Ważne i...reszta

200 14 10
                                    

Uwaga. Jeśli ktoś od czasu do czasu zerka na mój profil (nikt tego nie robi xD) to wie, że od niedawna posiadam 50 obserwujących (tym razem postaram się nie wybuchnąć ze szczęścia, ale niczego nie obiecuję).
Szczerze mówiąc nigdy nie sądziłam, że osiągnę tak wielką liczbę, a tym samym znajdę wielu wspaniałych znajomych.
Niektórzy na prawdę mnie wspierali, inni dawali porady, niektórzy tylko dali gwiazdkę od czasu do czasu a przy niektórych czułam się, jak przy starym, dobrym przyjacielu. Strasznie chce wam za to podziękować, bo ostatnio mój stan emocjonalny nie jest najlepszy, ale wy dajecie mi mnóstwo radości i wsparcia, które otrzymuję dosyć rzadko.
Komentujecie, głosujecie czytacie i doradzacie sprawiając, że coraz bardziej chcę się rozwijać i powoli dążyć do osiągnięcia życiowych celów.

Każdy uśmiech i każde "dziękuję" jakie mi napiszecie sprawiają, że robi mi się ciepło na sercu a ja potrafię się prawdziwie uśmiechnąć. Widząc jak mogę was pocieszyć, dodać otuchy czy rozweselić, ja sama mimo tego, że ja to piszę, czuję się lepiej.
Bez was na pewno zagubiłam bym się w mrocznych zakątkach internetu oraz zagłębiała we własnych problemach tak, że straciłabym kontakt z rzeczywistością.

Więc bardzo wam za to wszystko dziękuję i uwaga robię Special!
Piszcie w komach co chciecie np. Q&A, maraton (napiszcie jakiej książki), jakieś bazgroły na zamówienie itd. Itp.

Więc piszcie, ja czekam :3






























































































































OMG MAM 50 OBSERWUJĄCYCH! 50,POŁOWA SETKI! SKĄD SIĘ TEGO TYLE WZIĘŁO?!

Mega wam wszystkim dziękuję!!!

Pokemonowe LegendyOpowieści tętniące życiem. Odkryj je teraz