~kapitola.4- Výlet na atromickou věž~

613 56 7
                                    

Čauky Mňauky!

Jsem tu s další kapitolou, ano holky se nechaly přemluvit k tomu, aby hrály flašku s Poberty, takžééé jaký asi dostane James úkol?? :DDD Aáá, už asi víte kam s tím směřuju!! Tak snad se Vám kapitola bude líbít! Přeju příjemné čtení čertům, andulkám, tabletkám a všem ostatním, kteří to čtou. Jasný?

Au revoir!

Z pohledu Lisbet...

"Když jinak nedáš!" řekla jsem otráveně a dodala "počkej tady, řeknu holkám..." obrátila jsem oči v sloup a šla za svýma kamoškama se zeptat na tu hru.

"Kdo to byl?" vyzvídala Lil.

"Hádej..." složila jsem ruce na prsou a sledovala pohledy svých kamarádek.

"James?" nadzvedla obočí Brit. "Jo..." zabručela jsem. "Co chce?" křikla Lily a už kráčela ke dveřím.

Z pohledu Lily...

"James?" nazdvedla obočí Brit. "Jo.." zabručela Lisbet. "Co chce?" křikla jsem a už je šla rychlými kroky ke dveřím. "Co chceš, Pottere?!" obrátila jsem oči v sloup a opřela se o dveře.

"Ahoj, Evan.. Lily!" zubil se na mě Potter.

"No nazdar."

"Nechcete zahrát flašku?" mrkl na mě Potter a pokračoval. "Víš jsou teprve čtyři hoďky a tak jsem si říkal jestli-"

"Na to rovnou zapomeň." nadzvedla jsem obočí a sledovala jsem jeho reakci.

"Proč?" ušklíbl se.

No... ale může být sranda..ne..?

No, chvíli jsem přemejšlela a pak dodala..

"Žadný prasárny, jasný?" mrkla jsem na něj. "Takže ve čtyři hodiny u toho velkýho stromu respektive u toho smrku, ju?"

"Neboj.." ušklíbl se a odešel..

"Uff." vydechla jsem a vydala se do pokoje.

Takže, za půl hodiny máme sraz u smrku na bradavických pozemcích.

"Holky, takže ve čtyři u toho velkýho smrku." mrkla jsem na holky a odkráčela do koupelny. Holky se taky oblékly, jelikož byla venku zima, rozhodla jsem si dát oteplené legíny a tričko s dlouhým rukávem. Tak jsem udělala. Na sebe jsem hodila černou mikynu s kožíškem. Vyšla jsem s koupelny a holky už byly hotové. Britney na sobě měla tmavě černé rifle a hnědou mikinu s kapucí. Bundu měla koženou, čepku neměla. A boty? Chápete to? Měla na sobě tenisky. Really?! Musela jsem se zasmát. Lisbet měla vysoké béžové kozačky s bambulemi, a tlustou bundu, rukavice, kulicha, a abych nezapoměla na šálu s nebelvírkými barvami. (omlouvám se, na to ama, ami jsem tupá. :( ) 

"Jdeme?" řekla Lisbet, která si právě utahovala šálu, na svém krku.

"Jasně." řekla jsem a přes sebe jsem si dala rychle hnědou bundu, čepku a zapla si svoje černé kozačky.

Když jsme chtěly vyjít z pokoje na okno zaťukala něčí sova. Byla to nejspíše sova od Pottera. Otevřela jsem jí okno a ona mi podala kousek pergamenu, na kterém stálo: Změna plánu, jde se na astronomickou věž.  S láskou --> Tichošlápek, Náměsíčník a Dvanácterák.

"Co je Lily, tak jdeš?" zeptala se nedočkavá kamarádka.

"Jo, jde se na astronomickou věž, kluci to změnili." řekla jsem klidně a vydala jsem se s mýma kamarádkama na astronomickou věž. Měli jsme spoždění 10 minut. No a co!

Když už jsme byly na astronomické věži, vyšly jsme až úplně nahoru. Bolely mě šíleně nohy  a byla jsem na umření.

"Kde jste byly tak dlouho! Máte 11 minut spoždění!" řekl Sirius. "Méé." vyplázla jsem na něj jazyk. "Jdeme na to?" ptal se James. "Jo hned jenom... Siriusi? Můžeš na slovíčko?" mrkla jsem na Siriuse a už jsem ho tahala do nižšího patra. "Tak co je?"

"Přece jsme se na něčem dohodli, ne?"

"Jo, já vím, ale nemám na to dost odvahy!" řekl Sirius a chtěl se otočit. Já jsem ho však stihla chytit za ruku. "Jó, tak pan Cassanova nemá odvahu jó? Prostě se jí omluvíš a hotovo!" řekla jsem rozostřeně a odešla jsem.

"Tak můžem začíííít?" pta se už nedočkavě James. "Jo, ale nejdřív musí tady mistr Lupin odložit, tu pohromu, co drží v ruce!" dloubnul Sirius do Rema, ten knížku položil. A můžeme začít!

----------------------------------------------------------------------------------------

 Čauky Mňauky!

Ano, zrovna u toho zajímavého přestat, co? :D

No, musím Vás trošku potrápit, co? :DD

Tak snad se Vám kapitola líbila. Budu ráda za každý komentář! :) Pardon za chybky!! :((

Děkuju za přečtení!!! <33

P.S. MILUJU VÁS!! <333 :333

Au revoir!

@Vaše Kokoska006

~Proč mě nemiluješ?~ (HP,FF) 🔇 II.Kde žijí příběhy. Začni objevovat