Naruto pov
Era la ușă un băiat blond un pic mai înalt ca mine și ochii lui sunt verzi,se uita la mine dar eu întrerupt acesta schimb de priviri deja gelozia este la limita ...
Naruto: Si tu ești?
Deidara: Eu sunt Deidara Iwgakure un vechi prieten de al lui Sasuke este acasă nu?
Naruto: Da sigur că este ,mergi în living îl chem acum pe Sasuke.
Deidara: Îl voi aștepta în hol dacă nu te superi.
Naruto: bine
Urc scările si intru în dormitor Sasuke era în treiningul să albastru se uită uimit la mine ...
Naruto: te caută un tip Deidara Iwgakure ci ca îți este un vechi prieten.
Sasuke: mă duc să vorbesc cu el și îl cunosc pe Deidara Iwgakure personal
Naruto: Vreau să dispară din casa mea până diseară la 17:20 când mă voi întoarce de la muncă ai înțeles?
Sasuke: Ești cumva gelos ca nu ai avea de ce să fii gelos.
Naruto: vorbim mâine am decis să dorm la birou în seara asta Sasuke vreau doar să îmi pun gândurile în ordine bine iubire?
Sasuke: este decizia ta deci e ok pentru mine.
El coboară în living si eu încep să mă îmbrac la costum ca să pot pleca odată la muncă ,în zece minute eram gata să plec îmi iau geanta coborâ scările si cei doi tac atunci când apar eu în peisaji nervos intru în living...
Naruto: Sasuke eu plec la muncă ne vedem la 17:00 vreau să petrec câteva clipe cu iubitul meu și să fii îmbracat elegant mergem la un restaurant select din centrul Japoniei.ok?
Sasuke: Am înțeles iubirea mea servici ușor
Naruto: Mersi ,mi-a făcut plăcere să te cunosc Deidara .
Deidara: Si mie Naruto-kun
Ies din casă și urc în mașină după zece minute ajung la firmă intru în clădire si merg in biroul meu și încep să citesc si sa semnez acte si miziuni ninja pe la 15:10 terminasem munca asa ca am vrut sa plec însă sunt anunțat că Dl Deidara Iwgakure este afară la ușă iam spus să îl lase să intre și să nu fim deranjați am pornit camera spion din spatele unor cărți din biblioteca din birou...
Naruto: ce naiba cauți tu la birou la mine ?
Deidara: am venit să îți spun să te desparți de Sasuke a fost iubitul meu până să se îndrăgostească de tine.
Naruto: Sasuke este al meu stai departe de noi...
Usa se deschide fără avertizare era.....
Va urma în partea 2
CITEȘTI
I'm in love with you
RomanceSasuke este băiatul nou și bogat care era închis în lumea lui de la pierderea mamei sale devenise foarte rău dar îl cunoaște pe Naruto un băiat sărac și care nu avea pe nimeni cei doi încep să se împrietenesc dar Naruto îi spune ca este îndrăgostit...