Prolog

1.5K 44 31
                                    

Naruto pov

Bună eu sunt Naruto Usumachi am 16 ani și de la dispariția familiei mele locuiesc singur intr-o garsonieră dintr-un cartier mai ciudat ,muncesc de 8 ani pentru Itachi Uchiha care mă și ajutat să mă înscriu la un liceu bun pentru a îmi continua studiile seara dansam în clubul "Roses" de la 17:40 până la 12:30 seara primeam 256€ pe seara erau suficienți să plătesc facturile și să și mănânc ceva gen Ramen.Azi este prima mea zi la noul liceu cu căștile în urechi intru pe poarta liceului dar un băiat mai neatent cade peste mine nervos scot căștile din urechi gata să îi cer socoteală...

Naruto: Nu ai de gând să îți ceri scuze?

Sasuke: Pustiule tu nu știi cine sunt .

Naruto: Ești un mare nătărău care nu se uita pe unde merge.

Decid ca scoala poate aștepta dau să plec însă sunt oprit de același băiat de mai devreme care mă privea destul de calm...

Sasuke: uite dami nr tău de telefon vreau să facem proiectul la Geografie împreună asta dacă vrei și tu?

Naruto: Sigur ,uite numărul meu.

Sasuke: Mulțumesc pentru ca ai acceptat.

Naruto: Eu sunt Naruto .

Sasuke: Eu sunt Sasuke Uchiha

Naruto: încântat

Ies pe poarta liceului el luando în direcția opusă mie,mă aștepta Itachi Uchiha la colțul străzi,intru în mașină unde dau de privirea plină de ură a lui Itachi care mă prinde de guler....

Itachi: presupun ca la-i cunoscut pe Sasuke fratele meu mai mic nu?

Naruto: Da la-m cunoscut la liceu de ce?

Itachi: Eu și Sasuke nu suntem doar frați ,de 1 an el este și iubitul meu așa ca stai departe de el și nu te îndrăgosti de el atunci ai să pierzi bursa de la liceu și locul de muncă tu alegi bine?

Naruto: Da am înțeles Sefu

Cobor speriat tot din cauza lui o iau la fugă pe scări spre apartamentul meu încui usa în urma mea de abia mai respiram intru în bucătărie beau un pic de cola și merg să fac duși rapid apoi mă îmbrac în pijamale ,telefonul mă anunța ca am un mesaj văd ca era de la Sasuke scria așa: " ne vedem mâine la colțul liceului mergem la tine acasă să facem proiectul bine? " Îi răspund la mesaj așa: " Bine la 17:10 să fii acolo " închid lumina și adorm rapid fusese o zi grea dar o întrebare mă macină...

Oare va veni Sasuke?
Și ce se va întampla cu noi?

Veți vedea citindune povestea de iubire.

Veți vedea citindune povestea de iubire

Oops! Această imagine nu respectă Ghidul de Conținut. Pentru a continua publicarea, te rugăm să înlături imaginea sau să încarci o altă imagine.
I'm in love with you Unde poveștirile trăiesc. Descoperă acum