzi cum vorbesti ?
- Oh mai taci, am o cursa de facut, soune si se urca in masina si porneste rapid.
- Dificila huh?intreb.
- Nici n-ai idee, spune Zayn oftand.
Mergem spre linia de start si o vedem pe Maya cum se concentreaza. Dupa ce porneste, vederea ni se incetoseaza din cauza fumului. Masinile se pierd undeva mai departe, iar eu imi iau telefonul sa verific mesajele.
Selena : Wow! E superb!
Ce? Nu inteleg. Ma opresc din scrierea mesajului cand vad ca Maya a trecut linia de sosire.
- Viteza o calmeaza, dar tot viteza o va distruge, spune Zayn.
Maya primeste niste banii de ceva oameni, apoi se indreapta spre noi.
- Bine, daca cineva ma poate intrece in Red Hill, o sa ma las de curse. Doar o persoana. O cursa intre doi, explica Maya.
- S-a facut , spun eu sigura.
- Tu? Tu o sa ma invingi ?intreaba razand.
- Nu eu, dar am pe cineva, spun ranjind.
**********
- Esti nebuna? Nu am mai facut asta de vreo 6 ani !
- Oh haide stiu ca inca te pricepi, spun.
- Jess, am nevoie de practica, spune cu ochii lucind.
- Stiu, si il vei primi. Ai o saptamana la dispozitie, spun si ii zambesc.
- S-a facut.
- Mersii mult ! spun si il iau in brate.
********
Stateam in cameră si ma uitam pe Twitter cand dintr-o data primesc un mesaj.
Selena : E lemn de stejar? Sau ce e ? pare interesant.
M-am saturat de mesajele lor codate. Ma hotarasc sa ies putin din hotel. Cand pun mana pe uşă simt ca lemnul e mai aspru. Ranjesc si deschid usa.
- Am ghicit, e de stejar nu? intreaba Selena.
O iau repede in brate apoi o ajut cu bagajele. Eram foarte incantata. Nu ma asteptam sa vina.
- Si celelalte fete sunt aici ?intreb.
- Doar eu, spune si se aseaza pe pat.
- Ce te aduce pe aici? spun si iau un loc langa ea.
- Am cam doua saptamani libere asa ca de ce nu, spune si zambeste.
- Am atatea sa iti povestesc ! spun si ma ghemuiesc langa ea.
- Am tot timpul din lume, spune, dar suntem intrerupte.
- Hey Jess, scuze ca nu am sunat da oricum treceam pe aici deci, stii ceva loc unde as putea pract-
Cand ajunge intr-un final in camera se opreste si se holbeaza. Selena se uita si ea la el.
- E-eu ...
- Ai niste ochi foarte frumosi, spune Sel.
- M-Mersii, ahm, hmhm, si tu esti foarte frumoasa, acum Jessica? apune si isi muta atentia spre mine.
- O sa iti trimit detaliile, spun si ranjesc subtil.
- Bine am inteles, pai .... acum paa !spune si iese rapid.
- El e.....incepe Sel.
- Louis, zic si ma uit in ochii ei.
- E frumos, spune.
- Da, i-ai spus si lui asta, spun si chicotesc.
- Sel, e un tip de treaba il vei cunoaste, spun.
- Jess, l-am vazut doar o data , spune si zambeste.
- Ai auzit termenul "dragoste la prima vedere?" intreb.
- Da dar intre mine si Louis nu e cazul. Îndrăgostită de el? Hai sa fim seriosi, spune razand.
- Bine Sel, spun zambind.
"E seful meu nimic mai mult intelege, da e drăguț dar atat. Nu pot sa il plac, nu o fac. Nici nu as putea sa ma gandesc la un cuplu format din mine si el. Nu vreau. Nu o sa se intample niciodata"
Ma gandeam la ce am spus dupa acea petrecere dedicata lui Harry. Imi amintesc mereu ce am zis. si cand am facut-o cu el prima data. Adica un fel de prima data. Mereu cand il vad ma gandesc la ce am zis. Sau cel putin incerc. E greu. E greu sa te gandesti la ceva ce sta chiar in fata ta, dar nu poti avea. Sau poate pot. Dar nu ar trebuii. Deja facem niste lucruri gresite, nu vreau sa o lungesc. Dar mereu cand ma gandesc la micile noastre momente ma gandesc daca chiar simte ceva pentru mine, daca ma considera iubita lui, daca ma doreste cum il doresc eu. Uneori as dori ca aceste momente sa se piarda undeva unde sa nu le mai gasesc. Sa ia si sentimentele cu ele si tot sa dispara. sa dispara la fel de repede cum a aparut dragostea pentru el. Dragoste? Poti numi dragoste ceea ce avem noi? Dragostea e spontana, e nebuna, e unica. Dar dragostea noastra...macar e reala?
×××××××××××××××
#needitatNu am editat nimic m-am grabit sa termin. Am uitat aproape tot asa ca va trebui sa recitesc si sa imi regasesc povestea. Acesta a fost un capitol scurt dar muncit pentru ca am reusit sa strang 1k de vizualizări !! Daca va place acest capitol puteti lasa un comm fiindca nu musc, doar Harry musca. Nu imi sta in fire sa va cer multe, dar vreau sa vad daca este cineva activ pe aici. Cine comenteaza la 3 capitole (de la acesta in continuare 18, 19, 20) primeste o dedicatie. xoxo ♡
CITEȘTI
Mine
Fanfiction- Opreste-te! Urlu la el, dar in zadar. Nu stiu cat va mai tine asta. - Taci si rabda daca asa ai vrut! - Eu am vrut? Asa s-a nimerit! Daca era dupa mine, nu alegeam slujba asta niciodata! - Se pare ca e destinul iubito. All rights reserved An orig...