Babam beni sandelyeye otutturarak sorular sormaya başladı hemde hiç beklemediğim sorular...
.....................
Babam'dan
Çok düşündüm kızım haksız yere çektiğin açılardan dolayı özür dilerim.
Ve o yüzden sorduğum sorulara doğru cevap ver. olurmu?
Ben: tamam bana. Babam'dan ilk defa böyle bir konuşma duyduğum için bu beni duygulandırmıştı1. Soru:Hayatında beni hiç sevdiğim?
Duru:zor bir soru.dedim babama dönerek.ve tekrar konuştum.
Sevdim ama annem ölmeden önce.Başımı eğerek bir soru daha sordum.
2. Soru:Benim yerimde başka biri olsaydı onuda severmiydin?
Duru:bu soruları sormanın amacı ne ?Ona kızgın bir ses tonuyla edecek cevapla dedim.oda susmak zorunda kaldı ve üçün'cü soruya geçtim.
3.soru: Ben senin geçek baban olmasaydım beni hala severmiydin?
Duru: sen İyi misin baba?Bıkmış bir ses tonuyla .Hayır kızım .sadece cevapla yeter olurmu .
Ben:tamam baba'da o nasıl soru öyle.
Tabi severdim.kesin iyi değilsin baba sen.Unutturma kızım yarın seninle bir yere gideceğiz . Üvey anne ne birşey söyleme ama.
Ben:Tamam baba.peki nereye gidicez?
"Sabah görüşürüz kızım"Duru'nun ağzından
Bu sabah büyük bir mutlulukla kalktım yatağımdan. Babamın yanına koştum üvey annam'de oradaydı . Gelir gelmez nerden gördüyse artık. Nedir bu mutluluğun sebebi? Diye sordu üvey annem. Bense yok birşeydidip . Kahvaltı masasını hazırlanmasına yardım ettim.
............................
10,15 dk 'da kahvatımızı yapmıştık bile.bugün ev çok garipti . Çünki bu saat lerde normalde babam dışarlarda üvey annemse bana kölelik taslamakraydı . Ama bugün öyle olmadı. Babam üvey anneme . Benimle beraber bir yere gidecegimizi söyledi.üvey anne de umursamaz bir biçimde alıyorsanız yapın dedi.
Babam'da
Hadi gidelim kızım dedim ama o gerçek 'te benim neyimdi . Dışarı çıktığımızda taxi bizi bekliyordu zaten . Taxi 'ye bindikten sonra gideceğimiz yeri söyledim.
............................
Yarım saat sonra varmak istediģimiz yere gelmiştik.
Duru'dan
Hiç beklemediğim bir mekanın önünde durmuştuk . Burası neresiydi.Umarım bölümü bey en mişsinizdir .yazım hataları olabilir o yüzden şimdiden özür diliyorum.görüşmek üzere.😊❤😊
İyi okumalar......❤❤❤
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Hayallerim Gerçek Oluyor
Fiksi RemajaMerhaba ben duru. 17 yaşımdayım . Şanslı bir değilim hiçte olmadım . Ne aile ,ne arkadaş ,ne de aşk . Hepsiyle başım dertte. Hayatınız saçmalıklardan ibaretse eğer yapa bileceğin en iyi şey hayal etmektir. Çünki hayallerimiz sadece bize ayittir.ve...