Hola Amigos!
Jsem tu s novou kapitolkou, ale po delší době. Ano, jsou sice prázdniny, ale já jsem pořád někdě jezdila a zanedlouho se chystám do Německa s svou kamarádkou Nikysek001
Snad se vám jedna z posledních kapitol bude líbit. **
Z pohledu Lily...
Dnes je den odjezdu, proto se neučíme, abychom se mohli vzorně nachystat.
Seděla jsem na posteli se sešitem v ruce a mumlala jsem si svůj seznam věcí, které nesmím zapomenout sbalit.
ťuk, ťuk
Kdo to kruci je? Ne, holky to být nemůžou, protože všechny šly do Prasinek shánět lyžařské rukavice.
Šouravými kroky jsem došla ke dveřím. A ejhle. "Ahoj Lil, jsou tu holky?" vyšplouchl na mě Siri. Moc jsem ho nevnímala, pořád sem musela myslet na kluka s černými vlasy a špinavýma brýlema.
lusk luks lusk
"Cože?" trhla jsem s sebou a věnovala mu pozornost.
"Ptal jsem se, kde jsou holky?"
"V Prasinkách, proč?"
"Super,...můžu dál?" skousl si ret a vypadal trochu nervózně.
"No pojď." usmála jsem se a pustila ho dovnitř. "Posaď se." pobídla jsem ho.
"Chci se Brit omluvit."
"Ty ses jí ještě neomluvil?" zamračila jsem se a přitom jsem nahrbila ten svůj malý nosánek.
"Ale tojo! Omluvil, jenže, chci aby to bylo unikátní, chápeš?"
"Ehm, co unikátní?" něco mi zřejmě unikalo.
"No ta oslava."
"Jaká oslava." složila jsem ruce v bok a trochu jsem znervózněla. Hm, bezva, zase vím o všem, co se tu děje, poslední. Wow.
"James ti to neřekl?-" nadzvedl obočí "říkal jsem ať za tebou včera zajde."
"Nepřišel jak vidíš-." zakroutila jsem hlavou "tak o co teda jde?"
"Na lyžáku se chci Britney omluvit formou oslavy, připravím takovou malou oslavu, kde se ji omluvím přede všema, aby věděla, jak mi na ní záleží."
Jemu někdy na někom záleželo?
Musela jsem se zasmát, ale přiznejme si to, kdo by nechtěl omluvu formou oslavy... romantika.
"To je dobrý nápad-." přikývla jsem "ale jak to chceš udělat?
"To ještě nevím, zeptám se profesora a uvidíme jak to bude, kdyby to nevyšlo můžeme to udělat po lyžáku." Já si teda myslim, že kdyby ta oslava byla po lyžáku, třeba ve Velké Síni bylo by to o dost lepší. Ale co už. Ať dělá co chce. Já jen chci pro Britney to nejlepší, takže mu pomůžu.
"Dobře, bude to fajn-" usmála jsem se "jedu v tom s váma."
"Díky Lily." usmál se.
"Počkej, kdo o tom všem ví?"
"My, Jimmy a Rem."
"Aha, a můžu to říct holkám? Posily by se hodily ne?" mrkla jsem na něj.
"Klidně."
"Supr."
---------------------------------------------
Hola Amigos! 😍Tato kapka je sice kratší, protože už jsem dlouho nic nevidala, tak snad vám to nevadí😍
@VašeKokoska006
ČTEŠ
~Proč mě nemiluješ?~ (HP,FF) 🔇 II.
FanfictionToto je druhý díl ~Proč mě nenávidíš?~ (HP,FF) Myslíte, že Sirius napraví chybu a že mu Britney odpustí? Že Lily dá Jamesovi šanci? Že se Remus konečne rozhodne mít vztah s jeho dlouho vysněnou dívkou? Dokáže Remus přelstít strach a říct Lisbet pr...