Chapter 6

286 11 4
                                    

Woow! 86 reads met chapter 5! Thanks!! Ik denk dat ik wat kortere hoofdstukken ga maken zodat ik vaker en sneller kan posten. Ik weet dat het weer veel te lang duurde maar hier is hij dan eindelijk, chapter 6! 70 reads voor chapter 7? Hope you like it! Xx

Vanuit Sarah's ogen:

''Wacht, waar is Harry?' nadat Zayn die woorden heeft uitgesproken merk ik pas dat we met maar 6 mensen zijn. 'Lisanne..' Miranda en ik kijken elkaar met grote ogen aan. 'Ik ga haar bellen!' Ik pak mijn mobiel en toets haar nummer in. Mijn mobiel gaat over en vol spanning wacht ik af. 'Shit! Voicemail!' Wat moeten we nu doen. Ik kan hier echt niet tegen, ik wil weten waar ze is! 'We MOETEN terug! Misschien is ze wel neergeschoten!' zeg ik paniekerig. De rillingen lopen over mijn rug bij de gedachte dat Lisanne daar op de grond ligt met een plas bloed om haar heen. 'Kom!' Miranda pakt mijn hand vast en loopt voor me uit. 'Wij gaan ook mee. Harry is misschien wel bij Lisanne.' zegt Liam.

Wanneer we bij de discotheek aangekomen zijn zien we dat alles afgesloten is. Mensen zijn aan het wachten op de taxi's en een paar dronken mensen zijn zelf een feestje aan het bouwen. 'Daar is de politie, we kunnen het aan hem vragen.' zegt Niall. We lopen naar de agent. 'Mogen we iets vragen?' 'Tuurlijk!' De agent is een donkere man en hij heeft een hele zware stem. 'Zijn er mensen gewond geraakt?' 'Ja, een jongen en een meisje zijn neergeschoten' mijn hart staat stil. Harry en Lisanne... 'Kunt u ons vertellen wie het waren?' Liam klinkt heel ontspannen, maar ik weet dat hij zich ook heel erg druk maakt. 'Sorry jongens, die informatie mogen we allemaal niet geven.' Serieus waar slaat dat op?! Hij kan ons best vertellen wat er is gebeurt! Ik hoor opeens allemaal gejoel en geschreeuw. Ik draai me om en zie het groepje dronken gasten een auto op zijn kant duwen. 'Sorry, ik moet gaan.' de politieman rent naar de dronken mensen. 'Kom nu snel!' Louis houdt het gestreepte lint omhoog zodat we eronder door kunnen. We rennen snel het gebouw in, ik zie 2 brancards staan en loop er naar toe. Mijn hart bonkt in mijn keel van spanning. Ik trek met de toppen van mijn vingers het witte doek van de gezichten af. 'Het zijn ze niet...'

Vanuit Zayn's ogen:

Wat zegt ze?! Ik loop naar Sarah toe en bekijk de hoofden. Het zijn ze echt niet. Een stroom van opluchting gaat door me heen. Ze zijn iniedergeval niet neergeschoten. Maar waar is hij dan? Waarom zou hij weggaan zonder ons? Hij had toch wel kunnen zeggen dat hij weg ging? En die vriendin van Sarah dan? Is het niet heel toevallig dat ze opeens allebei verdwenen zijn? Of zou het zo goed gegaan zijn tussen hun dat ze... Nee, dat is niks voor Harry. Hij zou het nooit de eerste nacht al doen. Maar waarom zou hij weggaan zonder ons? Hij had toch iniedergeval iets kunnen zeggen tegen ons? 'Ik denk dat we maar beter terug kunnen gaan naar het hotel, misschien zitten ze daar wel gewoon. En anders gaan we morgen naar de politie.' 'Waarom niet nu??' Je kunt de bezorgdheid in Sarah's stem horen. 'Je kunt iemand pas als vermist opgeven na 24 uur.' Liam is echt de slimme, soms lijkt het alsof hij alles weet. Een zucht verlaat Sarah's mond. Ik sla mijn arm om haar heen. Het is een raar moment om te proberen haar voor me te winnen maar ik zou niet weten wat ik anders kan doen. Samen lopen we naar de andere mensen die aan het wachten zijn op een taxi.

Ik doe mijn ogen langzaam open, alles is wazig. Na een paar keer knipperen wordt het beeld scherper. Ik draai me om zodat ik op mijn rechter zij lig. Ik zie Harry's warrige krullen. Wo, wacht, wat?! Harry?! Ik schiet overeind. Harry ligt op de deken met zijn kleding nog aan. Ik begin Harry door elkaar te schudden. 'Harry?! Gast o mijn God waar zat je?!' Hij wordt niet wakker. Ik schud nog harder. 'hhhmppff' zegt hij met een chagrijnig gezicht. 'Harry wordt wakker!' Liam, Louis en Niall komen de kamer binnenlopen. 'Zayn wat loop je te schreeuwen? Nachtmerrie gehad ofzo?' maar dan ziet Louis Harry liggen. 'Hazza!!' Hij komt met een gestoord gezicht op Harry af rennen en begint hem te zoenen op zijn wangen. Echt, er is iets niet goed met dat mens. Hij is echt niet goed bij zijn hoofd, maar dat zijn we eigenlijk allemaal niet. Juist leuk is dat. Harry begint om zich heen te slaan. 'Laat me slapen man.' Louis begint hem door elkaar te schudden. Een lach verschijnt op mijn gezicht, het ziet er echt grappig uit. 'Louis, misschien kun je hem beter laten liggen.' zegt Niall. Maar dan gooit Harry zijn kussen richting Liam. 'Woohoo nu is het oorlog!!!' We pakken allemaal een kussen van het bed en beginnen hem te meppen. Niet te hard natuurlijk, maar dat kan ik ook niet als ik aan het lachen ben. Dat heb ik altijd, als ik lach heb ik gewoon geen kracht meer. Eerst probeert Harry zijn hoofd nog te verschuilen in zijn eigen kussen maar wanneer Louis die ook gepakt heeft springt hij ook op en begint Louis te kietelen. We gooien allemaal onze kussens weg en beginnen een kietel aanval op Louis. 

Vote/comment/fan? Bij 70 reads dus chapter 7 Xx

Revenge or love? (1D Fanfic)Waar verhalen tot leven komen. Ontdek het nu