*4*

1.7K 100 8
                                    

ZAYN
"Labai atsiprašau"pasakiau kažkokiai blondinei kuri staigiai nuėjo.
"VirchGirl!"nusišypsojau.Ji tokia graži,aš tikrai galėčiau su ja pasilinksminti,bet ji neatrodo tokia kaip visos..Tiesiog gal dar ne laikas.
"Gražiai atrodai"pasakiau nežinodamas ką daugiau pasakyti,nors tai tikrai buvo tiesa.
"Ačiū"nusišypsojo VirchGirl.
"Tai koks tavo tikras vardas?"paklausiau,juk visą laiką nevadinsiu jos VirchGirl.
"Dar ne laikas tau žinoti,vadink mane Virch,bent tiek tau palengvinsiu"nusijuokė Virch.
"Kodėl man nesakai savo tikro vardo?"paklausiau."Nes aš ne ta kuri visiems viską pasako pačią pirmą susitikimo dieną"nusišypsojo Virch.
"Tu kiek paslaptinga"nusijuokiau.
"Tu kiek durnas,bet nieko išgyvensim"nusijuokė Virch.
Ji labai gražiai juokiasi.Po velnių Zayn,kas tau negerai...
"Žinok su manim geriau taip nekalbėti"pasakiau."Ir kas man tokio nutiks?"vaidino mąstančia Virch.
"Pagyvensim pamatysim"pasakiau.
"Žinai,tu mane erzini,bet gal nori nueiti atsigerti kavos?"paklausė Virch.
"Žinoma"atsakiau.Užsisakę kavos prisėdome ir pradėjome kalbėti apie visokius dalykus,smulkmenas.
"Zayn,o kaip tu mane radai snapchate"paklausė Virch.
"Na paprastai,tiesiog mano draugas rado tave,Louis,ir sako tau turėtų patikti"nusijuokiau."Ką jis turėjo omenyje sakydamas patikti?"nusijuokė Virch."Tiesiog rašinėtis"pasakiau,o Virch pakilnojo antakius.Abu nusijuokėme.
"Iškelkite rankas!"sušuko kaukėtas žmogus.Pala tai mes į apiplėšimą pakliuvome?
"Kas čia vyksta?"tyliai sušnabždėjo Virch."Net nenumanau"pasakiau.
"Kur yra Zayn Malik?!-sušuko kaukėtas žmogus.Kam reikia manęs?Nejaugi ta mafija kurią nustūmiau į 29 vietą,kai buvo 15..Jie nori mane pasiimti,bet aš negaliu taip paprastai palikti Virch."Šokam pro langą"tyliai pasakiau,o Virch nereagavo į mane.
"Virch"pasakiau ir ji kartu su manimi iššoko pro langą,aikštelėje buvo mano mašina,aišku tie mafijozai iškart suprato,kad pabėgęs žmogus tai aš,tad puolė mus vytis.Mes greit įlipome į mašina ir važiavome gal 200 greičiu.Mus sekė juodas bmw,ir deja jis neatsiliko nuo mūsų."Zayn,tu susijęs su tuo?"paklausė Virch."Dabar ne metas aiškintis"pasakiau piktai.Ta merga viską nori sužinoti per vieną dieną."Žinai,tu esi asilas,kuriam aš padėsiu"pasakė Virch.
VIRCHINIJA
Iš kišenės išsitraukiau pistoletą.Mačiau kaip Zaynui akys ant kaktos išoko.Turbūt nėra matęs merginos su ginklu,o,kad sužinotu kas aš,išvis pasprinktų."Ko spoksai,leliuk?"pasakiau.Prasidariau langą ir pradėjau šaudyti į tos mašinos padangas,po kurio laiko,visos keturios mašinos padangos jau buvo nuleistos."Puikiai pasidarbavai"pasakė Zayn."Žinai,geriau nei tu"nusijuokiau.
"Nenuvertink taip manęs"pasakė Zayn.
"Okey,okey"pasakiusi pakėliau rankas į viršų lyg pasiduodama.Zayn tik nusijuokė."Kur mes važiuojam?"paklausiau."Į mano namus"ramiai atsakė.Na jau ne,ten gal pilna kekšių,o aš tikrai nesu viena jų."Na jau ne"papurčiau galvą."O kas negerai?"paklausė Zayn."Ten turbūt pilna kekšių"pasakiau."Šiandien nėra,nes mūsų visų seserys po mano gimtadienio liko savaitei"pasakė Zayn.
"Bent tiek gerai,bet tikiuosi jos nėra tokios bukos kaip tu"nusijuokiau.
Mačiau kaip Zayn akys pajuodavo lyg angliukai,o šypsena veide dingo.Šiek tiek išsigandau,bet aš pratus prie to..juk mano tėvas kiečiausios mafijos galva.bet to niekam negaliu sakyti..
"Tu sušikta kale,nebeerzink manęs"!užrėkė Zayn."Tu nedrįsk manęs vadinti kale,dalbajobe,sušiktas gaidy,aš tave tuoj sukišiu į šiukšlinė ir juoksiuos!"užrėkiau.Niekas manęs taip nevadins.Kadangi jau buvome Zayn namų kieme privalėjau eiti į jo namus.Kai pagaliau sustojo mašina nieko nelaukusi trenkiau duris,ir sparčiu žingsniu įėjau į namą.
Ant sosfos sėdėjo keturi vaikinukai,maždaug Zayno amžiaus.
"Sveiki"drąsiai pasakiau.
"Labas,aš Niall"pasakė blondinas.
"O aš Liam,čia Harry"aiškino vaikinai.
"Aš Louis"švelniai pasisveikino rudų plaukų vaikinas.Jis toks gražus..Virchinija,kas tau negerai?
Na jis man nieko nepadarė,bet viena problemėle jis Zayn,to durniaus draugas."Zayn,ko toks įniršęs?"paklausė Liam
"Mus katik norėjo nužudyti "Demons" mafijos vyrai"pasakė Zayn.
"Norėčiau tave pataisyti, Tave norėjo nužudyti,aš tik buvau kartu ir tu mane pasiėmei,ir dar pavadinai kale!"sušukau.
"Mano brolis tave pavadino kale?"paklausė juodaplaukė mergina.
--------------------

100 Reasons Why ,(Snapchat)Where stories live. Discover now