Arkadaşlar Soğuk kız ve Kod adı: Fırtına hikayelerimi okursanız çok mutlu olurum. İkisi de zeyker hikayeleri. İyi okumalar. Yeni bölüm için gelen ısrarlar için de teşekkür ederim. Herkesi öpüyorum.
Elimi tozlu kitabın üstünde gezdirip bu anın tadını çıkarttım. Kitaplar benim hayatımdı ve... Tek dostumdu... Size acı veren hayatımı anlatmak için burada değilim. Ama merakınızı gidermek için bir kaç bir şey söyleyebilirim. Tabi merak edenler varsa. Her neyse... Bizi bırakıp yurt dışına gitmiş bir babam yok. Zaten bu hikayelerde olur. Benim babam annem bana hamileyken ölmüş ve annem beni suçluyor. Çünkü annem hamileyken canı portakal istemiş ve o mevsimde portakal yokmuş. Babam ise uzun süre boyunca portakal aramış ve bir yerde araba çarpmış. Annem de her kavgamızda ben sana hamile olmasaydım canım portakal çekmezdi deyip durur. Tabi ki annem babama kör kütük aşık olduğu için bu söylediği cümlelerin mantıksızlığını fark edemiyor. Yani hem baba hem de anne sevgisinden mahrum kaldım.
Ben de kendimi kapatıp kitaplarla dostluk yaşamaya başladım. Kendimden bahsedecek olursam; çok konuşmayı sevmem. Çok konuşan insanları da gereksiz bulurum. Dedikodudan nefret ederim. Lise sondayım. Şuana kadar kendim hakkında bir şey sorulursa hepsini cevapsız bırakır, giderim. Net.
İçime derin bir nefes çekip elimde ki kitabın rastgele bir sayfasını açtım.
Belki bir kitabın aynı sayfasına ağlamışızdır. İşte bu haberimiz olmadığı halde dünyanın en güzel karşılaşması olabilir.
Öyle sıradan cümlelerle sevme onu; Yağmur'un ona çok yakıştığını söyle mesela.... Bir ömür ne demen istediğini düşünsün.
Beni ne kadar seviyorsun diye sorma. ''Dünyalar kadar'' desem değil. Ben seni bir damla su kadar seviyorum. Muhtaç olduğunda anlarsın.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Tek Bölümlük Hikayeler -Zeyker-
RandomZeyker hikayeleri yazıyorum. Beğenmeniz dileğiyle... İlk bölümler de biraz acemice olsa da diğer bölümleri daha seviceğinizi umuyorum. Eğer ki ilk bölümlerde sıkılırsanız 10. bölümden başlayabilirsiniz.