Heej :) Dit is chapter 3. Ik post chapter 4 bij 40 reads
Vanuit Sarah's ogen:
We lopen door de winkelstraten en gaan voor de duizendste keer een winkel in. Lisanne heeft al tassen vol spullen gekocht maar Miranda en ik eigenlijk niks. Ik heb wel een leuk ringetje gekocht. Miranda wil haar geld niet verspillen en zoekt naar de perfecte jurk. We lopen de winkel uit zonder iets te kopen. 'We lopen nu al langer dan 4 uur! Mijn voeten doen pijn.' zegt Lisanne. Mijn voeten beginnen eigenlijk ook wel zeer te doen. 'Zullen we anders ergens gaan zitten en een ijsje eten?' stel ik dan ook maar voor. Lisanne en Miranda knikken. We lopen naar het eerste terrasje wat we zien en bestellen een ijsje. Als ik mijn ijsje krijg zeg ik bedankt tegen de ober. We likken aan onze ijsjes en praten een beetje over van alles. Uiteindelijk ben ik nog de enigste met een ijsje. Lisanne zit op haar mobiel en Miranda kijkt een beetje om haar heen. 'Kun je effe opschieten Sarah?' vraagt Lisanne. Ik knik. 'Wow! zie je die jurk daar?' zegt Miranda half schreeuwend. 'Welke?' ik heb echt geen idee welke ze bedoeld. Er zijn hier honderden winkels met jurken. 'In die winkel daar op de hoek en dan die paspop die bij de deur staat.' Ik kijk, het is moeilijk te zien want er lopen hier echt heel veel mensen. Maar dan zie ik de jurk die Miranda bedoeld. 'Die jurk is echt supermooi!' Ik werk mijn ijsje snel naar binnen en sta op. 'Die jurk ga jij nu passen.' Ik pak mijn tas en trek haar uit de stoel. 'Kom' zeg ik. 'Wacht op mij!' Lisanne stopt haar mobiel in haar tas en staat op. We lopen snel naar de winkel en gaan naar binnen. We zoeken tussen de kleding naar de jurk. Terwijl ik zoek kom ik een leuke jurk tegen, ik hang hem aan mijn arm en zoek verder. 'Hier ie ie!' zegt Miranda. Ze loopt naar de pashokjes en doet het gordijn dicht. Lisanne en ik gaan zitten en wachten. Het duurt best wel lang. 'Miranda ben je nou al klaar?' zegt Lisanne. Alsof ze mijn gedachten kan lezen. 'Bijna' klinkt er uit het pashokje en even later staat ze voor ons. 'En?' vraagt ze. Ik kijk naar Miranda. Ze ziet er echt geweldig uit. Het is een kort zilver glitterend jurkje met laagjes. 'Je ziet er echt geweldig uit.' zeg ik. Ik meen het echt, het staat haar perfect. Miranda loopt naar de spiegel en bekijkt zichzelf. 'Ik koop hem.' zegt ze uiteindelijk. Als ze naar de kassa wil lopen zeg ik snel 'wacht' Ik gebaar met het jurkje dat ik hem nog wil passen. Ik loop naar een pashokje, doe hem dicht en kleed me om. Als ik naar buiten loop laten Lisanne en Miranda me schrikken. Ik slaak een gilletje. De meiden lachen, ik sta daar nog steeds in shock maar dan lach ik ook mee. Als we uitgelachen zijn vraag ik wat ze van de jurk vinden. 'Echt super mooi.' zegt Miranda. 'Ja, die moet je echt kopen.' Ik kijk in de spiegel. Hij staat inderdaad leuk. Ik loop naar het pashokje en kleed me weer om. 'Kom, dan gaan we naar de kassa.' zeg ik als ik het kleedhokje weer uitloop. Als we betaald hebben lopen we naar buiten. 'Zullen we terug gaan naar het hotel?' vraag ik. Ik ben echt moe van het lopen. Straks in het hotel bel ik roomservice en eet ik het lekker op de bank achter de tv op. En daarna natuurlijk klaar maken voor het feestje. 'Is goed.' zegt Miranda. Ze gaat langs de weg staan en gebaart naar een taxi dat hij moet stoppen. Als we de taxi ingestapt zijn verteld Lisanne waar we heen moeten. De taxi start en we rijden terug naar het hotel.
