Wracam do edycji i pisania!

158 12 10
                                    

Ehh...znowu spam gwiazdek... (muszę się w końcu porządnie zabrać za edycje tego wszystkiego a nie pisać jakieś opowiadania (których i tak nigdy pewnie nie opublikuje)).
*patrzy sobie ile na ten moment jest wyświetleń i gwiazdek...*
ŻE CO PRZEPRASZAM BARDZO?!

PONAD 9 TYSIĘCY?! TO SĄ JAKIEŚ JAJA?!Ja

Ups! Ten obraz nie jest zgodny z naszymi wytycznymi. Aby kontynuować, spróbuj go usunąć lub użyć innego.

PONAD 9 TYSIĘCY?! TO SĄ JAKIEŚ JAJA?!
Ja...ja nigdy, ale to przenigdy, nie sądziłam, że to osiągnie tyle wyświetleń i gwiazdek... czuję się jakby ktoś mi właśnie powiedział milion pięknych słów...strasznie wam wszystkim dziękuję! Czy można wyrazić moją wdzięczność? Nie, niestety ale to niemożliwe.
Jak zapewnie wszyscy zauważyli, zmieniłam się, i to bardzo. Mój charakter, styl rysowania i pisania zmienił kierunek o 180°...i to dzięki wam! Dzięki motywacji, którą mi daliście! Te miłe komentarze, wsparcie i zwykły uśmiech pod rodziałem...Gdybym mogła wyściskałabym wszystkich czytających to opowiadanie po kolei! (No, ale niestety, nie da się tak ;-;) Dlatego piszę special! Piszcie o jakim Pokemonie chcecie przeczytać, a napiszę o wszystkich wybranych bez wyjątku! Dowiecie się również o dużej ilości tzw. Fakemonów, które kiedyś wymyśliłam! Czy coś jeszcze...pewnie tak (ale to niepodzianki huehue).
Kiedy będzie owa "niespodzianka"? Nie jestem do końca pewna. Powiedzmy, że przez następne...3 dni, będę czytać wszystkie komentarze i wzbogacać special o więcej elementów. W takim razie ten "magiczny rozdział" pojawi się 4 października, czyli za dokładnie 4 dni.
Zachęcam do składania zamówień i jeszcze raz bardzo wszystkim dziękuję i pozdrawiam wszystkich!

PS: Ponieważ jestem leniwa i nie chcę mi się przycinać tego screena, to teraz możecie zobaczyć ile książek naraz piszę ;) ;-; xD

Pokemonowe LegendyOpowieści tętniące życiem. Odkryj je teraz