Üstüne son bir kez daha aynadan bakıp çantasını aldı ve evden çıktı genç kız. Sabahları kahvaltı yapmayı sevmezdi. Yürüdükçe dizinin acısı hissedilirken boşverip okulun içine girdi. Sabah Zeynep için o muhteşem olaydan sonra hasteneden çıkıp evine gelmişti Yağmur'un yardımıyla.
Zeynep sınıftan içeriye girince sırasında oturan Kerem'i görünce zorla nefes alıp verdi. Kalbi maraton koşmuşcasına atarken sakin olma konusunda kendisini telkin etti. Kerem'le aynı sınıfta değillerdi ve muhtemelen Kerem kendisiyle konuşmaya gelmişti. Genç kız bu düşünceyle daha da heyecanlanırken dışarıdan kalbinin sesinin duyulup duyulmadığını merak etti. Bunları boşverip heyecandan titreyen ellerini hırkasının cebine soktu. Kendi sırasında oturmuş Kerem'in yanına giderken Kerem genç kını fark ederek ayağa kalktı.
Genç kızı görmenin heyecanı ile gülümseyip Zeynep'in kolundan tutarak sırasına oturmasına yardımcı oldu.
Kerem genç kızı görmek istemesi ile erken saatte okula gelip genç kızın sınıfını bulmuş ve sınıfta ki bir kaç kişiye sorarak sırasını öğrenmişti. Ve genç kız gelene kadar bir çok kez gitme girişiminde bulunmuş ama kararsızlıkla genç kızı beklemişti.
''Nasılsın?''
Kerem bu heyecanını anlamazlıktan gelse bile biliyordu neden bu kadar heyecanlı olduğunu. Daha dün tanıştığı bir kızdan etkilenmişti. Bundan da hiç şikayetçi değildi aslında. Kerem tek gecelik ilişkiler yapıp kadınları kullanıp atmıyordu. Kerem için her zaman kadınlar değerli olmuştu ve bu zamana kadar da hayatının aşkını bulmak için beklemişti.
''İyiyim. Sadece yürürken biraz acıyor o kadar.''
Genç kız da çok zor konuşmuştu. Kerem'in kendisiyle ilgilenmesine elbette çok seviniyordu fakat çok da heyecanlanıyordu.
''Şey... bugün bir şeyler yapalım mı?''
Kerem elini ensesine götürüp utançla bunları söylerken Zeynep ne giyineceğini düşünmeye başlamıştı bile.
''Olur. Nereye gideceğimizin mesajını atarsın.''
''Numara?''
Zeynep şaşkınlığına içinden küfür edip Kerem'e numarasını verdi. Sonra da Kerem ardından sersem bir Zeynep bırakarak gitti.
Tüm gün boyunca ikisi de aptal aşık gibi gezmişlerdi. Bunu ikisi de önleyemiyor,ikisi de birbirlerinden habersiz hayal kuruyorlardı. Okul bittiğin de ise ikisi de oldukça heyecanlıydı. Kerem ilk defa bir kızdan hoşlanmış ve flört etmeye çalışacaktı. Zeynep ise kaç aydır hoşlandığı adamla buluşmaları olduğu için heyecanlıydı.
İkisi de heyecanla ve ne yapacaklarını düşünürken eve gelmişler bir sürü kıyafet denemesinden sonra ikisi de hazır olmuşlardı. Zeynep Kerem'in mesajını beklerken Kerem de mesaj yazıyordu. Sonunda Kerem buluşacakları yeri mesaj atıp yola çıktı.
Zeynep ise elinde ki telefonu titrediğin de hemen mesajı açmış ve taksiye binmişti bile.
Kerem kafeye geldiğinde yanına gelen garsona arkadaşını beklediğini söyledi. Sahi Zeynep kendisi için neydi? Kerem için arkadaşlıktan öteydi. Hatta Kerem için Zeynep'le ilişkileri olsun istiyordu. İlk defa birisinden hoşlanıyordu ve bu duygu çok değişik geliyordu Kerem için.
Kerem bunları düşünürken Zeynep kafeden içeri girmiş Kerem'i düşünceli görünce de ne olduğunu merak etti. Masaya gelince Kerem Zeynep'i fark edip heyecanla ayağa kalktı. Kerem ne yapıcağını bilemez bir şekilde Zeynep'e bakarken bir anda Zeynep'e sarıldı.
İkisi de şaşkınken Zeynep'te kollarını hareket ettirmeyi başarabildiğinde sarılmaya karşılık verdi. İkisinin de kalbi çok hızlı atıyorken istemeselerde birbirlerinden ayrıldılar.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Tek Bölümlük Hikayeler -Zeyker-
De TodoZeyker hikayeleri yazıyorum. Beğenmeniz dileğiyle... İlk bölümler de biraz acemice olsa da diğer bölümleri daha seviceğinizi umuyorum. Eğer ki ilk bölümlerde sıkılırsanız 10. bölümden başlayabilirsiniz.