VIRCHINIJA
"Taip"pasakiau drąsiai."Zayn aš negalvojau,kad tu net su padariomis merginomis taip elgiesi!"suriko mergina."Žinai,jin tikrų tikriausia kalė"nusivaipė Zayn."Kalė kuri tave išgelbėjo nuo žmonių kurie norėjo tave nužudyti!"pasakiau."Nusiramink"išgirdau švelnų balsą ir jis buvo Louis.
Kai išgirstu jo balsą pilve skraido drugeliai.Blemba kas man darosi..
"Man metas namo"pasakiau.
"Klausyk,aš jau toks esu,bet gali pasilikt"sumurmėjo Zayn." Na..Gal pasiliksiu"nusišypsojau šelmiškai.
"Zayn,mes važiuojam namo"pasakė tamsių plaukų savininkė."Bet sakėt būsit ilgiau"kalbėjo Zayn."Tik nesakyk,kad tau gaila"nusivaipė mergina ir uždarė namo duris."Gal turit kokį laisvą kambarį?"paklausiau."Jo,eik į 2 aukštą,tiesiai baltos durys"pasakė Zayn ir aš užlipau į kambarį.Jis toks jaukus(kambarys)ne taip kaip Zayn..uoj Zayn,aš žinau ko tau reikia iš manęs,bet tu nieko negausi,tu pasigailėsi,kad mane sutikai.Juk aš esu Virchinija De LaCros "Dangerous" mafijos vado dukra.Man vyrų visiškai negaila,ypač jeigu jie tokie savimylos kaip tu-Zayn.
"Galima įeiti?"išgirdau švelnų balsą..ir jis buvo Louis."Žinoma"pasakiau ir Louis pradarė duris.Kodėl jis turi būti toks gražus..aj Virchinija gal užteks?.
"Aš noriu tavęs paprašyti pagalbos"kalbėjo Louis.
"Kokios?"paklausiau."Gal gali padėti išrinkti mano merginai gimtadienio dovaną?"paklausė Louis.Jaučiau kaip mano širdis dužo į šipulius,nors aš jį matau pirmą kartą,aš jam kažką jaučiau..bet dabar suprantu,kad jeigu geri vaikinai-užimti,buki-laisvi.Aš niekada neturėsiu normalaus vaikino.
"Žinoma,o kada reikės?"paklausiau.
"Rytoj,tad iš ryto niekur nevažiuok,ačiū"pasakęs tai Louis išėjo.Na ką padarysi,likau viena su savimi..gal man reikia tęsti erzinimus su Zayn,o ne galvoti apie meiles...
Nieko nelaukusi pasiėmiau telefoną ir įsijungiau snapchat.VirchGirl: Ką veiki.
Zaynuxx3: Mąstau...
VirchGirl: Apie ką? ;)
Zaynuxx3 : Nesvarbu. Tu turbūt kiek išsigandusi juk patekai į mano neįvykusi nužudimą arba pagrobimą.
VirchGirl: Nah...Aš pripratus.
Zaynuxx3: Kaip suprast pripratus?
Blemba,kodėl man reikėjo taip parašyt..na dar reikia sugalvot kokia nesamonęs,juk aš jam negaliu pasakyti tiesos.O gal jam meluoti?
VirchGirl: Supranti aš tiesiog moku kovoti ir viskas.Žinok pupuli aš tebepykstu ant tavęs dėl "kalės".
Zaynuxx3: Sorry.Nenorėjau,tiesuog norėjau pasirodyti kietas :D Prižadu daugiau taip nebebus. Gal nori rytoj kur nors nueiti?
VirchGirl: Negaliu,turiu susitikti su vaikinu.
Cha,dabar tave paerzinsiu.
Zaynuxx3:Tu turi vaikiną?
Zaynuxx3:Virch atrašyk man..
Zaynuxx3: Kodėl man nieko nesakei?
VirchGirl: Aš neturii vaikino,tiesiog eisiu susitikti su vaikinu, pagal tavo supratima vyru.... :D dabar kažkas pavydi manęs.
Zaynuxx3: Nepavydžiu :p
VirchGirl: Pavydi :pppp
Zaynuxx3: Gal gali atšaukti tą susitikimą? :(
VirchGirl: Atšaukiau, tik dėl tavęs :)
Zaynuxx3:Rimtai ??! :))**
VirchGirl: Ne :D Aš net nebuvau susitarus.
Zaynuxx3: Kodėl mes negalim normaliai bendrauti?
