FINALLY hier is ie! Chapter 4! Echt sorry dat het zo lang duurde!! Hopelijk vinden jullie het wat :) Chapter 5 ga ik er ook snel opzetten (vandaag tijdens Nederlands verveelde ik me dus ik ging alvast aan chapter 5 beginnen ;) ) Ik post chapter 5 bij 50 reads.
De stukken van Zayn zijn best wel kort geweest tot nu toe maar vanaf chapter 5 worden ze echt langer!
Vanuit Sarah's ogen:
Die lasagne was echt super lekker. Ik zit op de bank met een leeg bord op mijn schoot. Ik snap nog steeds niet dat de vader van Miranda dit allemaal voor ons wil betalen. 'En, hoe smaakt de lasagne?' Miranda loopt vanaf het balkon naar binnen. 'Hemels' antwoord ik. 'Ik ga me omkleden, zou je je eigen bord kunnen afwassen?' vraagt Miranda. 'Sure' ik loop naar de keuken en was mijn bord af. Ik hoor de douche aan gaan. Dat zal Lisanne wel zijn, Miranda en ik hebben al gedoucht. Ik ga nu wel even snel tanden poesten anders komt er misschien tandpasta op mijn jurk. Wanneer ik klaar ben met tandenpoetsen loop ik naar mijn slaapkamer. Ik kleed me om. Zal ik er nog sieraden bij doen? Ik pak mijn sieradendoosje. Ik doe wel gewoon van die sliert oorbellen. Geen ketting dat staat te druk. O wacht mijn nieuwe ring! Ik pak mijn tas en zoek het ringetje. Als ik hem uiteindelijk vind nadat ik mijn tas overhoop heb gehaald doe ik hem om mijn vinger. Zo vind ik het wel best. 'Zal ik je haar en make-up doen?' Miranda staat in de deuropening. Hoelang zou ze daar al staan? 'Ja, is goed' antwoord ik. We lopen naar het bureau in de kamer van miranda. Ik ga zitten op haar stoel. Miranda kijkt naar mijn kleding en haalt dan haar vingers door mijn haar. 'Ik denk dat ik wel iets wet om te doen met je haar.' Ik wil eigenlijk vragen wat ze gaat doen maar ze zal wel iets zeggen als 'Is een verassing' of 'Zie je straks wel' dus ik laat haar maar lekker friemelen in mijn haar. Ik pak mijn mobiel en kijk of ik berichtjes heb. Ja, 2 berichtjes. Ik open de eerste en lees.
Heey schat!
Ben je veilig aangekomen? Al wat leuks gedaan? Of heb je al plannen? Je vader, je broertje en ik missen je heel erg! Het is anders om zonder jou op vakantie te gaan. Naar we hebben het wel leuk hoor! Hou van je, liefs mama.
Aawh wat lief dat ze een berichtje gestuurd. Nou, ik denk eigenlijk dat Lucas het heeft gedaan. Mijn moeder weet echt niet hoe ze met een mobiel moet omgaan. Ik druk op beantwoorden en begin te typen.
Hey mam!
Ja, we leven nog :) We hebben op het strand gelegen en vanavond gaan we naar een feestje. Ik mis jullie ook! Doe de groeten aan pap en lucas! Hou ook van jou. xx Sarah
Zal wel veel geld kosten om een berichtje helemaal uit LA naar Parijs te sturen maar dat boeit niet. Ik snap echt niet waarom ze eigenlijk naar Parijs gaan. Het is wel een leuke stad maar er is geen strand. En mam en pap weten echt wel dat Lucas het superleuk vindt op het strand. Lucas zal zich wel vervelen zonder mij of hij moet een groepje Britten hebben ontmoet. Ik kijk naar mijn mobiel, oja het andere berichtje. Ik begin te lezen.
Welkom in Amerika. Vodafone wil u informeren over de tarieven...
Ik stop met lezen. Dat is toch alleen maar gezeik over de prijzen van bellen en smsen. 'Klaar!' zegt Miranda opeens. Nu al? Dat is snel. 'Mag ik je mobiel? Dan kan ik een foto maken.' Ik zet mijn mobiel op camara stand en geef hem aan haar. Ik ga recht zitten en hoor het geluid van de camera. 'hier' Ik bekijk de foto. 'O wow, dat is echt heel mooi...' het is een soort van vlecht die rond mijn hoofd gaat. Ze heeft voor de vlecht alleen het bovenste deel van mijn haar gebruikt en het haar wat nog over is heeft ze gekruld met de krultang. 'Echt bedankt! Het is supermooi!' 'Dankje' Miranda glimlacht. 'Mag ik jouw haar ook doen?' vraag ik. 'Tuurlijk' Ik sta op en Miranda gaat zitten. Eehm wat zal ik doen? Ik ben lang niet zo goed als zij als het om haar gaat. Ik pak de krultang en draai hem in een pluk van haar haar. Als ik na 30 seconden de krultang uit haar haar haal zie ik dat haar haar gekruld is. Dat is best logisch want het is een krultang. Als ik dit herhaald heb bij alle plukken ben ik bijna klaar. Ik pak een zilveren haarband met glitters en een strik en zet het op haar hoofd. 'Klaar!' zeg ik. 'Dat was snel.' zegt ze. Ze kijkt in de spiegel. Nu ik het van de voorkant zie is het eigenlijk best mooi. Die krullen staan haar goed. Beter dan dat staartje wat ze altijd in heeft. 'Geweldig! Ik vind het echt mooi.' ze bekijkt zichzelf in de spiegel en laat haar haar een rondje draaien om haar vingers. Ik glimlach naar haar. Nadat we ook nog elkaars make-up gedaan hebben kijk ik op mijn mobiel. 'Het is al half 10 en het feestje begint om 10 uur.' Denk ik hardop. 'Dan moeten we gaan want we weten niet hoelang we in de taxi zitten.' ik knik naar Miranda en loop naar de kamer van Lisanne. Ik doe mijn mond open open wat te zeggen maar wanneer ik in de deuropening sta doe ik hem weer dicht. Lisanne zit aan de rand van haar bed. Ze heeft niet door dat ik kijk. Ze heeft een pilletje in haar ene hand en een glas water in de andere. Het water stroomt haar mond binnen en ze slikt het pilletje door. Wat is dat? Het is geen paracetemol want het is niet rond. Allerlei vragen vliegen door mijn hoofd. 'Waar voor is dat?' vraag ik Lisanne. Ze kijkt verschrikt op en begint dan keihard te hoesten. 'Sorry ik' ze hoest weer. Alsof ze het doet om meer denktijd te krijgen. 'Ik verslikte me in het water.' 'Wat zijn dat voor pilletjes?' vraag ik nog een keer. 'Ik heb keelpijn.' Ookal geloof ik geen woord van wat ze zegt knik ik naar haar. 'Kom je als je klaar bent naar de woonkamer? Dan kunnen we gaan.' zeg ik. 'Oke is goed.' ik loop weg naar de woonkamer. Wat was dat? Ze deed echt heel raar. Ik heb het gevoel dat ze iets verbergt. Anders doet ze nooit zo. Ze zal toch geen enge ziekte hebben? Ik schud de gedachte uit mijn hoofd. Ik denk te veel.
JE LEEST
Revenge or love? (1D Fanfic)
Fiksi PenggemarSarah Adams, 19 jaar, Londen, Engeland. Sarah gaat samen met haar vriendinnen Lisanne en Miranda op vakantie naar Hollywood in LA. Ze zitten in hetzelfde hotel als Zayn, Harry, Liam, Niall en Louis. Zayn krijgt een smsje van Perrie, ze maakt het uit...