Naruto pov
Patru ani în care Itachi Uchiha si Sakura Haruno iau ascuns lui Sasuke ca eu trăiesc și că nu am murit în seara aceea ci stat doii ani în comă de gradul 1 când am ieșit din aceea comă Itachi a plătit un doctor să mă răpească si sa ma țină sedat până când Sakura devenea sotia lui Sasuke nici măcar nu era copilul lui Sasuke cel din burta Sakurei era a lui Itachi ,Azi am reușit să scap din văgăuna în care mă tinusera cei trei nenorociți omorandul pe Kakuzu care era plătit să mă păzească si plătind doctorul să mă elibereaze.După trei ore de condus ajung acasă la Sasuke unde nunta era în toi intru în casă și urc în camera lui Sasuke care plângea ...
Naruto: Sasuke sunt aici si sunt in viața ,te au mințit eu nu am murit în seara aia doar am intrat în comă apoi Itachi fratele tau mai mare si Sakura m-au sedat până azi ,Ea nu a vrut niciodată ca noi să fim împreună era îndrăgostită lulea de tine iar copilul ei este rodul aventuri ei cu Itachi nu este al tău.
Sasuke: Naruto știi că te iubesc si te cred dar ești sigur de ce spui?
Naruto: uitate pe filmarea asta și vei înțelege totul. Si da mereu te am iubit si o voi face mereu.
Privea atent imaginile ce i se derulau în fața lui și a înțeles într-un final ca spusese adevărul ma sărutat din nou după multă vreme, El a coborât în living iar eu am rămas la ușă după exact 10 minute în care nimeni nu la crezut pe Sasuke am intrat si eu in peisajul de nunta..
Naruto: nenorociți ăștia doi m-au sedat si sunt in viața atât Sakura cât și imbecilul de Itachi Vau mințit constant. Vau făcut să credeți că sunt mort pentru ași ascunde aventura dintre ei doi din care a rezultat sarcina Sakurei când Kiba a aflat adevărul a fost si el sedat împreună cu cățelul sau loial Akamaru.recunoaște adevărul Itachi si Sakura nu pune gresala ta și a lui Itachi în spatele lui Sasuke nu se merita .si nu uita ca nu îți poți clădi fericire pe nefericirea altuia .Sasuke vii acum cu mine sau rămâi cu trădători ăștia doi?
Sasuke: normal ca vin cu tine pe tine te iubesc nu pe ea ,Sakura ai pierdut doi prieteni care ar fii fost lângă tine mereu iar tu Itachi să uiți că ai avut un frate mai mic bine.
Sasuke își ia bagajele și urcă în mașină mea albastră și decapotabila,conduceam fericit în sfârșit Sasuke era lângă mine după 4 ani ,zâmbeam amândoi acum fericirea noastră era completa aproape. Ajungem la noua mea locuință o vila cu doua etaje moștenite de la un unchi ,îl ajut să ducă bagajele în dormitorul nostru ce frumos sună pentru mine acele cuvinte ,am încuiat masina și usa la casa si am mers la duși lasandul pe Sasuke să despacheteze bagajele în liniște după zece minute mă întorc în cameră unde ma lovește o priveliște cu Sasuke mult prea sexy : purta o cămașă de a mea alba care îi venea exact ca o rochie si boxeri albi cu papuci mei cu floricele mov...
Naruto: Sasuke nu cumva ești prea sexy azi?
Sasuke: păi mă gândeam să facem si noi știi tu ce
Naruto: Aha piticu meu vrea prostiuare cu mine și să înțeleg că atât de tare ti am lipsit.
Sasuke: Da mi ai lipsit mult acum lasă vorbăria si sa trecem la fapte ce zici?
Naruto: știi că nu te pot refuza te iubesc îngerași
Sasuke: si eu te iubesc mult.
Începem să ne sărutăm cu pofta în dormitor în pat îl mângâiam ușor în zona cea mai excitata a lui Sasuke dar o bătaie puternică în usa rupe toată vraja nervos ca sunt întrerupt din satisfacerea iubitului meu deschid ușa și am un soc la ușă era nimeni altul decât ...
Va urma
Oare cine era la ușă?
(La Media este poza cu noul Naruto si am pus poza si cu mașina lui Naruto)
(Masina lui Naruto).
CITEȘTI
I'm in love with you
RomanceSasuke este băiatul nou și bogat care era închis în lumea lui de la pierderea mamei sale devenise foarte rău dar îl cunoaște pe Naruto un băiat sărac și care nu avea pe nimeni cei doi încep să se împrietenesc dar Naruto îi spune ca este îndrăgostit...