Pov Samuel
Loïs sluit de deur achter zich en ik rijd weg. Het was gezellig met Lo, ze was zo lief en ze leek het naar d'r zin te hebben. En hoe ze eruit zag, wauw. Nee Sam, stoppen, dit is niet de bedoeling en dat weet je zelf ook. Denkend aan de avond rijd ik m'n straat in en parkeer de auto. Ik stap uit de auto, ga naar binnen en loop gelijk naar de keuken. Jezus, wat heb ik een dorst. Ik pak een glas water en drink het in één keer op. M'n telefoon trilt in m'n zak en ik zie dat ik een berichtje van Loïs heb. Had lots of fun, have a good night x. Zonder dat ik het merk verschijnt er een glimlach op m'n gezicht, het gebeurt gewoon vanzelf. Na minuten naar het berichtje gekeken te hebben stuur ik snel iets terug. Glad you enjoyed, goodnight Lo 😘. Misschien is de emoji too much, maar ik zal haar toch echt bij me moeten houden. Het gaat ten slotte om mijn YouTube account. Ik poets snel m'n tanden, kleed me uit en ga slapen. Het is wel weer mooi geweest voor vandaag.
Pov Loïs
Het is zondag ochtend en ik wordt wakker door een zonnestraal dit door mijn raam op mijn gezicht schijnt. Al snel komen de beelden van gisterenavond tevoorschijn. Ik pak mijn telefoon van m'n nachtkastje en zie dat het al half 2 is, damn. Er staan een aantal meldingen om m'n scherm, zo te zien zijn ze van Samu. Ik open ze gelijk en mijn hart maakt een sprongetje. Misschien zin om vanavond langs te komen? Would love to see you again x. Ik denk een tijdje na wat ik terug moet sturen, ik hoef niet te werken en heb zelf eigenlijk geen plannen vandaag, waarom ook niet. Ja gezellig! Hoe laat kan ik komen? Al snel krijg ik een berichtje terug. Ik ga voor je koken, zorg dat je half 5 hier bent 💋. Wat een gentleman. Ik stap uit bed, stap snel onder de douche en droog me af. Ik twijfel over wat ik aan moet maar trek uiteindelijk de flair two piece aan. Comfortable and fashionable. Ik loop naar beneden en maak een boterham klaar voor mezelf. Wat kan ik nog doen vanmiddag? Oh shit, m'n video moet online vandaag! Ik pak snel m'n computer en kijk het filmpje nog een keer. Als ik er tevreden over ben plaats ik het en al snel krijg ik meldingen binnen. Ik besluit m'n computer even weg te leggen en te genieten van mijn broodje. Niets is beter dan een boterham met pindakaas. Ik heb m'n eten op en loop naar boven om mijn haar en make-up te doen. M'n haar los of in een staart? Ik bekijk het allebei en kies toch maar voor de staart. M'n make-up houd ik casual, we zullen waarschijnlijk niet uit gaan. Ik ruim alles netjes op en pak dan toch m'n computer er nog even bij, misschien kan ik nog een andere video editten.
Pov Samuel
Ik hoor de bel en loop snel naar de deur. Als ik open doe zie ik Loïs staan met een grote glimlach op d'r gezicht. 'Hee Lo,' zeg ik en ik geef haar een kus op d'r wang. Ik zie dat ze moet blozen en grinnik, cute. 'Hey Samu.' Samen lopen we richting de keuken. 'Wil je wat drinken?' 'Ehmm, ja, doe maar een colaatje,' zegt ze. Ik schenk twee glazen cola in voor Loïs en mezelf en loop ermee naar de woonkamer waar Loïs al op de bank zit. 'Hoe gaat het met je oog?', vraagt ze terwijl ze zachtjes met haar vinger over mijn oog gaat. Ik haal mijn schouders op. 'Doet wel pijn, maar niet meer zo erg als gisteren.' Ze knikt. 'Is het al goed met Cass?' Ik schud mijn hoofd. 'Ga je me nog vertellen waar t over ging?' Ik zucht. 'Lo, het was niks, echt niet.' 'Hmm.' Ze draait zich een beetje van me weg. 'Hé, wat doe je nou?' Ik trek haar weer tegen me aan. Ze draait haar hoofd naar de mijne. 'Ging het over mij?', vraagt ze dan en ik frons. 'Over jou? Nee joh, gewoon jongens dingen.' Ik zie weer dat ze me niet gelooft. 'Echt niet Lo.' Ik wil een kus op haar wang draaien, maar omdat ze zich draait komt hij op haar lippen terecht. Ik voel dat ze schrikt, maar ik hou mijn lippen waar ze zijn. Zachtjes drukt ze haar lippen terug en ik laat me meeslepen in het moment. Ik voel een zenuwachtig gevoel in m'n buik. Dit is, echt, één van de beste zoenen die ik ooit heb gehad. Ik hoopte eerlijk gezegd dat ze niet kon zoenen, zodat ze tenminste één afknapper had. Maar dat is ook niet het geval. Ik trek haar op m'n schoot en ze trekt zich dan terug. Ik sla mijn armen goed om haar heen en streel over d'r rug. Jezus, Sam, dit was zo niet te bedoeling. Waar ben je in hemelsnaam mee bezig?
JE LEEST
Role Play
FanfictionSamuel Leijten en zijn vrienden hebben het zingen opgegeven, maar Sam vindt zijn leven nu te saai. Hij besluit om vlogger te worden, aangezien dat tegenwoordig erg populair is. Zijn kanaal loopt daarentegen niet zo goed. Daarom sluit hij een deal me...