Ma trezesc somnoroasa din cauza alarmei care ma anunta ca e ora 7. Ma duc la baie facandu-mi rutina, dupa care ma duc spre dulap. Imi iau o pereche de blugi negri, o bluza gri, un colier cu o camera foto, ma asortez cu niste conversi albi si o jeaca de , parul lasand-ul liber. Imi pun telefonul in buzunatul gecii si ies din camera, inchizand-o cu cheia.Ies pe hol si cobor cu liftul la parter si imi las cheia acolo si ma indrept spre Restaurant. La micul dejun, mananc doar un bol plin cu lapte si cereale de ciocolata, alaturi de un pahar cu suc de portocale. Dupa vreo 20 de minute, termin si merg din nou in hotel, in camera mea. Pe pat erau niste haine si o scrisoare. Am observat ca acele haine sunt defapt uniforma mea de menajera. Nu era deloc urata. O rochita neagra, stransa usor la solduri,un sortulet alb legat de brau, un guler alb la gatul rochitei si o bonetuta alba de pus pe cap.
Iau biletelul in mana si citesc.
"Aceasta este uniforma ta. William ti-a adus-o, eu nu am putut. Boneta nu trebuie neaparat purtata. Ne intalnim la parter in hol, pentru a-ti da cheile pentru a face curatenie. - Harry Styles"
Am zambit putin dupa citirea mesajului, dupa care m-am imbracat foarte repede. Mi-am pus boneta si mi-am pus telefonul in sortulelul rochitei mele negre. Am inchis usa si am coborat din nou la parter, lasand din nou cheia la receptie, dupa care ochii mei au cazut pe un domn cu un costum rosu aprins, o camasa alba si o cravata gri. Si-a mutat privirea catre mine, semn ca m-a vazut. M-am apropiat incet cu mainile la spate, iar el si Louis s-au ridicat de pe canapea. Nu l-am observat pana acum.
- Heii Jessica! saluta Louis cu un zambet mare pe fata.
- Heii Louis, adaug cu un zambet asemanator.
- Sunt si eu aici, spune domnul Styles fluturand mana.
- Heii Harold, spune Louis, iar eu chicotesc.
- Salut domnule Styles, spun incet.
- Salut, dar imi poti zice Harry, nu sunt asa de batran, spune scotandu-si la iveala gropitele.
- Am inteles, Harry, adaug putin timida.
- Azi ai de curatat parterul hotelului plus receptia. Louis te va conduce la debara, unde sunt cheile, apoi vei merge la lucru. Nu vei avea pauza, iar vei manca la cina doar.
- Am inteles, spun si dau de doua ori din cap.
Louis isi pune mana pe spatele meu si ma conduce la debara.
- Auzi, chiar daca lucrezi, mesaje ai nu? intreaba curios Louis in timp ce ajungem la debara.
- Sigur, spun si chicotesc.
- Yas, spune si chicoteste cu mine.
Imi inmaneaza cheile si imi ureaza noroc, eu raspunzandu-i cu un simplu "multumesc, dupa care ne facem cu mana unul celuilalt.
Ma indrept spre prima camera. Camera 1, logic. Intru in ea si dezordinea e mare. Sa incepem!
*****
Am ajuns la camera 84 si simt ca voi cadea imediat. Telefonul imi suna si ma uit curioasa cine e.
Louis: Heii, esti?
Jessica: Da :))
Louis: Pff, ce bine! :)))
Jessica: :))
Louis: Si ce mai faci? Cum esti?
Jessica: Pai acum stau putin pe jos si suflu, sunt obosita. Am curatat 83 de camere Louis, 83.
Louis: Pfff. Si eu acum sunt in ceva sedinta cica, dar habar nu am ce tot vorbeste Harold cu oamenii astia batrani de aici. Parca e un azil.
CITEȘTI
Mine
Fanfic- Opreste-te! Urlu la el, dar in zadar. Nu stiu cat va mai tine asta. - Taci si rabda daca asa ai vrut! - Eu am vrut? Asa s-a nimerit! Daca era dupa mine, nu alegeam slujba asta niciodata! - Se pare ca e destinul iubito. All rights reserved An orig...