Dupa ce s-a asigurat ca vreau sa fac asta, a inceput sa imi mangaie feminitatea, iar eu am gemut. S-a repezit la gura mea, dandu-mi lenjeria jos, eu fiind complet goala. Ma saruta usor si decent, eu vrand mai mult. Nu stiu de ce vroiam asta atat de mult mai ales ca e prima data. Si-a coborat capul la mine intre picioare sarutandu-mi feminitatea, excitandu-ma. cand m-am uitat la el, l-am vazut introducandu-si 2 degete in ea, eu gemand.
- Atat de stramta pentru mine, vad ca ai fost o fetita cuminte, spune Harry si ranjeste.
- C-ce vrei sa spui cu asta? intreb eu.
- Adica sunt primul care te atinge, spune si eu imi arcuiesc spatele cand incepe sa isi miste incet degetele inauntrul meu.
******
Priveam tavanul alb, de 3 ore si ma gandeam la intamplarea de azi. Am facut-o.......da, am facut-o. Nu sunt mandra, dar nici suparata. Adica am facut-o cu persoana iubita si asta e tot ce conteaza. Un zambet mi se asterne pe fata in timp ce ma gandesc la Harry si la tot ce are legatura cu el. Parul lui, acei carlionti, ochii lui de smarald, mainile lui mari si calduroase, atingerile lui fine si tandre, corpul lui mare si protector si buzele...buzele lui trandafirii, moi si minunate. Nu pot sa cred ca...am facut-o. A fost ... minunat, o experienta ciudata, dar placuta. Poate asta este senzatia specifica lui Harry. Te face sa te simti ciudat, dar placut. M-am ridicat din pat si m-am indreptat spre baie. E dimineata si eu va trbui sa merg la lucru, sau stai.
EU : Pot sa imi iau liber azi? :*
Mi-am lasat telefonul pe pat si am pornit spre baie. Dupa vreo 7 minute, am iesit si m-am aruncat in pat, luand telefonul in mana.
Harry<3 : Sigur, daca vrei tu :*.
EU : Mersii !
M-am indrepta spre dulap si am ales sa ma imbrac cu o rochita alba inflorata. Am adaugat niste balerini albi, mi-am lasat parul liber, iar pe lanag machiaj, am aplicat un ruj roz deschis mat. Mi-am luat poseta alba cu bretele lungi si am asezat-o pe umar. Mi-am luat telefonul si l-am pus in geanta, dupa care am iesit din camera, inchizand-o. Am la parter cu liftul, dupa care am fost sa mananc. Cand sa ma asez la masa, l-am vazut pe mancaciosul numarul 1. Niall manca jumatate de restaurant, iar eu am mers sa ma alatur.
- Heii Niall, spun si ma asez in fata lui.
A bolborosit ceva, dar nu am inteles nimic.
- Scuze, am zis salut, spune dupa ce termina din gura.
- Incerca sa nu seci restaurantul, spun si incep sa mananc omleta mea.
- Restaurantele au mancare infinita, eu nu sec nimic, spune si da din umeri. Dar tu? Incotro?spune si se uita la mine.
- Ma gandeam sa imi vizitez mama si sa stau cateva zile, spun si beau putina apa.
- Aham, dar nu e drum lung pana in Franta?
- Ba da, dar ma descurc eu cumva, o sa vina o prietena dupa mine la aeroport, spun si zambesc.
- Uuu, fete, spune Niall, iar eu rad.
- Da si mancare, spun si rad in continuare.
- Si eu vreau sa vin! spune si face ochii mari.
- Ok, mi-ar prinde bine un prieten pe avion, iar mama nu cred ca se va supara, zi si termin omleta de mancat.
- Super! Ma duc sa imi pregatesc niste haine, spune si fuge spre hotel.
Eu chicotesc si il sun pe Harry.
- Heii Harry, zic si ies din restaurant.
- Neata Miller, spune si aud un scartait, semn ca se ridica din pat.
CITEȘTI
Mine
Fanfiction- Opreste-te! Urlu la el, dar in zadar. Nu stiu cat va mai tine asta. - Taci si rabda daca asa ai vrut! - Eu am vrut? Asa s-a nimerit! Daca era dupa mine, nu alegeam slujba asta niciodata! - Se pare ca e destinul iubito. All rights reserved An orig...