Tjelohranitelj

51 5 4
                                    

Sutradan smo otišli u zaštitarsku agenciju te smo unajmili tjelohranitelja koji će tu biti u svakom trenutku. Sam se izuzetno boji da će se Jack vratiti i nauditi mi. Ja se također bojim njega, ali znam da sam već jednom uspjela.
Na početku mi je bilo izuzetno neobično da je neki veliki mišičavi tip uvijek pokraj mene i da većinu vremena šuti. Na kraju sam se priviknula. Sve sam obavljala normalno, nisam mogla dopustiti da me Jack na neki način napravi zatvorenicom. Želim slobodno hodati bez velikog straha za svoj život.
Tako su prolazili tjedni i sve je bilo dobro, zapravo predobro. Sve do jednoga dana. Dok smo prolazili ulicom vidjeli smo poslovnicu Starbucksa.
"Trebao bih jednu kavu. Hoćete vi kavu?"
"Naruči mi crnu kavu." Odjednom mi zazvoni mobitel te vidim da je Katie. Baš se dugo nismo čule te odgovorim na poziv, ali ne uđem taj trenutak unutra.

*****************

Radim u jednoj velikoj banci i uvijek se puno toga događa na poslu. Jedva čekam da završim posao danas te da se pridružim Jen.
Tajnica mi dođe "Gospodine Miller, tjelohranitelj je na liniji."
"Molim vas, spojite mi ga."
Uzmem telefon u ruku "Dobar dan. Jeli vam što treba?"
"Oprostite gospodine, ali moram vam reći jednu vijest. Nažalost, vaša djevojka je nestala."
Dok mi je pričao sve detalje nisam mogao vjerovati da se sve to dogodilo. Izgleda da je cijelo vrijeme bio korak ispred nas.

Moja priča 1Onde histórias criam vida. Descubra agora