Capitolul 8

50 5 2
                                    

Soarele pătrundea printre perdelele subțiri si crem. M-am frecat la ochi si am ridicat de pe perna moale si am căutat telefonul. Camera era luminata in întregime si abia acum observam ca eram la Kate acasa. Mi-am găsit telefonul cu greu pentru a observa ca e ora 10. Deci deja întârziam la 2 ore. Am alergat spre baie, m-am spălat pe Dinți , pe fata si mi-am luat din hainele aduse aici (cum spuneam, vin la Kate mereu deci am si haine de schimb) : niste pantaloni strâmți , albi, rupți in genunchi si cu bluza neagră cu mâneci largi. M-am pieptănat si am mers direct la Kate in camera, si exact cum ma asteptam , am găsit-o dormind cu o mana sub cap si cu picioarele in sus. Am zgâlțâit-o putin , iar ea a mârâit apreciativ.

-Încă putin, Derek...

-Derek?! Cine e Derek ?!am țipat, făcând-o sa tresară in fund si sa se uite la mine, plesnindu-si palma de frunte la prostia pe care o spusese.

-De ce trezești oamenii in cele mai frumoase momente?intreba ea ofticata.

-Imi pare rău, printeso, dar e ora 10!zic eu arătându-i telefonul meu.

-Wow, frate, câte mesaje ai de la Styles?intreba ea apropiindu-se de telefonul meu. Cred ca eram prea adormita sa le vad când m-am uitat la ceas.

-Ce?!am zis eu speriata si era cât pe ce sa arunc telefonul pe jos. 12 apeluri nepreluate, 5 mesaje... Ce il apucase?

Am tresărit când telefonul a vibrat in mana mea si am văzut numele lui Harry. De când am eu numărul lui in telefon?

-Da?am spus încet.

-Unde dracului esti?

-Ăm... Sunt la Kate .

Era furios. Foarte furios. A oftat si chiar daca nu eram lângă el, il simțeam scoțând foc pe urechi.

-De ce dracu' nu ai venit la scoala?!a întrebat el si am auzit portiera de la mașina inchizandu-se si motorul pornind.

-Pentru ca am dormit prea mult!am expirat eu nervoasa. Nu trebuie sa îti dau explicații tie, OK?

-Ba da!

-De ce?

-Pentru ca imi pasa!

-Vai, ce mult îti pasa ție!zic eu ironizând si l-am auzit mârâind nervos si oprind motorul , apoi închizând telefonul.

In tot acest timp , Kate se fâțâise de colo colo , pregătindu-se . Apoi o zbughi pe usa când doi pumni ucigași aproape o spargerea când "ciocanisera". Un baiat înalt si îmbrăcat in negru a intrat ca o furtuna de menta in camera. Nici nu am apucat sa imi iau telefonul de la ureche. Kate apăruse după el cu o fata care spunea "nu l-am putut opri".

Harry se opri si se uita la mine îngrijorat si șocat in același timp. Parul ii era aranjat pe umeri si ochii lui verzi coborau pe corpul meu de sus in jos. Veni spre mine si mă lua in brate. Eu l-am îndepărtat ușor de pe mine si m-am uitat la el. Toată furia de mai devreme dispăruse.

-M-ai speriat al dracului de rău!zise el.

-Nu e niciun criminal pe urmele meu, Styles!

El isi muta privirea in pământ si isi trecu mana prin par, deranjându-l. Imi venea sa il plesnesc pentru asta , parul era asa perfect , dar el l-a stricat cu degetele lui lungi. El imi apuca mana si ma trase brusc după el. Kate se uita neputincioasa la noi. Harry mă trase si mă trase in mașina apoi se puse la volan.

-Ce dracu' a fost asta?l-am întrebat nervoasa.

-Ar trebui sa taci, să știi!

-Hai nu zău! Si cine spune ca o sa fac asta?!il intreb eu punându-mi mâinile in sân si ridicând din sprânceană.

Impossible love  ( Harry Styles ) ❤️Unde poveștirile trăiesc. Descoperă acum