Dimineata eram cam buimaca si nu pot sa zic ca eram foarte pregatita de o zi de munca dar nu aveam ce sa fac. Ma ridic lenesa din pat si ma duc spre baie. Imi fac rutina apoi ies din aceasta deschizand dulapul de haine. Imi iau uniforma apoi imi prind parul pieptanat intr-o coada de cal. Aplic putin rimel pe gene apoi imi verific telefonul. Niciun mesaj sau apel pierdut. Il asez in buzunarul special de la sortulet. Ies fericita din camera si ma lovesc de un corp masiv.
- Unde pleci? Intreaba Harry ranjing.
- La munca, spun incercand sa ies dar in zadar.
- Crezi ca esti in stare? Spune si ma impinge usor in camera inchizand usa.
- Pai....spun dar buzele lui ma opresc.
- Lucreaza Grenda in locul tau, a venit din concediu, macar o saptamana poate si ea, spune si isi plaseaza mainile pe soldurile mele.
- Adica o sa am o saptamana libera?spun cu sclipire in ochi.
- Daca si tu doresti, spune si ma trage mai aproape.
- Evident!spun si il sarut.
Sarutul devine unul pasional si din ce in ce mai apasat. Harry ma ghideaza spre pat si ma impinge usor pe el. Cad pe salteaua moale, iar Harry se urca usor peste mine. Isi da sacoul jos, apoi papucii. A inceput din nou sa ma sarute, timp in care m-am descaltat si eu. I-am desfacut nasturii de la camasa, el oprind sarutul dupa ce o dau jos. Ma prinde de maini si ma aseaza in fund, apoi imi da rochita jos. Eram doar in lenjerie. In fata lui. In fata lui Harry. Buzele lui au inceput din nou sa se joace cu ale mele, dupa care a coborat cu saruturi pe maxilarul meu, apoi pe gat si a continuat pana la sani. Mi-a desfacut sutienul mai repede decat as fi facut-o eu, ranjind la sanii mei.
- Oh, Miller, ai ceva, spune incepand sa ii sarute pe fiecare in parte.
Nu, nu puteam sa ma controlez in preajma lui. I-am desfacut cureaua, dar el m-a oprit, ducandu-mi mainile dupa capul lui.
- Tine-le aici, ma descurc eu, spune si ranjeste, eu rosind.
A inceput sa imi linga sfarcurile, privindu-ma in ochi. Eu imi dadeam capul pe spate de placere si voiam mai mult.
- Draga Miller, daca doar de la atat iti dai drumul, ce o sa faci cand scapam de chilotei?intreaba ranjind eu dandu-mi ochii peste cap.
Zis si facut. A coboorat mai jos, sarutandu-mi marginea lenjeriei, apoi a dat-o jos si a arucat-o undeva in camera. Am avut mare noroc ca nu aveam nimic care sa il deranjeze. El a inceput sa ma sarute pana la clitoris, eu ridicandu-mi usor corpul.
- Sa incepem, spune ranjind.
A inceput sa imi sarute clitoris-ul si apoi sa faca miscari inimaginabile. Eu simteam o placere prea mare ca sa ii spun sa se opreasca asa ca l-am tras usor de par, el ranjind la gestul meu. Picuri de transpiratie imi curgeau pe frunte si simteam ca nu mai pot. Cand dintr-o data..
-Harry!
****
M-am trezit seara, in camera mea. Sunt goala. Ma intind usor si dau de un corp care sta cu spatele la mine tot gol. Harry. Ma uit mai atent si observ ca avea pantalonii pe el, deci e ok. Ma ridic din pat si ma duc la baie, aruncand o ultima privire asupra barbatului din patul meu. Mi-am prins un coc in varful capului, apoi am pornit apa de la dus. Dupa vreo doua minute am intrat in cabina de dus, umezindu-mi corpul. Am aplicat niste gel de dus cu miros de capsuni, pe pielea mea, apoi m-am limpezit din nou la final. Mi-am luat halatul pe mine si am iesit din baie. Harry inca dormea. M-am dus pe cealalta parte si m-am lasat in jos. Ma uitam la el. La fata lui. Perfect conturata. Buclele atarnand-ui pe fata. Buzele usor despartite. Niste buze rozalii, perfecte. M-am apropiat si i-am dat un sarut scurt. M-am ridicat si am iesit pe balcon. Admiram orasul. E minunat. Londra e geniala. Plina de lumini si de o atmosfera superba. Zambeam si ma imaginam alaturi de Harry mergand pe strazile intunecate, tinandu-ne de mana si discutand de chestii care poate nici nu au legatura cu viata noastra. Lucruri banale, dar dragute. Dintr-o data doua maini mari imi cuprind talia, iar eu imi ridic chipul pentru al intalni pe al lui.
CITEȘTI
Mine
Fanfiction- Opreste-te! Urlu la el, dar in zadar. Nu stiu cat va mai tine asta. - Taci si rabda daca asa ai vrut! - Eu am vrut? Asa s-a nimerit! Daca era dupa mine, nu alegeam slujba asta niciodata! - Se pare ca e destinul iubito. All rights reserved An orig...