Čauky Mňauky!
Prvně co by jsem chtěla udělat je, že bych moc chtěl poděkovat Mima136 za překrásný cover na tuhle sérii! Je opravdu fantastický! Ještě jednou moc děkuji! Jsi skvělá!
Jsem ráda, že jsem se konečně dokopala uděla druhou část! No, nebudu to dál zdržovat!
Přeju příjemné čtení čertům, andulkám, tabletkám a všem ostatním, kteří to čtou. Jasný?
Au revoir!
Ráno jsem vstala jako první, protože jsem nemohla dospat na hodinách bylo teprve 6:15 a to holky ještě spaly. Spokojeně oddychovaly, zatím co já jsem se rozvalovala na posteli a přemejšlela o tom čím jednou budu.
"Ssst, Lily, spíš?" ozvalo se z jedné postele, která patřila Brit.
"Nespím." povzdychla jsem a vstala s postele. "ty už nebudeš spát?" dodala jsem a protáhla se.
"Nemůžu usnout, musím myslet na Siriuse.." řekla a do očí se ji vrhnuly slzy. "Neboj se, uvidíš, že to bude dobrý." řekla jsem ji a ušklíbla jsem se.
"Lily?" zeptala se mě.
"Ano?" usmála jsem se na svojí kamarádku a ze skříně jsem vytahovala různé kusy oblečení. "Myslíš, že to udělal úmyslně?"
Chvíli jsem se zarazila, ale pak jsem řekla jenom "nevím." "Ach jo." povzdychla si a dodala. "já taky ne, ale pořád mi na něm záleží, i když je to bezcitnej blbeček, co umí jenom ubližovat a využívat a pak odhodit!" řekla Brit už trošku naštavně. "půjdu se umýt." řekla a odešla do koupelny.
Mezitím se probudila Lisbet. "Dobrý ráno.." posadila se na postel a žmoulala si oči. "to už je tolik?" vykulila na mě oči a vyskočila z postele jako torpédo z prdele. (ano jsem výborný básník. :D)
"Kam tak spěcháš?" podivila jsem se a už jsem si oblékala poslední kus oblečení. "prosím zapneš mi to?" zeptala jsem se Lisbet, která jaksi nevnímala. "Lisbet!" křikla jsem na svou kamarádku, ale pořád nic. "Halooo! Je někdo doma?" zaklepala jsem si na hlavu a s ušklebkem jsem ji praštila do ramena.
"Au!" vyjekla a uskočila na stranu. "promiň, přemýšlela jsem."
"Ano, to jsem viděla Lis." řekla jsem a začala se smát. "Čemu se směješ Lily?" zeptala se vycházející Brit z koupelny. "Ale, ničemu, jenom tady slečna Davisová jaksi ještě spinká." dívala jsem se na svoji kamarádku, která se držela za rameno a měla naštavný výraz. Britney se začala smát což Lisbet vytrhlo z transu a vrhala po nás nechápavý pohled. "Coje?" odfrkla si. "Ale nic!" řekly jsme naráz s Brit a zase se rozesmály. "Ha, vážně vtipný!" řekla a odešla do koupelny, ale uraženost jí vůbec nešla, proto se začala smát s náma.
"Jdu se obléknout." řekla Lisbet a už byla v koupelně. "Půjdem se dneska projít?" navrhla jsem Britney. "Můžem no." mrkla na mě.
"Nebo taky můžeme jít do knihovny!" zavolala na nás Lis, která se ještě fintila v koupelně. "To je dobrý nápad." vískla jsem a Brit se na mě podívala, jako kdyby jsem byla největší blázen na celým světě ze slovy si ze zbláznila?!
Né, vůbec jsem se nezbláznila, ale knihovna je lepší, aspoň nás tam nenajdou poberti. "No fáájn." řekla Brit. "Super." usmála jsem se a Brit na mě jen mrkla. "Jdem na snídani?" za cca 1 hodinu nám začíná výuka." Všechy tři jsme vyšly s dívčích ložnic a vydaly se do Velké síně, když v tom mě někdo přitiskl silně ke zdi ze slovy "čau lásko, co takhle rande?" řekl hlas, který tak nenávidím.
"Dej ze mě ty pracky pryč Pottere!" ječela jsem po něm, ale jaksi to nepomohlo, jeho silné paže mi bránily v cestě.
"Ale, ale, snad se slečna Evansová nenaštvala." řekl klidným hlasem, když v tom se do rozhovoru vložila Lisbet.
"Jamesi, okamžitě ji pusť!" řekla přísným hlasem. James ji jako na povel pustil a jen se ušklíbl. "Dáme ho někdy příště, ano lásko?" řekl laškovně a byl pryč. "Grgrgrgr." zavrčela jsem a s holkama jsme vešly do Velké síně.Sedly jsme si jako vždycky k Pobertům.
"Čau krásky!" řekl Sirius. Brit se jenom zamračila. "Nazdrar." řekla znechuceně Brit a po celou dobu ani nemukla.
"Zdar!" řekly jsme s Lisbet a posadily se jako vždy vedle sebe. Tudíš Lis byla uprostřed.
Snídaně probíhala v klidu.
-----------------------------------------------------------------
Čauky Mňauky!
Snad se vám vydání druhého dílu bude líbít! Budu ráda za každý pěkný komentář a za votes, případné sdílení! Ještě se Vás chci zeptat! Jaký byly Velikonoce? Určitě napište do komentářů! Už Vás někdo hodil do vany? Mě naštěstí ne. :D
Au revoir!
P.S. MILUJU VÁS! <33 :3
@Vaše Kokoska006
ČTEŠ
~Proč mě nemiluješ?~ (HP,FF) 🔇 II.
FanfictionToto je druhý díl ~Proč mě nenávidíš?~ (HP,FF) Myslíte, že Sirius napraví chybu a že mu Britney odpustí? Že Lily dá Jamesovi šanci? Že se Remus konečne rozhodne mít vztah s jeho dlouho vysněnou dívkou? Dokáže Remus přelstít strach a říct Lisbet pr...