Vanuit Zayn's ogen:
Ik zit nog steeds op de bank. De andere boys zijn naar het strand. Ik heb al een miljoen smsjes gestuurd naar Perrie maar ze reageert niet. Ook als ik haar bel neemt ze niet op. Ze wil me duidelijk niet spreken. Na nog een keer bellen geef ik het op. Ik sta op en doe mijn zwembroek aan. Ik stop mijn mobiel en portomonnee in mijn broekzak en zet mijn zonnebril op. Als ik op het strand kom zoek ik de jongens. Ik zie ze nergens. Ik loop naar links terwijl ik kijk of ik ze zie. Dan zie ik Louis als een gekke gestoorde naar me zwaaien. Er komt een glimlach op mijn mond. De eerste in ongeveer 4 uur. Ik loop naar ze oe en kom bij Niall op zijn handoek zitten. Net als gewoonlijk heeft hij een paar zakken chips bij zich. Ik kijk in zijn strandtas en pak een zak naturel chips. 'En, nog wat gehoord van P...' voordat Niall zijn zin kan afmaken slaat Harry tegen zijn arm. Harry fluistert wat in zijn oor en Niall knikt. 'Zullen we de zee in gaan?' vraagt Harry. 'Ja, ik moet echt even afkoelen.' zegt Liam. Net als we op willen staan komt er een nogal donkeren man langs die ons een foldertje geeft. 'Big Party tonight!' Ik lach om zijn accent. Best zielig eigenlijk want hij kan er natuurlijk niks aan doen. 'Ik vindt dat we naar die Big Party moeten gaan boys.' zegt Liam. 'En ik vindt dat jij helemaal gelijk hebt.' 'Ik ook.' Louis en Niall willen dus wel gaan. Harry kijkt me kort aan. 'Ik ga als Zayn ook mee gaat.' aardig dat Harry aan mij denkt, nu kan ik natuurlijk geen nee zeggen. 'Ja, oke ik vindt het best.' zeg ik. Ik heb eigenlijk helemaal geen zin in zo'n feestje maar ik wil de vakantie voor de anderen niet verpesten. 'Misschien kunnen we nog een chicky voor Niall scoren.' grapt Louis. 'Haha' zegt Niall sarcastisch. Ik graai in mijn zak chips , leeg. Dat gaat snel. Ik pak een nieuwe zak chips en prop mijn mond vol. 'Hee, ik ga terug naar het hotel.' Ik sta op. 'Waarom? Ga je niet even mee de zee in?' Harry bemoeit zich ook overal mee. 'Ik heb eeh.. buikpijn. Dus ik ga in het hotel op de bank liggen, misschien gamen ofzo.' Harry kijkt me raar aan maar zegt gelukkig niks. Ik loop naar het hotel. In de lift druk ik op het knopje waar '31' op staat. Het duurt best lang, verdieping 31 is ook wel heel hoog. Vanuit onze kamer heb je dan ook echt een super uitzicht. De lift stopt en de deuren gaan open. Ik loop naar kamer 318 en doe de deur open met het pasje. 'k heb eigenlijk helemaal geen buikpijn maar ik wou gewoon even alleen zijn. Ik pak mijn mobiel. Nog steeds geen smsje of belletje van Perrie. Een zucht ontstapt uit mijn mond. Waarom vertelt ze me niks? alleen maar 'het is uit' ik wil weten waarom. Wacht, ik loop naar het bureau. In deze map moet het staan. Yess, er is wifi! Ik voer het wifi wachtwoord in op mobiel. 'Verbonden' staat er. Ik open het internet en ga naar facebook. Misschien heeft ze nog op facebook gezeten. P e r r i e tik ik in. Ik kom op haar pofiel en kijk naar haar laatste bericht. Vanmiddag rond 3 uur. Een link naar een foto staat erbij. Ik klik erop om hem te openen. Op de foto staat Perrie met een jongen in het park. Op ons bankje, het bankje waar Perrie en ik altijd zitten. Wie is die jongen? Ik sluit de foto af en kom weer op haar profiel. Mijn oog valt op haar status. Er staat geen single of relatie met Zayn. 'Relatie met James' is wat er staat.
JE LEEST
Revenge or love? (1D Fanfic)
FanfictionSarah Adams, 19 jaar, Londen, Engeland. Sarah gaat samen met haar vriendinnen Lisanne en Miranda op vakantie naar Hollywood in LA. Ze zitten in hetzelfde hotel als Zayn, Harry, Liam, Niall en Louis. Zayn krijgt een smsje van Perrie, ze maakt het uit...