Pištolj

44 4 5
                                    

Ušao sam u auto i dočekao me veliki muškarac pun tetovaža te mi je zavezao oči, a ja sam aktovku stisnuo uz sebe. Nakon nekog vremena smo stali te mi je vozač pomaknuo povez i otvorio mi vrata. Odabrao je mjesto izvan grada. Oko mene neka livada te velika napuštena hala prema kojoj krećem. Cijelo vrijeme se bojim da se netko od njegovih ne skriva tu negdje da me ubije.
Odjednom mi dvojica dođu sa strane te me toliko napadnu da padnem na koljena. Uzmu me za ruke te me povlače prema središtu prostorije. Tamo me čekao on. Bez Jen. Nisam je nigdje vidio.
"Vidi ti tko nam je to došao. Onda dobro došao u naš skromni dom."
Udari me toliko jako po trbuhu da pomislim da je kroz mene prošao nož. Odmah padnem na tlo, a u desnoj ruci sam nekako držao aktovku.
"Otiđite." Zapovijedi im pogledavši ih, a oni ga poslušaju.
"Sad smo napokon sami. Baš me zanimalo kako izgleda osoba koja je zauzela moje mjesto. Sad ću ti donijeti moj pokal." Nakon što se uspijem nekako podignuti pogledam prema njemu i vidim Jen zavezanu uz stolicu. Traka joj je prelijepljena preko usana, a izgleda kao da je prošla kroz svašta otkad je nisam vidio.
"JEN!"
"Imat ćeš vremena biti s njom. Moram ti reći da je još ostala dobra u krevetu kao i prije."
"SILOVATELJU JEDAN! Vrati mi je!" Vičem na njega ne vjerujući da joj je opet to napravio.
"Gle! Kome to fali seks? A mi smo prava obitelj trebali biti. Sve bi bilo dobro da nam nisi došao u život. Ajde reci mu Olga." Otiđe do Jen te joj makne traku.
"Jen koje on gluposti govori? Reci mi da laže."
"Ne laže. Bila sam trudna s njim. Nažalost, nakon one noći sam od šoka i stresa imala spontani." Pogleda me plačući.
"Monstrume jedan! Uništio si je! Uništio si ljubav mog života!"
"Nemamo sada vremena više za plakanje. Daj mi novac." U tom trenutku izvadi pištolj te ga uperi prema meni.
"Hajde, dođi polako."
Koračam prema njemu te sam mu sada dovoljno blizu da otvorim aktovku.
"Unutra je milijun dolara. Sve do posljednjeg centa." Govorim mu dok ga gledam. Znam da će me ubiti sada. Zato moram ovo učiniti.
Odjednom bacim aktovku prema njemu. Toliko ga udari po ruci da mu pištolj odbaci od njega. Odlučim brže potrčati prema pištolju, ali me uhvati za nogu te padnem. Odjednom primjećujem kako iz nosa obilno krvarim, ali znam da nemam vremena o tome misliti sada. Kad je bio blizu moje ruke, automatski ga bacim na pod i krenemo puzati prema pištolju. Uspio sam dohvatiti pištolj prije njega. Uzmem ga u ruku i uperim ga prema njemu. Nažalost, on dođe toliko blizu da mi uhvati ruku. Jedan drugoga pokušavamo savladati, a između naših tijela je pištolj. Cijelo vrijeme ga vrtimo i oboje se pokušavamo osloboditi. U jednom trenutku se začuje pucanj.
"NEEEEEEEEEEEEEEEEEEEE!!!!!!!" Čujem Jen kako viče. Slomljena je u potpunosti.
Osjetim probod te se između naših prsiju stvori lokva krvi dok u pozadini začujem zvukove pomoći.

Moja priča 1Où les histoires vivent. Découvrez maintenant