~kapitola.9 - Moje osudné ano, a nebo taky ne? DRUHÁ ČÁST~

381 27 18
                                    

Čauky Mňauky Lásky!

Chci Vám jenom říci, že teď snad budu psát pravidelně, no ne úplně pravidelně ale tak párkrát do týdne určitě ano. :))

No každopádně budu ráda za případné komentáře, reads a votes. <3 :3 Děkuji.

Nebudu dále zdržovat a tak tedy přeji příjemné čtení čertům, andulkám, tabletkám a všem ostatním, kteří to čtou. Jasný?

Au revoir!

Z pohledu Lily...

"UŽ?!?!!!" málem sem vylítla z kůže, protože v osm jsem měla být ve společence a já nejse vůbec připravená! Musím se trochu zkulturnit... tak jsem teda šla do koupelny.

Lisbet ještě nespala, ta si pod peřinou četla nějakou knížku, ale to jsem teď neřešila.

Z pohledu Siriuse...

Byl jsem rozhodnutý to udělat.

Omluvit se Britney za všechno, co jsem jí způsobil za hrůzu a trápení a hlavně moje nevhodné chování.

Seděl jsem na židli s tužkou v ruce a zamyšleně jsem zíral do kusu pergamenu na stole. Zkoušel jsem něco napsat, například tu omluvu pro Brit...

Napsal jsem pár slov a poté hned zaškrtal prudce jsem hodil s tužkou na stůl a odešel do koupelny.

"Udělám to zítra.." prohlásil jsem s povzdechem a vlezl si do teplé sprchy.

Poté jsem šel opět k psacímu stolu, kluci už spali a tak jsem si udělal chvíli čas na dopis pro Lily, abych ji informoval, že akce O -> B se bude konat až zítra. Hned po hodině bylinkářství s Křiklou se ji omluvím.

Když jsem dopis dopsal několikrát jsem ho přeložil a písknutím jsem přivolal svoji sovu jmenovala se Harold. "Běž!" pobídla jsem Harolda, aby letěla do dívčích ložnic.

O pár minut později se mi vrátila odpověď a to už jsem ležel v posteli a zíral do Pobertova plánku.

Stálo tam: Ok. Lil.

V zápětí jsem se zachumlal do peřin a v tu ránu usnul.

Z pohledu Lily...

Když jsem vyšla z koupelny Lis si pořád četla. Když jsem, ale vyšla Lis hned spustila:

"Lily!! Příšel ti nějaký dopis od tvého tajného ctitele."

Já jsem se jen zasmála a papír jsem rozbalila. stálo tam:

Lily, Britney se omluvím zítra. Po hodině bylinkářství s Prýtovou. --->> Tichošlápek.

Odeslala jsem mu krátkou odpověď.

Ok. Lil.

"To byl jenom Sirius, ty trdlo!" zasmála jsem se a Lis se ale věnovala své knize. Tak nic no. Asi půjdu mám 5 minut zpoždění.

*****

"Ahoj..." pozdravila jsem ho tiše. Deni se jenom usmál a sledoval mě jak se blížím k němu.

"Budu s tebou ráda chodit." řekla jsem a jemně ho políbila na ústa.

"Já to věděl." usmál se a začal mě vášnivě líbat. Držel mě za zátylek a já mu šmejdila v jeho krásných hnědých vlasech.

"Miluju tě..." zašeptal mi do ucha a tentokrát mě převalil na pohovku a začal mě jemně hladil po mých dlouhých rudých vlasech.

"Já tebe víc." ujistila jsem ho a jeho jemné polibky mu oplácela.

~Proč mě nemiluješ?~ (HP,FF) 🔇 II.Kde žijí příběhy. Začni objevovat