Liam P.O.V.
"Zayn? Ey gast kan ik effe met je praten? Kom naar de hotelkamer, je bro."
En verzend. Zayn zal wel echt denken van what the fuck maarja. Ik moet hem gewoon echt even zeggen dat ik het niet vind kunnen dat hij Sarah zo gebruikt, zoiets kan hij gewoon niet flikken. Ik snap dat hij Perry terug wilt maar er moet toch echt een andere manier voor zijn.
Dat lieve meisje is helemaal smoor verliefd op Zayn. Achja, wie niet? Hij is altijd al degene van ons 5 geweest die alle meiden aantrekt. Hij pikte al onze vriendinnen in. Totdat hij Perrie ontmoette dan, sinds toen wou hij niemand anders meer. En dat is ook wel te begrijpen, ze passen perfect bij elkaar. Ze vullen elkaar echt aan. Het is wel een paar keer uit geweest door ruzie, maar na een paar dagen misten ze elkaar eer. Zo lief is dat.
Daarom is het ook zo raar deze keer. Ik bedoel, Perrie maakt het opeens uit via een sms zonder duidelijke oorzaak en Zayn neemt opeens een wraak actie door met een ander te nemen. Normaal ligt hij dagenlang verdrietig op bed of de vank zonder ook maar iets te ondernemen. Perrie komt dan altijd weer terug. Waarom is het deze keer zo anders? Ik wil het echt weten.
Nog steeds wachtend op een sms'je van Zayn zit ik op de bank. Waarom antwoord die gast niet? Hij heeft z'n mobiel altijd bij zich. Het valt me nu eigenlijk pas op hoeveel vragen ik aan mezelf heb gesteld het afgelopen uur, zonder ook maar 1 antwoord te weten.
Sjeez waar blijft die gast toch? Ik ga wel even kijken rond het hotel en anders op het strand. Eenmaal bij de lift aangekomen druk ik op het knopje en wacht. De liftdeuren gaan open en ik zie een van de meiden staan in de lift. Wie was dat ook alweer? Uhhhmmmmm, Miranda toch? Ha ik weet het niet dus ik vraag het wel gewoon. Ik groet haar vriendelijk terwijl ik de lift in stap en vraag of ze Miranda heet.
"Hey, jup'
Zij praat ook niet veel haha. Maarja, HA ik wist het! Go Liam Go Liam, zing een klein stemmetje in mijn hoofd. Miranda moet lachen, zei ik dat nou hard op? Achja haha wat boeit het.
"Waar ga je heen?" vraag ik uit interesse en ook deels om de stilte te doven.
"Niall had gevraagd of ik mee wou komen naar het strand."
Haar wangen kleuren zacht roze. Aah Niall die heeft er ook weer een aan de haak geslagen hoor. Het aparte is wel dat ze altijd goede vrienden worden. De meiden die hij mee uit vraagt eindigen nooit in een relatie met hem. Hij wacht gewoon tot hij de ware ontmoet, echt een sweetie is het toch ook.
Ik heb het geluk dat ik de ware al heb ontmoet, Daniëlle en ik weten het gewoon dat wij voor elkaar bestemd zijn. Ze is echt alles voor mij, en ze zegt ik ook voor haar en dat geloof ik maar al te graag.
*************************
snel kort hoofdstukje, omdat ik op vakantie was en het zo lang duurde. Er komt binnenkort meerxxx
JE LEEST
Revenge or love? (1D Fanfic)
FanfictionSarah Adams, 19 jaar, Londen, Engeland. Sarah gaat samen met haar vriendinnen Lisanne en Miranda op vakantie naar Hollywood in LA. Ze zitten in hetzelfde hotel als Zayn, Harry, Liam, Niall en Louis. Zayn krijgt een smsje van Perrie, ze maakt het uit...