VIRCHINIJA.
"Tėti,ne!"sušukau garsiai.Pribėgusi trenkiau Zaynui antausį ir atsiklaupiau prie tėčio."Tėti,mes ne taip viską planavome,bet nepasiduok,prašau"jaučiau kaip mano veidu bėga ašara,o ant Zayn veido atsirado ypač didelė pasitenkinimo šypsena.Nesveikas gyvūlys,aišku turbūt dabar jis galvoja,kad aš menka,nestipri,bet jis manęs nepažįsta..."Dukrele,tu periimk viską,žinau tu stipri,tu ištversi"nusišypsojo tėtis."Nesakyk taip,maldauju"Skambinkit 911!"sušukau ir mačiau,kad niekas net nepakrutina rankos."Jūs beverčiai gyvūliai,skambinkit 911 ir dinkit!"sušukau.Tada mačiau kaip tėčio padėjejas kalbėjo telefonu.Nieko nelaukusi vėl nuėjau prie tėčio."Tėti,tu stiprus,išgyvensi"pasakiau verkdama.Ačiū Dievui bent tiek,kad Zayn persigalvojo ir nešovė tėčiui į smilkinį,o šovė į pilvą.....Mačiau kaip po truputi tėčio akys merkiasi."Tėti,neužsimerk!"sušukau.Net nespėjau sureaguoti kaip nei vienos mafijos narių nebebuvo išskyrus mano tėčio padėjėjęs stovėjo lyg į bestas.Po kelių sekundžių atvažiavo greitoji ir įnešė teti į mašina.
<..>
Pamačiau kaip susirūpinęs gydytojas išėjo iš palatos,ir ėjo link manęs.
"Apgailestauju,jūsų tėvas mirė"liūdnai pasakė gydytojas.Ką?Nejaugi man dabar reikės valdyti tą suknistą mafiją?Bet aš turiu kažkaip atkeršyti Zayn.Netrukus mano mintis nutraukė mamos verksmas."Mama"apkabinau ją."Mes ištversim,mes stiprios"pasakė mama."Mam,o jeigu aš nesu tokia stipri?"tyliai sukūkčiojau."Nesijaudink"pasakė mama ir nuėjo į daktaro kabinetą.Virchinija tu privalai susiimti.Nesuskyks!Liepiau sau mintyse.Dabar man kaip niekad sunku,keista,kodėl mama net neužsimena dėl to kaip galėjo įvykti tėćio mirtis,juk ji nežino apie mafiją..o gal žino?
<..>
Apsiverkusi stovėjau ir klausiausi kaip kunigas kalba kažkokius žodžius..na tiesą sakant nelabai klausiausi,labiau žiūrėjau į tėčio karstą.Aplink duobė paruoštą tėčiui stovėjo pilną žmonių.Daug kas pažinojo tėti.Jis buvo labai geras.Jam atiteko mafija po jo tėvo mirties,bet jis to nenorėjo,aišku kitos išeities nebuvo,buvo viena taisykle,kad jeigu tetis pašalintų Zayn mafiją jis būtų laisvas ir galėtų daugiau nebesivelti į tuos žaidimus..Na,o kadangi aš esu šioj valstyjoj pirma paveldėtoja mergina, aš galiu nebūti mafijos vadė ir priskirti kažką kitą.Na aš visą laiką galvojau,kad nebūsiu vade,nes aš tiesiog nenorėjau.Bet dabar aš tiesiog noriu sunaikinti Zayn..Po kelių kunigo kalbos minučių karstas jau buvo žemėje ,o kapas pradėtas dengti vainikais su visokiais užrašais,kaip : Pasiilgsime tavęs,mylimas sūnui,Kodėl išėjai..ir pilna kitokių.Priėjusi arčiau prie kapo uždėjau balta rožę ir su didžiausia pagarbą tėčiui nusišypsojau paskutinį kartą,daugiau nebebūsiu linksma..tik mama ir mano geriausia drauge mane matys linksma...daugiau niekas,ypač Zayn.Man tiesiog užverda kraujas pagalvojus apie jį..Jis atėme iš mane tėti,o aš iš jo atimsiu kas jam svarbiausia: Gyvybę arba Mafiją..
*Vakaras*
Visi žmonės buvo valgomajame,o aš sėdėjau savo kambaryje.Netrukus kažkas pasibeldė į mano duris..ir tai buna Ana,mano geriausia draugė.Džiaugiuosi ją matydama..
"Virchinija"gretai pribėgo ir apkabino mane Ana."Ana,aš norėčiau tau pasakyti kaip mirė tėvas,bet negaliu"sumurmėjau."Mafija"ramiai atsakė Ana."Ką?"paklausiau "Jį nužudė Zayn Malik"nusišypsojo man Ana."Tavo tėčio padėjėjas yra mano tėvas"pasakė Ana."Negali būti"pasakiau.Bet man pasidarė geriau,kad nereiks slėpti nuo jos visko.Pagaliau geriausiai draugei galėsiu viską pasipasakoti."Ana,aš noriu tavęs paklausti klausimo"pasakiau."Klausk"nusišypsojo Ana."Ar tu vyksti su manim į Havajus visai vasarai?"paklausiau linksmiau.Nora visdar gedžiu tėčio aš nebegaliu liūdėti,ypač kai jau turiu keršto planą."Žinoma!"sušuko ir suplojo rankomis Ana.
----------------------------
Trumpa dalis,bet dėl mokslų negaliu įkelti ilgesnės..bet penktadienį arba šeštadienį sulauksit naujos.
Beje pagrindineje nuotraukoje Ana. :)
Nuomonių :)))
YOU ARE READING
100 Reasons Why ,(Snapchat)
Romance1 sezonas - Snapchat Nauja istorija - 100 reasons why