VirchGirl: Nežinau,paklausk savęs kodėl norėjai manęs tik tam,kad nusitempti į lovą....
Zaynuxx3: Virch aš nenorėjau....
Nieko daugiau jam nebeatrašiau.Mane tikrai erzina ta mintis,kam aš jam buvau reikalinga.
Dar kurį laiką sėdėjau ant lovos,bet suskambo mano telefonas.
-Klausau.
-Labas,Virchinija.
-Tėti!Ką veiki?
-tau paskambinau pasakyti,kad mes abu rytoj turėsim susigrumti prieš 2 vietos mafija..aš nenoriu tavęs velti į tai..bet.
-Tėti,nuostabu,aš sutinku!Kur ir kada?
-Rytoj 8 ryto būk centrinio parko požemyje.
-Gerai,iki,tėti.
Pagaliau susigrumsiu su juo.Noriu pamatyti tos mafijos vadą....Tikriausiai jis stiprus,juk antra vieta yra labai gerai,iš tūkstančių...
*Rytas*.
Nuskambėjo žadintuvas pranešdamas 6 valandą.Norėkau jau lipti iš lovos,bet aš netyčia iš jos..iškritau..trenkiausi tiesiai ant užpakalio...Nieko nelaukusi greitai atsistojau ir puolusi į vonią nusiprausiau.Grįžusi į kambarį atsidariau savo didelę rankinę ir iš jos išsitraukiau juodus džinsus,juoda maike,bei juodą odinę striukę.Buvau visiškai juoda,tik aišku blondiniški plaukai viską išryškino..Nubėgusi į virtuvę radau valgantį Niall..jis valgė dešrainį.
"Labas rytas"pasakiau ramiai."Sveika,gal nori dešrainio"pasiūlė."Ne ačiū"nusišypsojau."Kur Zayn?"paklauskau imdama obuolį iš šaldytuvo."Anksti ryte kažkur išėjo"pasakė Niall."O kur kiti?"vėl klausiau.Na aš tiesiog smalsi."Visi kiti vis dar miega lyg leliukai"pasakė Niall.
"O tu likai vienas čia,na,bet aš turiu lėkti,skanaus!"pasakiau ir išbėgau pro duris.Važiavau link sutartos vietos.Kai ją radau,jau buvo daug automobilių.Vienas iš jų man matytas.Pala,ką čia veikia Zayn?Juk tai jo mašina,ir tiepatys numeriai.Nejaugi jis iš 2 vietos mafijos..Man bemąstant išgirdau šūvį.Pribėgusi pamačiau,kad tėtis šovė į kažkokį nematytą vyrą.Prie tėčio stovėjo beveik visi mūsų mafijos nariai.Prie to peršauto vaikino stovėjo taip pat visi..O kodėl Zayn stovi vado vietoj?Nejaugi jis tas žmogus kuris kėsinosi į mano gyvybę prieš daugiau nei 2 metus?
"Virch,ką tu čia veiki?"nustębes paklausė Zayn.Kai jau viską supratau,atsakiau jam.
"Vadink mane Virchinija De LaCros"pasakiau su pasididžiavimu."Tai tu esi mano priešo dukra?"nesuprasdamas klausė Zayn."Aš esu ne tik tavo priešo dukra,nuo šiol aš tavo priesė"pasakiau užsitaisydama pistoletą."Dukra,saugokis, aš žinau,kad tu valdysi šią mafiją kažkada"pasakė tėtis"Ir ką tu tuo nori pasakyti?"paklausiau tyliai."Išmok būti atsargesnė"nusišypsojo tėtis.
Staiga mus pradėjo pulti Zayno mafija.Mes su tėčiu bei kitais nariais šaudėme juos atgal.Lakstėme po visą patalpą.Kraujo aplinkui buvo pilna,bet tik nuo šuvių,nes kitaip mes nekovojame.Jau beveik prieš sunaikinant Zayn grupę,Zayn pašaukė mane visu pilnu vardu ir nusijuokė,aš nieko nelaukusi atsisukau ir pamačiau Zayną laikantį pistoletą prie tėčio smilkinio.Jaučiai kaip man pradeda riedėti ašaros.Pradėjau bėgti visu greičiu link tėčio,bet Zayn paspaudė gaiduką ir šovė....
---------------------'--
Tai vat,turbūt kolkas ilgiausia dalis su 870 žodžių.Laukiu nuomonių ir like.
YOU ARE READING
100 Reasons Why ,(Snapchat)
Romance1 sezonas - Snapchat Nauja istorija - 100 reasons why