Sasuke pov
Dimineață când mă trezesc observ cu stupoare că Naruto nu este în pat cu mine ci era un bilet portocaliu și un trandafir roșu, mă ridic nervos din pat și citesc biletul scria așa: "am plecat în misiune cu Iruka era 6:00 dimineața și dormeai așa frumos si nu te am trezit promit să ajung la cină pe masă ai micul dejun te iubesc Naruto"
Arunc biletul în sertar si floarea o pun în glastră ,iau micul dejun singur evident ca întotdeauna de când cu visul avut de Naruto sa schimbat în rău este prea suspicios si gelos, mă uitam la televizor pe la 17:30 când aud mobilul sunând îl iau de pe noptiera si văd că am un mesaj de la Gaara scria așa: "Sasuke vino repede la restaurantul " Dil Mera" din centru trebuie să vezi cu ochii tăi ce văd eu acum te pup Gaara"
Mă îmbrac și alerg speriat de mesajul lui Gaara după o oră ajung la locația indicată de el,Gaara iese în întâmpinarea mea părea afectat de ceva ...Gaara: Mulțumesc că ai venit .
Sasuke: cu placere si ce era așa grav?
Gaara: v-ați despărțit tu si Naruto?
Sasuke: nu ne am despărțit de ce întrebi?
Gaara: Păi în separeul din restaurant Naruto si Hinata se mângâiau si păreau apropiați și am crezut că..
Sasuke: să intrăm acum
odată intrați în restaurant am șocul vieți mele Naruto o mângâia pe Hinata si râdeau fericiți Gaara mă prinde înainte să leșin apoi iese iar eu mă așez pe un scaun privindui ne mai rezistând merg la cei doii cu Gaara care decisese să îmi fie alături mă opresc în spatele lui Naruto care se întoarce brusc...
Sasuke: Naruto cum ai putut face asta cu ea?
Naruto: Sasuke eu..ea...pot
Sasuke: Ai fii putut fii sincer cu mine dar ..
Plec fără să privesc în urmă mea ,aud un strigăt din spatele meu era...
Va urma
CITEȘTI
I'm in love with you
RomanceSasuke este băiatul nou și bogat care era închis în lumea lui de la pierderea mamei sale devenise foarte rău dar îl cunoaște pe Naruto un băiat sărac și care nu avea pe nimeni cei doi încep să se împrietenesc dar Naruto îi spune ca este îndrăgostit...