Duru'dan
Hiç beklemediğim bir mekanın önüne gelmiştik.
Böyle bir alışveriş merkezine ilk defa geliyordum çünki.
Aslında mutlu olmuştum. Ve babamı alışveriş merkezinde kaybetmeden peşine takıldım.
Bir mağazaya girdi. Benim bakmama izin vermeden birkaç kıyafet alıp deneme mi istedi.
Babamın elindeki kıyafetleri alıp kabine girdim.
...........Beş dk sonra kabinden çıktım. üstümde beyaz bir elbise giymiştim. Bana beyaz çok yakışmıştı. Babam da benim gibi düşünüyordu. Babam elbisenin parasını ödedikten sonra elbiseyi çıkarmadan hemen alışveriş merkezinden çıktık.
Bir araba bekliyordu bizi. Babam bin işareti yaptı ve ikimizde arabaya bindik.yarım saat sonra araba bahçesi boğaza bakan büyük bir villanın önünde durduk. Babam kapıyı çaldı fazla bir zaman geçmeden bir hizmetçi kapıyı açtı.Babamla beraber içeri girdik. Ve bi adam karısı ile yanımıza geldi. Sanırım babamı tanıyorlardı. Bende samimi gülümsemelerimden birini takındım. Biraz yürüdükten sonra salona gelmistik. Salonun tam ortasındada mükemmel yemeklerle dolu bir masa vardı. Tam o anda karnımın acıktığını hissettim. Bu hayalimin gerçekleşmesi fazla uzun sürmedi.
...........Karınımı iyice ne doyurduktan sonra masadan kalktım daha doğrusu kalktık. Babam ve yanındaki adam başka bir odaya gittiler. Kadın ve ben tek başımıza kalmıştık . Kadın çok tatlıydı keşke benim annemde buda olsaydı. Düşüncelerimi bir ses böldü bu o kadının sesiydi "adınne?KÜÇÜK PRENSES" Bana prenses demişti ister istemez bir gülümseme oluştu yüzümde.kadını fazla bekletmeden cevap verdim benim adım Hayal Duru. Ya sizinki adınız nedir? "Benim adım selma yiğit "
Babam'dan
Duru'nun daha güzel bir hayat geçirmesini istiyorum selçuk en azından ona öyle söyleyeceğim. Ona asla gerçekleri söylemiyeceksin. Benden daha fazla nefret etmesini istemiyorum. Tamamı selçuk? "Tamam özkan ama gerçekleri öğrenmeye çalışırsa orası beni alakadar etmez" onun canını acıtacak birşey yapma yeter. Artık ben gideyim.
Duru'dan
Biz selma teyzetle konuşurken. Babamla o adam geldi. Babam benim için şok etkisi yaratacak bir söz söyledi. " KIZIM ARTIK BURADA KALACSKSIN" Söylediği şeyi bitirir bitirmez. Gozlerim den boşanırcasına yaşlar akmaya başladı. Ağzımdan çıkan kelimeler onunda duygulandırmıştı. Beni bırakma baba. Ben seni çok seviyorum. Seni üzdüysem çok özür dilerim baba. Bunları söylerken hemen onun boynuna sarıldım. Bir kaç saniye öyle kaldıktan sonra. Beklemediğim bir davranışta bulundu yine . İtti beni son bir kelime daha söyleyerek dışarı çıktı" üzgünüm" bana artık kızım bile demiyordu ne değişmişti ? Ne yapmıştım ona ?
Selma Teyze 'den
Oda nı hazirlattik bi duş al istersen. "Tamam " bende ona oda sını gösterdim.ve duştan çıkana kadar onu bekledim içerden ağlama sesleri geliyordu bu benim canımı açıktı umarım bizi sever.
................
Yaklaşık bir saattir banyoda tam kapıya vuracakken kapı açıldı bende direk olarak daha İyi misi ? Diye sordum."iyiyim dedi" aa şey bak bu dolapta pijamalar var istediğini giyine bilirsin hepsi senin. "Teşekkürler selma teyze"şey bide yeni okuluna kaydığını yaptırdık ama istersen yarın okula gitme "hayır gidicem " Tamam okul kıyafetlerin kardolabı'nın içinde .iyi uykular canım .
................
Duru'dan
Akşam yatar ystmaz uyudum.
...............Sabah gıcık bir alarm sesiyle uyandım. Aslında bütün alarm sesleri gıcıktır. Aman neyse lavaboya girip rutin işlerimi yaptım okul kıyafetlerimi giydim.Aslında okul kıyafeti güzelmiş ilk defa bi okul kıyafeti beğeniyorumda. Fazla zaman kaybetmeden aşağıya indim . Kahvaltımı ettim. Böyle anlattığımda bakmayın siz gerçekten utancımdan ölü cem galiba. Neden mi bilmediğim bir ev tanımadığım insanlar ve tabi dün yaşananlar. Babamın beni buraya bırakması.felan filan işte anlayın. Bugün beni okula selçuk amca bırakıcakmış. Onunda hazırlanmasını bekledikten sonra. Arabaya bindik çok geçmeden okula geldik zaten. Arabadan iner inmez ağzım açıkta kaldı diye bilirim. Bu ne lan....
Umarım bölümü bey en mişsinizdir .yazım hataları olabilir o yüzden şimdiden özür diliyorum.görüşmek üzere.😙❤😙
İyi okumalar......☺
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Hayallerim Gerçek Oluyor
Novela JuvenilMerhaba ben duru. 17 yaşımdayım . Şanslı bir değilim hiçte olmadım . Ne aile ,ne arkadaş ,ne de aşk . Hepsiyle başım dertte. Hayatınız saçmalıklardan ibaretse eğer yapa bileceğin en iyi şey hayal etmektir. Çünki hayallerimiz sadece bize ayittir.ve...