VIRCHINIJA.
Nieko nelaukusi trenkiau jam antausį.
"Tu niekšas, suprask,kad aš nebūsiu tavo žaidimo dalis,kad ir kokį sugalvojai!"sušukau jam į veidą.Zayn veidas iš kart perkrypo,akys pajuodavo lyg anglys.
"Tu kvaila kale,man neįrodynėsi ką daryti,ir aš nuo tavęs neatstosiu!"surikęs Zayn iš karto išėjo iš karuselių.
*Kita diena*
"Ana aš nebegaliu,jis nesveikas"aiškinau Anai savo mintis kol kroviausi lagaminą.Taip,aš išvykstu,nebegaliu matyti Zayn,viskas blogiau nei blogai, kelios dienos,o aš jau turiu išvažiuoti,nors planavau būti žymiai ilgiau.Aš nekenčiu visko,pasaulio,Zayn,mafijos...Man jau viskas pabodo, ir Ana tai matė,vakar mes su ja pasikalbėjome apie tai kas įvyko per pastarąjį laiką.Na jai su Harry irgi vakar nenusisekė,jis norėjo tik paliesti jos užpakalį..daugiau nieko.Tokie jau tie vyrai.
"Virchinija,ką ketini daryti,ir kodėl neleidi man važiuoti kartu?"klausė Ana."Aš vakar gavau tokį laišką ,dėl kurio turiu vykti į Majamį.."pasakiau tik dalį tiesos..Man parašė žmogus,apie kurį tylėjau jau 17 metų...."Virchinija,kas vyksta?"paklausė Ana."Nieko,tiesiog..mums reikia nebebendrauti.."liūdnokai pasakiau.
"Ką?Kodėl?"klausinėjo Ana.Bet aš tiesiog nieko neatsakiusi išėjau pro duris.Ėjau greitesniu žingsniu link mašinos,bet mane pasivijo Ana ir sustabdė.."Kas vyksta?"paklausė Ana."Supranti..mane nori nužudyti kažkokia mafija ir aš turiu ten sugrįžti,viską išsiaiškinti.."liūdnai pasakiau.Aš juk negaliu kartu vežtis Anos,jai taip pat gali kas nors nutikti."Aš tavęs neišleisiu vienos!"sušuko Ana."Aš privalau vykti viena!"surikau garsiai."Suprask, aš net nežinau ar tave galiu laikyti tikra drauge.."sumurmėjau."Kodėl, kas vyksta?"paklausė Ana."Aš sužinojau vieną svarbų dalyką."pasakiau."Ir vėl kažkas dėl mafijos, nebijok juk tu esi dabar vadė niekas tau nenutiks"nusišypsojo Ana." Ne aš vadė, aš net nebuvau jo dukra....mus su viena mergina sukeitė gimdymo namuose.."kalbėjau."Pala, o kas toji mergina?"paklausė Ana."Samanta Ros dios.Aš ją pažinojau vaikystėje,tikrai protinga mergina, bet ir aštraus liežuvio.."nusijuokiau."O kiek jai turėtų dabar būti metų?"paklausė Ana."Nežinau, manau kad tiek pat jeogu tiesa,kad mus sukeitė..aš nebeturiu laiko,turiu važiuoti."pasakiau ir išbėgau pro duris.
ANA
"Dabar tikriausiai Virchinija manęs dar labiau nekęd kai sužinos,kad aš žinojau jog ji netikra dukra..man pasakė tėtis,bet liepė su ja susidraugauti,kad žinočiau jos kiekvieną žingsnį,aš taip ir dariau,tapome draugėmis,bet vėliau aš nebegalėjau jos sekti,nenorėjau jai kenkti, nes pajutau tikrą draugystę,tėtis galvodavo,kad aš tik vaidinau kaip maj su ja smagu.Na taip, iš pradžių vaidinau,bet vėliau nebe..ir kaip man jai tai paaiškinti?
"Palauk,Virchinija!!"sušukau ir vijausi automobilį kiek įgalėdama,bet jos nuvažiavo.O kas čia?? Iš automobilio išskrido laiškas:
Miela Ana,
Atsiprašau,kad taip su tavimi pasielgiau,bet žinok aš turiu viską užbaigti ir nutraukti ryšius su mafija, o tu pati žinai,kad tu taip pat esi mafijos dalis, mes nebegalėsime bendrauti,nes tau ar man vis dar gali grėsti pavojus,nebijok aš žinau,kad tu turi tikrai daug žmonių kurie tave labai myli ir rūpinasi, nebuvo mūsų tikros draugystės, aš noriu pokyčių,susirasti tikrų draugų,tikrą gyvenimą, noriu panatyti kaip viskas gražu,ir mafijos nieko netrugdoma gyventi sau laiminga...Atsiprašau,kad taip pasakysiu,bet tu niekada..niekada nebuvai mano draugė , nes tu juk žinojai,kad aš ne iš tos šeimos,jeigu būčiau gyvenus tikroje šeimoje bent būčiau nesutikus mafijos, tavęs, nes juk tu dar ir sekei mane, aš nežinau visos tiesos, bet kad ir ką man padarei aš negaliu užmiršti mūsų gerų prisiminimų..Žinok šį kartą keršto nebus, aš nebenoriu būti tokia..
VIRCHINIJA.
--------------------------------------------------------
THE END
taipp!!! PIRMAS SEZONAS PASIBAIGĖ.
Nežinau,bet gal antro nebus..Tiesiog dabar viskas priklauso nuo jūsų.Nežinau kaip gausis bet norite epilogo ar 2 sezono?Jeigu nebus nuomoniu tai darysiu kaip pati noriu :P
ESTÁS LEYENDO
100 Reasons Why ,(Snapchat)
Romance1 sezonas - Snapchat Nauja istorija - 100 reasons why