Sasuke pov
Ajung la Naruto si văd salvarea scotandul pe targă pe cel pe care îl iubesc mult era în convulzi si Sakura plângea lângă el ,îl urcă în salvare iar eu urc cu cei doii eram confuz de ce era în halul asta ?,...
Sasuke: Ce a pățit Naruto?
Sakura: A vrut să moară a băut un flacon de 16 pastile de Diazepam iar acum este în stare gravă în ciuda spălături stomacale.
Sasuke: El nu mă poate părăsi a spus că mă iubește ,nu va pleca de lângă mine.
Ajunge salvarea la spital și pe Naruto îl duc în sala de operații de urgenta eu si Sakura ne rugam pentru el în sala de așteptare orele treceau greu era deja ora 23:00 si nu ieșise nimeni din acea sală la 23:30 doctorul Maike iese din sala cu ochii în lacrimi ...
Maike: Naruto moare nu se mai poate face nimic Sasuke mergi la el.
Intru în sala si il vad pe Naruto abia mai respira era alb la fata si avea o tuse persistenta ma luat de mână și a zâmbit poate era ultimul său zâmbet...
Naruto: Te iubesc si ... Te iert ne vom revedea peste 4 ani nu stiiu dacă... te voi recunoaște dar tu dă.Adio Sasuke ai grija de Sakura.
Sasuke: Si eu te iubesc mult te voi aștepta promit.
Naruto a închis ochii și aparatele au anunțat decesul lui ,el murise în brațele mele urlam de durere nu mai era nimic de făcut ies din sala aceea darmat de durere inima mea era bucăți ...
Sasuke: Sakura ...el a murit ,Naruto al nostru bun si iubitor să stins din viață .
Sakura plângea si ea în hohote iar eu eram distrus .
Pentru noi toți timpul se oprise după ce Naruto încetase din viață iar pentru mine timpul era dureros si plin de amintiri frumoase dar foarte dureroase inima mea era în doliu după iubirea mea pierdută..Va urma
(se va reîncarna deci fără griji)
CITEȘTI
I'm in love with you
RomanceSasuke este băiatul nou și bogat care era închis în lumea lui de la pierderea mamei sale devenise foarte rău dar îl cunoaște pe Naruto un băiat sărac și care nu avea pe nimeni cei doi încep să se împrietenesc dar Naruto îi spune ca este îndrăgostit...