Pogledao sam je i nisam mogao vjerovati da se vratio. Znao sam ukratko njihovu prošlost, ali je nikad nisam previše ispitivao jer sam bio svjestan da joj je ta veza bila jedno loše iskustvo kojeg se nije rado prisjećala.
"Sigurna si?" upitam je.
"Potvrdili su mi iz policije da je pušten prije nekoliko mjeseci. Ne mogu vjerovati da je prije vremena pušten zbog dobrog ponašanja."
"Dobro ponašanje? Pa jesu oni zaboravili zbog čega je on tamo. Da je on imao dobro ponašanje ne bi napravio što je napravio."
"Takav je pravni sustav. Sjeban."
"Moramo nazvati odvjetnika da vidimo što ćemo napraviti. Ne mogu dopustiti da luđak slobodno šeta gradom i živjeti sa spoznajom da ti se nešto loše može dogoditi zbog njega."
Odvjetnik mi je rekao da se možemo naći sutra.Sve je puno spisa i pustih pravilnika te zakonika. Čekali smo ga više od pola sata. Kad je došao odmah se ispričao:
"Oprostite što kasnim. Suđenje se odužilo i nisam mogao doći prije. Koji je vaš problem?"
Nakon što mu je Jen ukratko ispričala sve što se dogodilo prije sa Jackom odvjetnik nam reče:
"Ovo su nažalost slučajevi u kojima se vidi manjkavost zakonskog sustava. Pravno gledano on sad može raditi što god želi. Nema nikakvih ograničenja i ničega što bi ga moglo sprječiti. Sudac pri izricanju presude nije napomenuo nikakvu zabranu pristupa. Zato imate samo dvije mogućnosti. Prva je da vam ja kao vaš pravni zastupnik tražim od suda da izrekne zabranu Jacku Kennediju pristup na udaljenosti od 300 metara. Nažalost ova opcija je neunčikovita, a i nemate nikakvu prijetnju koja bi mogla potvrditi vašu zabrinutost. Sud njega trenutno vidi kao osobu koja se popravila. Druga mogućnost vam je da unajmite osobnog tjelohranitelja. Mana toga je što će vam vjerojatno trebati duže vremena usluge zaštite, a to zna puno koštati."
Pogledam prema njoj i vidim bojazan osobe koja ne zna kako će proživjeti ovo sve.
"Onda ćemo morati unajmiti tjelohranitelja. Nemamo druge opcije."
"Ali Sam to previše košta. Ne možemo ga unajmiti na godinu, dvije."
"Uvijek se možemo snaći. U ovom trenutku ne postoji ništa važnije od toga da te zaštitim."