Platonik aşk...Platonik aşk ne zormuş ya.O seni tanımıyo ama sen onu kendinden çok tanıyosun.Adalet mi bu?
Pardon pardon ben size kendimi tanıtmadım.Ben Zeynep Yılmaz. En yakın arkadaşlarım yağmur ve melis.Bizim üçümüz moda okuduk ve bir holdingimiz var.Modayla ilgili.Çok ta ünlüyüz.Tasarımlarımız çok beğenilir.Bir çok ünlünün modacısı biziz.
Sevdiğim adamı merak ediyorsunuz dimi.O'nu ilk defa 5 ay önce bir dergi röpörtajında görmüştüm.Fotoğrafını görünce ilk önce onun kim olduğunu tanımadım.Sonra röpörtajını okudum.Normal ünlü olmadığını ve holding sahibi olduğunu anladım.Sonra internetten bütün röpörtajlarına bakmıştım.Ayrıca bütün resimlerine de baktım.Sonra 1 ay sonra falan kış olduğu için spor salonunda yaptığım sporumu sıcak olduğu için sahilde yapmak istedim.Spor yaparken bir de ne göriyim.Aşık olduğum adam.Neyse işte o gün bu gündür soğuk falan umursamıyorum aynı saatte sahile gidiyorum.
Berki sacma ama insan aşık olunca kendini bile tanımıyo.Aaaa ben o dediğim kişiyi kim olduğunu söylemedim Kerem Sayer. Şuan da ise her zaman ki yaptığım gibi çimenlere uzanmış oturuyorum.Kerem ise bankta oturuyo.Ama moreli bozuk gibi.Noldu ki acaba.Arada sırada denize gökyüzüne bakıyo sevdiceğim.Sonra tekrar elleriyle oynuyo.Kesin bişey olmuş. 2 haftadır böyle elleriyle oynuyo.Noldu acaba...Artık gitmem gereken saat gelince ayaklanıyorum.
Hiç cesaret edemediğim şeyi yapıp kerem'in önünden geçicem.Evet yaa hadi be zeyy. Hadi cesaretlisin sen kız. Kendi egomu tatmin ettikten sonra çimlerden kalkıyorum.Derin bir nefes alıp kerem'in önünden coolluğumla yürüyoken bir el beni tutuyo.
Kerem'in ağzından
Hayır hayır kerem.Bu senin bilinç altının bir oyunu.Hah dedeme küçükken hep kıvırcık saçlı kahve gözlü sevgili istediğimi anlatırdım.Şimdi de şu son 3 hafta bilinç altımın oyunu olan istediğim kız gibi bir kızı görüyorum (multimedya) Acaba böyle bir kız varmıdır.Şu son 3 haftadır dalgınım bu bilinç altı yüzünden.Her gün sabah kalkıp sahilde koştuktan sonra bir banka oturup düşünüyorum.Ellerimle oynuyorum.Denize falan bakıyorum.Tekrar bakışlarımı denize çeviricekken içimden bir aman tanrım didim diyorum.Aynı rüyamdaki kız önümden geçiyo.O kıvırcık saçları rüzgarda süzülüyo.Hemen onu kaçırmamak için bileğinden yavaşça tutuyorum.Kahve gözleriyle bana bakmaya başlıyo.Bu halüsinasyon mu yoksa gerçek mi bilmiyorum.İnşallah gerçektir.
Ben:Şey sen...Bişey sorabilir miyim?
X:Tabi
O ses... Ah çok güzel sesi var.Büyüleyici...
Ben:Eee şey gerçek misin?
Allah seni kahretsin kerem.Bu ne biçim bi soru lan.Allah belanı versin.Bana gelen sana gelsin.Offf ne saçmaliyosun kerem yaa.Mal mısın ismail yk'ya bağladım.Ben napıyodum.Hah kendime sövüyodum dimi.Evet evet.Neyse az sonra devam ederim sövdürmeye.
X:Ef-efendim
Ben:Şey saçmaladım evette.Bunu öğrenmem lazım.Gercerk misiniz siz?
X:Evet gerçeğim.
Dedi gülümseyerek.O gülüşü...
Ben:Şey eee saçmaladım neyse.Ben Kerem.Kerem Sayer...
X:Bende Zeynep.Zeynep Yılmaz.
Ben:İsmin...
Zeynep:Modacıyım.
Ben:Hah bende ismi nerden biliyorum dedim.Bende Say-
Zeynep:Sayer holdingin sahibisin.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Tek Bölümlük Hikayeler -Zeyker-
De TodoZeyker hikayeleri yazıyorum. Beğenmeniz dileğiyle... İlk bölümler de biraz acemice olsa da diğer bölümleri daha seviceğinizi umuyorum. Eğer ki ilk bölümlerde sıkılırsanız 10. bölümden başlayabilirsiniz.