*3*

1.7K 104 5
                                    

ZAYN
Ir kam gi reikėjo tą after party padaryt?
Nors ir nesako,VirchGirl tikriausiai supyko ant manęs.Gal reikia jai parašyt?Bet juk man nerūpi merginų jausmai.

Zaynuxx3: labas rytas gražuole :*

VirchGirl: Labas,ir nevadink manęs gražuole ;)

Zaynuxx3: Ir kas man gali nutikti? Ateisi su tona špakliaus ir mane išgasdinsi? :D.

VirchGirl: Ne,bet žinok už savo veiksmus neatsakau ;)

Zaynuxx3: Kaip išsigandau,jau drebu :((

VirchGirl: Žinol kai gydytoja tvarstis tavo lūžusia ranką taip ir bus.

Zaynuxx3: Kažink nuo ko jin man lūš :D.

VirchGirl: Eik gydytis Lope!

Zaynuxx3: Pagydik.

VirchGirl: Su tavim neįmanoma..

Zaynuxx3: Su tavim ne ką geriau ;)

VirchGirl: Gal jau baigiam?

Zaynuxx3:Ką?

VirchGirl: Rašinėtis kaip vaikams...

Zaunuxx3: Tu be manęs negali :*

VirchGirl: Aš be tavęs,kad ir šimtą metų ištverčiau.

Zaynuxx3: Jo,tik savaitės kažkaip neištvėrei ;)

VirchGirl: D-E-B-I-L-A-S !

Zaynuxx3: Susitinkam gal? ;))

VirchGirl: Gal ne...

Zaynuxx3: Kodėl?

VirchGirl: Nes tu už mane senesnis...

Zaynuxx3: Netikiu,kad dėl to,tu tiesiog išsigandai..kaip mažas vaikas :D

VirchGirl: Kur ir kada?

Zaynuxx3: Starbucs po 20min.

VirchGirl: Bet jeigu tu neateisi...nepasigailėsiu...

Zaynuxx3: Uoj kaip išsigandau...Lauksiu.

VirchGirl: Tu nežinai kas aš esu.

Zaynuxx3: Tu irgi.

VirchGirl: Aš žinau kas tu-Tu debilű debilas,debilų karalius!!

Zaynuxx3:Kaip gražu girdėti tokius žodžius iš 17-metės :D.

VirchGirl: Iš kur tu žinai kiek man metų?

Zaynuxx3:Aš viską žinau.

VirchGirl: Man dingsta noras su tavim susitikti..

Zaynuxx3: Nebijok :D Tiesiog 17-mečių tokie panašūs chatai būn..tai tau rimtai 17?

VirchGirl: Jo,einu ruoštis mūsų susitikimui.Iki.

Zaynuxx3:Laukiu nesulaukiu :*

"Seni ko taip šypsais?"išgirdau Louis balsą."Jeigu ką tai aš ne senis,aš tiesiog manau,kad radau naują žaisliuką"pasakęs nusijuokiau šelmiška šypsena."Ji net nunutuokia koks aš,ir ką aš dirbu"pasakiau.
"Ne visos merginos bijo mafijos galvų"nusijuokė Harry."Gerai,eikit valgyt jūs,o ne man patarimus dalinkit!"pasakiau.
Nuėjau į savo kambarį ir apsivilkau juodus džinsus,baltą maikę,ir juodą odinę striukę.Gal kiek atrodžiau kaip banditas,bet juk aš toks esu..mafijos galva..baisiausios mafijos..
"Zayn,katik mafijų reitinguose pirmą kartą iš 2 vietos mafija pakilo į 1 ir pirmą kartą tapom antri"pasakė Liam
"Kokia mafija?"paklausiau.
"Black mafija,ji yra maždaug tokio pat amžiaus kaip mūsų"aiškino Liam.
"O kas jos vadas?"paklausiau.
"Neaišku,tai vienintepė tokia slapta mafija,niekur nerasi jokios informacijos apie ją..tik apie jos darbelius,ir tai galimus,nes jie labai kruopščiai viską atlieka"nusišypsojo Liam."Aš dabar negaliu kažko daryti,bet kai gryšiu viską apžiūrėsiu"pasakiau ir išėjau pro duris.Ėjau link starbucs.Ant suoliuko pamačiau blondinę,ji sedėjo lyg kažko laukdama,tad nieko nekaukęs priėjau prie jos ir paklausiau.
"VirchGirl,čia tu?"pasakiau nustebęs.
"Ne čia ne ji,tai aš"pasakė balsas man už nugaros.
--------------

100 Reasons Why ,(Snapchat)Where stories live. Discover now