Zygarde jest legendarnym pokemonem typu ziemnego i smoczego.Posiada kilka różnych ,,form",które postaram się opisać(oczywiście z wyglądu,bo z sezonem jestem trochę do tyłu...
Pierwsza forma Zygarde(czyli 50%) jest najpopularniejsza.Przypomina ona węża.
Zygarde w tej formie ma czarno zielone ciało pokryte w wielu miejscach sześciokątnymi łuskami.
W niektórych miejscach jego ciało jest w ,,ładny" sposób poszarpane.Na jego głowie znajduję się pięć dziwnych kształtów przypominających prostokąty.Na każdym znajdują się dwie zielone łuski.Druga forma(czyli 100%) jest trochę bardziej skomplikowana:
Ma ona bardzo rozwinięte ciało i przypomina bardziej jakąś dziwną fuzję.
Na jego nogach znajdują się zielone łuski oraz białe kryształy.Jego tułów przyozdabia dziwny zielony znak.Jego...hmm... ,,głowa" posiada dwójkę dziwnych zielonych kształtów.Ma również dziwny kształt przypominający usta.Z jego pleców wyrastają skrzydła przyozdobione czerwienią i ciemnym odcieniem niebieskiego co oznacza po prostu Yveltala i Xerneasa.Następna forma(czyli 10%) wygląda tak:
Tym razem Zygarde przybiera forme psa.Jest on czarny z poszarpanym ,,futrem" i zielonym w niektórych miejscach.Jego lewa przednia łapa jest w połowie zielona a reszta jest czarna.Zygarde w tej formie nie posiada też jako takiego ogona.Posiada również coś w rodzaju zielonej obroży z czerwonym kamieniem i zielonym paskiem.Ma białe oczy oraz zielony pysk.
Następna ,,forma"(więcej was matka nie miała? ;-;) to bardziej cząsta Zygarda.
Przypomina ona małą bakterię lub kijankę.Na jej brzuchu znajduję się duży czerwony sześciokąt(Zygard=Bóg sześciokątów).Ma dość dużą głowę z dwojgiem oczu,z czego jedno jest po prostu białe lub jest normalną białą plamką.
Jego ostatnia forma(bogom niech będą dzięki) przypomina trochę zdeformowaną poprzednią formę.
Jest to teraz lekko galaretowata masa z zielonym sześciokątem na plecach(będe miała koszmary z tą figurą ;-;).Jego oko zmienia kolor na zielony a on sam porusza się teraz na brzuchu.
Uwaga!Wszystkie informacje(bardzo przykro mi z tego powodu) zostały zaczerpnięte z internetu.Więc jeśli coś się nie zgadza lub macie jakieś zastrzeżenia albo po prostu czegoś wam tu brakuje to piszcie w komentarzach,bo jestem do tyłu z sezonem Pokemonów,więc jak zobaczyłam te wszystkie formy Zygarda to się za głowę złapałam!Więc proszę nie atakujcie mnie z powodu braku informacji,bo ja o tym Zygardzie praktycznie nic nie wiem,a nie chcę wam podawać,może nawet fałszywych,informacji z internetu.Więc przepraszam,że rozdział taki byle jaki,ale postaram się by były lepsze.
Pozdrawiam wszystkich 👋
CZYTASZ
Pokemonowe Legendy
RandomPokemony można znaleźć wszędzie,w oceanach,jaskiniach na łąkach itd. ale czy możemy spotkać w tych miejscach wszystkie pokemony? Zapraszam was do poznania LEGENDARNYCH POKEMONÓW! Przeczytaj Zdobądź potrzebną wiedzę I Wyrusz na poszukiwania Legendar...