*2*

1.7K 112 11
                                    

VIRCHINIJA.
Jau praėjo dvi dienos nuo to laiko kai pradėjau rašinėtis su tuo Zayn,bet aš jam nė karto neparašiau.Kaip taip galima,juk jis pasityčiojo iš manęs,sakė,kad jau po savaitės mane užmirš.
Šiandien penktadienis.Jau po visų pamokų esu namuose.Atsirakinusi telefoną radau pilna snapchat pranešimų.Zayn vis man rašinėjo.Aš nežiūrėjau ką jis man raši,nes jam rodytų.Kai jau nebeištvėriau atsirakinau telefoną ir peržiūrėjau visas žinutes.

Zaynuxx3: Ei,aš labai atsiprašau.

Zaynuxx3 : Kodėl tu net neperžiūri ką rašau.

Zaynuxx3 : Man patinka su tavim rašinėtis.

Zaynuxx3 : Kol neatrašysi aš nepasiduosiu.

Zaynuxx3 : Aš per tave normaliai gimtadienio atšvęs negalėjau.Vis tau rašiau.

VirchGirl : Tai sveikinu dar 5 dienos ir tu mane pamirši.

Zaynuxx3: Ką?

VirchGirl: Neapsimesk kvailu.Nors toks esi..bet tu rašei,kad už savaitės mane pamirši.

Zaynuxx3 : Aš tik juokavau.

VirchGirl: O aš nejuokauju ATSIKNISK!.

Zaynuxx3 : Nu kas tau negerai,kale?

VirchGirl: Tai ką Zayn dabar mane kale vadinsi už tai,kad Tu kimbi prie manęs?!!??!

Zaynuxx3: Čia ne Zayn, čia jo mergina Elian.Dink nuo jo.Tu būsi jam tik vienos naktiez nuotykis.

VirchGirl: Kaip ir tu?

Aš visiškai nereagavau į tos mergos žodžius,bet mane kiek sunervino,kad jis turi mergina..Pala,mane sunervino?

Zaynuxx3: Kai aš tave pamatysiu aš tau plaukus nurausiu ir pripumpuota krutine išimsiu iš tavęs!!.

Rimtai,ji turbūt su Xxxxl dydžio krutine iš visų tyčiojasi.Na gerai,pažaiskime...

VirchGirl : Kad galėtum pas save isidėti? Neskolinsiu .Sorriukas :(((

Zaynuxx3: Žinai,tu esi nesveika ,kaip Zayn išvis su tavim rašinėtis pradėjo.

Gal dar 20 žinučių rašinėjomes su ta Zayn mergina,na tiksliau kariavom,kol man pabodo ir aš tiesiog nebeatrašinėjau jai.

Pasižiūrėjau į laikrodį rodė puse trijų nakties.Na gal jau laikas miegoti,bet prieš tai turiu patikrinti snapchat,aš pradedu turėti priklausomybe jam..Zaynui..ką aš vis kalbu?!.
Radau dvi žinutes.

Zaynuxx3: Aš nežinau ko ji tau prirašė,bet žinok ji mano buvusioji.

Zaynuxx3: Ei ar tu supykai ant manęs? :((

Zaynuxx3: Tu Pavydii!! CHA CHA :D :*

VirchGirl: Kai nebūsi girtas pasikalbėsim,čiau.

Zaynuxx3: Aš negirtas.

VirchGirl: Nemeluok.

Zaynuxx: Na gerai išgėriau 2,4 nu gal 7 bokalus alaus.

VirchGirl: Man laikas miegot,Zayn,iki rytojaus.

100 Reasons Why ,(Snapchat)Where stories live. Discover now