Hoopa jest legendarnym pokemonem typu duch oraz typu psychicznego.Hoopa ma specjalną zdolność otwierania portali,które przywołują legendarne pokemony.
Hoopa ma też specjalną drugą,złą formę,która uwięziona jest w urnie.
Hoopa z wyglądu przypomina dżina.Jego/jej(?) ciało jest otoczone złotą bransoletką.Na jej klatce piersiowej jest ciemno różowa literka V.Zamiast ramion posiada dwa małe złote trójkąty,które pojawiają się również na początku jej/jego(?) rąk.
Jego/jej ręce są koloru(hmm jak to nazwać) fioletowo-szarego(tak jak ciało i głowa) a na ,,nadgarstkach" znajdują się ciemno różowe okręgi.
Posiada zieolono żółte oczy z różowym kółkiem pod nimi.Na jego/jej czole znajduje się żółta elipsa symbolizująca jego portale na szarych rogach zapoczątkowanych różowymi kółkami.Jego głowa jest otoczona ciemno-różowym kolorem a na jego głowie znajdują się włosy tego samego koloru.Jego druga forma bardzo różni się od poprzedniej.Jest około trzy razy większa i wygląda bardziej przerażająco.
Jego stopy są zapoczątkowane złotą ozdobą a na śroku znajduję się różowy pasek.Dodatkowo jest otoczona dwiema złotymi obręczami.Spod żółtego koła na jego brzuchu wyrasta ciemno-różowe futro.Na jego klatce piersiowej znajduję się czarne koło otoczone złotym kołem.Na około jego tułowia pojawiają się filoetowe paski.Ma on sześć rąk z czego kilka z nich trzyma portale.
Jego głowa jest szaro-fioletowa(jak reszta ciała).Ma on różową ,,brodę" i duże szare rogi ze złotymi obręczami.Jego nos to jeden duży kolec.Posiada on również wyjątkowo dużo zębów.Jego fryzura jest koloru ciemno-różowego i przypomina zamknięty kwiat.Bardziej skomplikowanego pokemona wymyślić się nie dało? :P
Pozdrawiam wszystkich 👋
CZYTASZ
Pokemonowe Legendy
RandomPokemony można znaleźć wszędzie,w oceanach,jaskiniach na łąkach itd. ale czy możemy spotkać w tych miejscach wszystkie pokemony? Zapraszam was do poznania LEGENDARNYCH POKEMONÓW! Przeczytaj Zdobądź potrzebną wiedzę I Wyrusz na poszukiwania Legendar...