Diancie

222 14 5
                                    

Diancie jest legendarnym pokemonem typu kamiennego i baśniowego.Diancie jest księżniczką,która ma za zadanie bronić magicznego klejnotu przed upadkiem używając swojej mocy.Jest ona również opiekunką Carbinków i ich miasta.Diancie posiada również zdolność Mega Ewolucji.

Diancie przypomina z wyglądu ewolucję Carbnika.Na dole jej ciała znajduje się duży kamień,w który wbity jest różowy diament.Tłów Diancie jest przykryty śnieżnobiałym futrem.Na środku tułowia znajduję się różowy kryształ przytrzymywany przez złotą ,,bransoletkę".
Ma małe szare ręce oraz głowę.Posiada również czerwono różowe oczy.Na głowie posiada różowe kryształy przypominające włosy.

Na głowie posiada różowe kryształy przypominające włosy

Ups! Ten obraz nie jest zgodny z naszymi wytycznymi. Aby kontynuować, spróbuj go usunąć lub użyć innego.

Diancie po mega ewolucji przypomina królową.Krzyształ,który był w kamieniu zamienia się teraz w suknię.Z tyłu jej głowy wyrastają dwie białe wstążki ciągnące się aż do końca sukienki.Na jej sukini pojawiają się złote ozdoby.Jej kamień na głowie powiększa się a na końcówkach jej nowych krzytałowych ozdób pojawiają się malutkie diamentowe romby(ten region Kalos to kraina figur geometrycznych...).

I jest nasza księżniczka!Możliwe,że pojawi się dzisiaj nowy rozdział ,,Pokemon-Bitwa o Życie" :)
Pozdrawiam 👋

Pokemonowe LegendyOpowieści tętniące życiem. Odkryj je teraz